owene Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 daca pui o bobina cu 2 iesiri, e suficient un Gotronic, un senzor, si cama cu 2 placute la 180 de grade. Dar trebuie cama foooarte bine executata pt unghiuri dwell, si in plus cama nu e reglabila. Cu 2 bobine, 2 gotronic si 2 senzori ai avantajul celor 2 platouri reglabile independent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 15, 2015 Autor Share Postat Februarie 15, 2015 Owene noi am mai discutat treaba cu bobina de inductie cu 2 iesiri daca iti mai amintesti,inca nu am ajuns la instalatia electrica,deocamdata sunt la capitolul "rotii".jantele sunt gata butucii la fel astept sa primeasca @Red Bandit spitele sa le cromeze si sa mi le trimita. » Post actualizat in 16 Feb 2015 13:39Incet dar sigur lucrarea avanseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Eu stiu ce am discutat, interesanta e decizia ta. Si cu una, si cu doua module va merge la fel de bine, dar unde sacrifici la bani trebuie sa compensezi cu precizie. Pe de alta parte 2 module si 2 bobine in cazul unui defect nu-ti adauga fiabilitate in mers, ca nu poti merge intr-un cilindru. La tine nu-mi fac probleme, o sa iei decizia corecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 19, 2015 Autor Share Postat Martie 19, 2015 Saptamana asta mi au venit spitele de la cromat,si cum Jawa nu se face singura iar mie neplacandu mi sa stau cu mainile in "jeb"(buzunar) m am apucat de mesterit la roti.Multa migaleala dar in cele din urma am reusit cat de cat sa le aduc pe linia de plutire.Janta de pe spate se pare ca a incasat in trecut ceva lovituri,nici cum nu am reusit s a ii scot "bataia" laterala sub 2,45 mm,in schimb cu janta de pe fata stau un pic mai bine doar 1,71 mm bataie laterala.Tinand cont ca Jawa ii din 1988 si a trecut pe la mai multi posesori se intelege ca rotile au avut de suferit,in fine mergem mai departe. » Post actualizat in 19 Mar 2015 20:47 Saptamana asta mi au venit spitele de la cromat,si cum Jawa nu se face singura iar mie neplacandu mi sa stau cu mainile in "jeb"(buzunar) m am apucat de mesterit la roti.Multa migaleala dar in cele din urma am reusit cat de cat sa le aduc pe linia de plutire.Janta de pe spate se pare ca a incasat in trecut ceva lovituri,nici cum nu am reusit s a ii scot "bataia" laterala sub 2,45 mm,in schimb cu janta de pe fata stau un pic mai bine doar 1,71 mm bataie laterala.Tinand cont ca Jawa ii din 1988 si a trecut pe la mai multi posesori se intelege ca rotile au avut de suferit,in fine mergem mai departe. DSC_0043.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
java 350 Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 SPOR IN CONTINUARE, AM SI EU UNA DE 350 SI IN PRIMAVARA VREAU SA O READUC PE STRADA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adri1968 Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 am incercat ieri vreo 2 ore sa pornim o jawa 350 si nu am reusit - curent da la bujii are dar nu stim daca suficient - problema cea mai mare este ca la imbinarea dintre cot si toba picura ulei gros si se vede clar ca nu este amestec din rezervor - este ulei de cutie si dupa miros - se poate sa fie semeringul de la ambielaj puscat oare? va intreb pe voi poate v-ati mai lovit de astfel de probleme - motorul nu o dat nici cel mai mic semn ca ar porni - va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Daca e pe stinga, da...uleiul poate sa fie din cutie! Incearca s-o impingi, poate porneste doar in pistonul de pe dreapta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adri1968 Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 am incercat si sa impingem si nu merge nici asa - problema este ca astazi a trebuit transcrisa motocicleta si trebuia sa mearga cu ea o distanta de vreo 6 km pentru identificarea seriei la rar - o sa mai incercam sa vedem poate reusim pina la urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Nu fii zgircit, da si tu mai multe detalii, nu te poate ajuta nimeni cu doar citeva rinduri scrise, fara detalii...etc. Spre exemplu, ce model este Jawa, ce distanta ai reglat la platini, aprinderea la ce valori o ai, curent in baterie exista, etc...etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adri1968 Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 nu sunt zgircit in detalii ce pot sa spun este ca - bateria este incarcata are curent are si farul curent - iar platinile erau reglate cum erau dar motorul mergea dar acuma dintr-o data nu mai vrea sa porneasca deloc - nici macar o tendinta usoara ca ar vrea sa o ia nu are - eu intreb pentru ca nu ma prea pricep la jawe - eu am etz de 250 si un suzuki enduro care ii alta mincare - motorul jawa este a lui un prieten mai amarit si mai sarac si am incercat sa-l ajut de aia am apelat la bunavointa voastra - cine are jawa ma gindesc ca stie - acuma o sa incercam sa o pornim cumva dar dupa aia o sa iau o aprindere electronica gotronic si cu aia sigur aprinderea nu o sa mai fie o problema - eu am pus la etz si merge de rupe - o sa ma uit eu personal in talon si in civ si o sa iti spun exact ce model de jawa este - daca as putea atasa o poza ti-as pune si sigur atunci iti dai seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 (editat) ... a mai fost in discutie aici o mobra care nu vroia sa porneasca deloc nici dupa ore in sir de reglaje. S a dovedit mai apoi ca a pornit in trei minute. Eu cred ca ideea este ca, cel care o repara sa se priceapa cat de cat. Milioanele de pedale si Kilometri de impins nu vor remedia niciodata o defectiune sau un reglaj. Orice fier trebuie macar sa dea sa porneasca imediat. Eu cred ca Jawa asta ar trebuii vazuta de un baiat care se pricepe. Hai noroc! Editat Decembrie 28, 2015 de Vrsv Gunoier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adri1968 Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 auzi - la cit is de simple motoarele astea nu se poate sa nu mearga - dar aici la noi nu prea mai sunt oameni care sa se priceapa chiar si asa cit sa te ajute sa o pornesti - eu nu a fost motor in 2 timpi pina acuma sa nu pot sa-l pornesc chiar daca nu mergea asa cum trebuie - dar asta chiar nu am reusit - daca m-as pune sa il iau de la zero as putea - asa am incercat la repezeala asa o ora jumate pina s-a intunecat afara de nu am mai vazut nimic ca nu am avut unde sa il studiem mai cu atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Cred ca macar o poza ar face cit o mie de cuvinte! Poate fi un model pe 6V sau 12V, poate avea curent in far si sa nu aiba putere incit scinteia sa fie anemica si sa nu poata genera explozia...ori simeringurile de la paliere sa fie praf, caz in care nu va porni nici cu slujbe facute de un sobor de preoti! Incearca sa pui in capul fiecarui piston, cu o seringa, nitica benzina, pune bujiile si da-i o pedala... Daca are simeringurile bune, bujiile uscate, va porni cu siguranta...sau macar va da sa porneasca, daca nu, trebuie...un meserias! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adri1968 Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 am poza dar nu stiu cum sa o incarc - daca ai putea sa imi spui asa pe scurt ce trebuie sa fac sa postez o sa pun poza in 10 minute - in ceea ce priveste semeringurile daca is duse - asta pot sa le schimb si eu numa sa stiu ca asta ii problema - a pus benzina cu siringa dar a mers motorul numai citeva secunde si apoi s-a oprit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Poze pui daca in casuta din dreapta, jos, cind deschizi pentru a da "Reply", dai click pe "More Reply Options", alegi de-acolo atasamentul si il incarci. Daca a pornit dupa ce ai pus benzina cu seringa, inseamna ca nu se alimenteaza...nu ajunge carburantul in motor...verifici circuitul de alimentare si carburatorul...pina baga gaz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adri1968 Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 » Post actualizat in 28 Dec 2015 17:57iti multumesc frumos pentru ajutor ii spus la baiat sa verifice exact cum ai spus tu - modelul de motor jawa este exact asta ce l-am pus eu si daca tot l-am pus pe asta hai sa pun o poza foarte recenta cu mine si cu unul dintre motoare si apoi cu amindoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 (editat) Asta e un 638, pe 12V, mai pretentioasa la carburatie! Verifica socul sa fie tras la carburator (ai o codita in fata carburatorului pe care trebuie s-o ridici), apoi sa aiba gaz in nas, scinteie sanatoasa (masoara bateria sa aiba peste 12V), iar avansul la aprindere sa nu fie mai mic de 2,8 sau mai mare de 3,5mm. Si mare atentie, nu inversa lulelele (fisele) la cilindri, fiindca nu va mai porni in veci! In rest, asta porneste si doar amenintata! Si daca nu vrea si nu vrea, are acte la ea, la zi...o cumpar io...ofer 1000 lei...si vin cu echipamentul la mine si voi pleca pe ea, calare! Editat Decembrie 28, 2015 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adri1968 Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 i-am transmis la baiat acum 5 minute exact ce ai scris tu - multe multumiri pentru ajutor - mai exista si oameni cumsecade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Daca puneai poza de la inceput nu bijbiiam ca orbii...ai postat unde nu trebuia, aici este un topic dedicat Jawa 350/634, iar modelul 634 difera total fata de 350/638, cel expus de tine. Sper sa rezolve, ca sa nu fiu nevoit sa ajung de doua ori intr-o saptamina la Arad! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adri1968 Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 scuze daca am pus acest model de jawa unde nu trebuia - am incercat sa il ajut si eu pe baiatu asta cum pot - inca o data multumiri pentru ajutor zilele urmatoare o sa revin daca a pornit - si cu aceasta ocazie in incheiere postez si o ultima poza cu mine si motoarele mele actuale - un mz -etz 250 care merge foarte bine cu aprindere electronica gotronic si suzukiul dr 650 rs care merge deasemenea bine desi este vechi din 1996 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Nici o problema, numai ca am bijbiit ca orbu-n galeata...in rest, nu cred ca ne va taia cineva capu' ca sintem mai batrini si nu nimerim din prima cu netu'! Sper sa rezolve baiatul cu Jawa si sa ne vedem la vreo intrunire moto, chiar si pe plaiurile voastre, fiindca io bintui zona aia, destul de des! Daca nu, ne-om gasi noi prin tara, ca nu-i asa mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adri1968 Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 da m-as bucura si eu sa ne intilnim - si eu merg foarte mult si foarte des incepind de prin luna martie pina chiar si in decembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 24, 2016 Autor Share Postat Martie 24, 2016 Rezervorul de la jawa » Post actualizat in 24 Mar 2016 11:17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 31, 2016 Share Postat Martie 31, 2016 Ce mi-a placut topicul asta pana la postul 30, urma o linie, apoi parca au dat teroristii, topicul a fost "hijacked", nu e de mirare ca se plange lumea de moderarea lipsa. Acum scuze ca mai fac si eu un post aiurea dar mai bine s-ar face ceva de genul ca daca cineva isi face un topic sa si-l poata modera si inchide singur cand a terminat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Iunie 27, 2016 Share Postat Iunie 27, 2016 (editat) Asa arata un 634 modificat si resuscitat. Echipat cu 2 Gotronic cu senzor functioneaza super. In poza e inainte de montare Gotronic si alte "ajustari". Editat Iunie 27, 2016 de vene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.