Sari la conținut

Probleme KTM 250 EXC-F 2010


Postări Recomandate

Salutare prieteni,
Am o problema cu un KTM 250 EXC-F 2010.
Se accelereaza pana la un moment dat apoi parca nu se mai alimenteaza sau nu arde bine carburantul.
Am efectuat urmatoarele operatiuni:
-Am desfacut carburatorul si parea ok.
-Am citit in manualul de reparatie si am gasit informatii despre TPS(Throttle Position Sensor) care ar trebui sa aiba niste valori. Am masurat si valorile nu sunt cele din manual.
-Am dat jos acel senzor si se comporta la fel.

Daca poate cineva sa imi ofere informatii suplimentare sau sa imi imprumute un senzor sa vad daca el reprezinta problema o sa fiu recunoscator.

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Nu stiu ce ai masurat, dar normal in prima etapa trebuie sa ajustezi turatia de ralanti din TPS si dupa aceea sa ajugi ca concluzia finala.

Pentru ralanti ar trebui sa montezi ohmmetrul intre conductorul albastru(+) si negru(-), scara kiloOhm a multimetrului, practic masori valoarea totala a rezistentei TPS. Valoarea pentru ralanti este 15% din totalul rezistentei TPS. Daca ai masurat 5 kiloOhm(in jurul acestei valori se afla), o sa calculezi 0,15x 5 kiloOhm=750ohm cu o toleranta de +/- 50 ohm.

Pentru ralanti masori intre conductorul galben si negru al TPS, adca nu ai valoarea de mai sus, slabesti cele 2 suruburi ale TPS si rotesti pana cand ohmmetru iti arata valoarea 700-800 ohm.Ti-am figurat si o schema sa te ajute.

Ai rezolvat asa?

post-74268-0-92565600-1424212592_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are treaba cu TPS,motorul nu este pe injectie.

La carburatie TPS-ul este folosit pentru ajusta avansul la aprindere.Asa ca,chiar daca il elimini motorul merge destul de ok pe toata plaja de turatie,dar nu are raspuns promt la deschidere rapida de acceleratie.

La TPS nu-ti bate capul cu "valoare de relanti" cu multimetru.Motorul pe carburatie o sa mearga ok si daca valoare de 0 deschidere acceleratie este 1,3 sau 5...Tu verifica daca are cursivitate in miscare.Adica daca valoare creste constant si fara hopuri de la dela 0 la 100% deschidere de acceleratie.Adica de la cea mai mica valoare de rezistenta pe multimetru la deschidere 0 acceleratie..pana la cea mai mare valoare pe multimetru la deschidere max de acceleratie.

 

Eu zic sa cauti in alta parte...alimentarea de ex.

 

Zic si eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa valorile de ralanti, urmeaza verificarea la deschidere maxima, dar toate au o logica daca tot se verifica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Va multumesc foarte mult pentru sfaturi.

Am verificat conform schemei si mi-a dat o valoare sub 1000, insa cum spune si TNG am mai gasit pe net anumite pareri care spun ca nu prea conteaza daca ai sau nu conectat tps-ul.

O sa mai dau carburatorul o data si sa verific mai bine jetul de benzina pentru ca nu da de fiecare data la fel de eficient. Plus ca atunci cand trag socul merge mai bine.

 

O seara buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu conteaza daca ai sau nu TPS-ul o sa ajungi la concluzia asta mai tarziu, mai fa verificari si studiaza ce rol are. Sau, incerca sa-l elimini si sa circuli cu motorul..sau poate "astia" de la KTM monteaza piese aiurea pe motoare. Ai un manual de reparatii?! Acela este in prima etapa de valoare...o parere!

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tipul acesta face o prezentare mai sus in care explica.si in prima etapa il credem pe el, ca a desfacut carburatorul si pare OK( acum nu stim ce inseama ...pentru el ,in fine) si mai spune ca a facut masuratori asupra TPS si nu corespund cu manualul. Logic, cand un client iti spune asa ceva, verifici afirmatia, asa mi se pare corect...Oricum a demontat TPS, la montare va trebui sa fie reglat la ralanti si in progresiune. Aici sunt doua reglaje total diferite la TPS, ralanti si progres, cu parametrii diferiti/valori. Ce se mai intampla in functionare, o alta poveste, se urmeaza cursul logic al machetei de defecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare prieteni,

Am o problema cu un KTM 250 EXC-F 2010.

Se accelereaza pana la un moment dat apoi parca nu se mai alimenteaza sau nu arde bine carburantul.

Am efectuat urmatoarele operatiuni:

-Am desfacut carburatorul si parea ok.

-Am citit in manualul de reparatie si am gasit informatii despre TPS(Throttle Position Sensor) care ar trebui sa aiba niste valori. Am masurat si valorile nu sunt cele din manual.

-Am dat jos acel senzor si se comporta la fel.

 

Daca poate cineva sa imi ofere informatii suplimentare sau sa imi imprumute un senzor sa vad daca el reprezinta problema o sa fiu recunoscator.

 

Va multumesc!

scoate-apa-din-rezervor!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...