bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) Da, dar calitatea/confortul/brandul costa :-) De exemplu optiunile pe care le gasesti pe un RT din 2008 nu le gasesti la altii pe motoare fabricate in 2015 Ai interpretat gresit, Niko a subliniat ca sistemul de franare la BMW este unul premium. Aaa...ma gandeam eu ca nu au cum sa fie rele. Despre z 1000sx stii ceva? Ma atrage design-ul , e putin mai agresiv decat la bmw , dar RT pare mai confortabil... La 7-8 m z-ul e din 2013 cu 1000km iar Bmw-ul din. 2005-2007 cu peste 3000km...ce ai alege? Editat Februarie 22, 2015 de bogdanwyp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 LUV alege BMW si intre un motor alta marca NOU vs BMW cu optiunile pe care si le doreste. E o chestie de incercat. Incerci si nu mai schimbi ever... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Ceva argumente? La suma pe care o ai,o vei gasi cea mai intretinuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) LUV alege BMW si intre un motor alta marca NOU vs BMW cu optiunile pe care si le doreste. E o chestie de incercat. Incerci si nu mai schimbi ever... O sa incerc la Bavaria un drive testSi cam ce optiuni ar trebui sa gasesc pe un Rt? Editat Februarie 22, 2015 de bogdanwyp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 22, 2015 Admin Share Postat Februarie 22, 2015 LUV alege BMW si intre un motor alta marca NOU vs BMW cu optiunile pe care si le doreste. E o chestie de incercat. Incerci si nu mai schimbi ever... Exact asa este, intodeauna alegerile mele, indiferent de natura lor, au in capul listei doua idei de la care plec: inima si ochiul :-). Sunt genul care nu-mi place sa schimb lucrurile odata la 2/3 ani doar pentru ca asa este moda. Suficient cand spun ca am dat 6000 euro pe o masina din 2003 doar pentru ca era modelul/motorizarea si avea optiunile/echiparea pe care mi le doream, desi cu banii aia luam altceva mult mai nou. De aceea nu stiu daca exemplul meu este cel mai bun Si cam ce optiuni ar trebui sa gasesc pe un Rt? Pai depinde de optiunile initiale, din ce cunosc dupa 2008 are cam tot ce se poate pune pe ea, prin urmare cu putin noroc poti gasi un exemplar care are cam tot, sei/manere incalzite, alarma de fabrica, ESP (controlul tractiunii), ESA (suspensii reglabile electronic), BC (computer de bord), radio CD, tempomat, monitorizarea presiunii in pneuri, etc. Parbrizul electric si ABS-ul nu le mai tin cont, sunt in dotarea standard :-)). Fii dragut si cauta optiunile astea la alte motociclete noi, fabricate din 2014 incoace :-)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz_bv Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Ia sa vin si eu cu doua propuneri, cum zicea cineva nu cai ci cuplu pt drum si de aici si recomandarea mea Bandit 1250S cu specificatiile de http://www.suzukicycles.org/Bandit-series/GSF1250-Bandit.shtml Cuplu mai mult decat necesar 108Nm cai suficienti 98 si nu o omori asa tare in oras.Am aruncat un ochi pe la nemti pe mobile.de si cu 7000 Eur buget iti iei model 2013-2014 cu 5000km maxim pe ea cutii si topcase si iti mai raman 500-1000 Eur. Sau ai mai putea sa te gandesi la CBF1000S http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cbf1000/2006/ unde ai si aici 97 cai, se preteaza si pe oras si touring, 97 Nm unde mai pui ca si la modelul asta cu 7000 te poti intinde de la 2010-2014 modele (tot mobile.de) Orice ai alege din tot ce iti propune lumea pe aici alege ce te face fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 Exact asa este, intodeauna alegerile mele, indiferent de natura lor, au in capul listei doua idei de la care plec: inima si ochiul :-). Sunt genul care nu-mi place sa schimb lucrurile odata la 2/3 ani doar pentru ca asa este moda. Suficient cand spun ca am dat 6000 euro pe o masina din 2003 doar pentru ca era modelul/motorizarea si avea optiunile/echiparea pe care mi le doream, desi cu banii aia luam altceva mult mai nou. De aceea nu stiu daca exemplul meu este cel mai bun Pai depinde de optiunile initiale, din ce cunosc dupa 2008 are cam tot ce se poate pune pe ea, prin urmare cu putin noroc poti gasi un exemplar care are cam tot, sei/manere incalzite, alarma de fabrica, ESP (controlul tractiunii), ESA (suspensii reglabile electronic), BC (computer de bord), radio CD, tempomat, monitorizarea presiunii in pneuri, etc. Parbrizul electric si ABS-ul nu le mai tin cont, sunt in dotarea standard :-)). Fii dragut si cauta optiunile astea la alte motociclete noi, fabricate din 2014 incoace :-)) Mmm...suna interesant... O sa fac un drum la Bavaria sa vad cum ma incadrez pe un RT. Are optiuni mai ceva ca seria 7 )) poti sa-mi spui ce motor conduci tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 22, 2015 Admin Share Postat Februarie 22, 2015 Da, (scrie si la profil), K1200LT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 Ia sa vin si eu cu doua propuneri, cum zicea cineva nu cai ci cuplu pt drum si de aici si recomandarea mea Bandit 1250S 2009_GSF1250SEA_800.jpg 122_1103_01_o%252Bsuzuki_1250_bandit%252B.jpgcu specificatiile de http://www.suzukicycles.org/Bandit-series/GSF1250-Bandit.shtml Cuplu mai mult decat necesar 108Nm cai suficienti 98 si nu o omori asa tare in oras.Am aruncat un ochi pe la nemti pe mobile.de si cu 7000 Eur buget iti iei model 2013-2014 cu 5000km maxim pe ea cutii si topcase si iti mai raman 500-1000 Eur. Sau ai mai putea sa te gandesi la CBF1000S Honda CBF 1000 10 5.jpg Honda CBF1000 06 2.jpg http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/honda/cbf1000/2006/ unde ai si aici 97 cai, se preteaza si pe oras si touring, 97 Nm unde mai pui ca si la modelul asta cu 7000 te poti intinde de la 2010-2014 modele (tot mobile.de) Orice ai alege din tot ce iti propune lumea pe aici alege ce te face fericit Cum spune cinvea mai sus alegi cu inima...asa am facut si cu Z-ul l-am luat fara sa probez. Nu sunt cam putini cai 98 daca mai pus si pasager si bagaje? » Post actualizat in 22 Feb 2015 18:40 Da, (scrie si la profil), K1200LT. Din ce an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 22, 2015 Admin Share Postat Februarie 22, 2015 Nu sunt cam putini cai 98 daca mai pus si pasager si bagaje? Nu, 100 cai sunt arhisuficienti la orice mobra de strada. Este adevarat ca la motorizarile mai mici gen 600 cmc motorul ala trebuie tinut in ture, la o motorizare mare ai avantajul cuplului mare de jos. De exemplu la 1200LT turatia nu sare niciodata de 4500/5000 rot/min in orice depasire in forta tocmai din cauza cuplului mare. De exemplu la 140 km/ora (pe ceas) turometrul sta fix la 4000 ture, aproape turatie de diesel, de unde si consumul foarte mic. La arhitectura boxer (1200RT de pilda) acest cuplu pleaca si mai de jos. Din ce an? Vechitura de 15 ani..din 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 Foarte frumos arata....se pare ca mentalitatea mea e gresita putin...( ca am dat motor de 2008 doar n-o sa iau ceva mai vechi....o prostie) sunt motoare frumoase si de 15 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Quetzalcoatl Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Nu, 100 cai sunt arhisuficienti la orice mobra de strada. Este adevarat ca la motorizarile mai mici gen 600 cmc motorul ala trebuie tinut in ture, la o motorizare mare ai avantajul cuplului mare de jos. De exemplu la 1200LT turatia nu sare niciodata de 4500/5000 rot/min in orice depasire in forta tocmai din cauza cuplului mare. De exemplu la 140 km/ora (pe ceas) turometrul sta fix la 4000 ture, aproape turatie de diesel, de unde si consumul foarte mic. La arhitectura boxer (1200RT de pilda) acest cuplu pleaca si mai de jos. Vechitura de 15 ani..din 2000 rsz_img_7505.jpg rsz_p5170092.jpg "acest cuplu" (cat?), ca n-ai dat nicio valoare. La Bandit de 1250 cuplul este 108 Nm la 3700 Rot/min, iar pe stand a iesit 115 Nm. » Post actualizat in 22 Feb 2015 19:50 P-asta-l laudati? http://olx.ro/oferta/bmw-r-1200-rt-ID2IQE3.html#6ca4c08ddd Pare o super oferta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 22, 2015 Admin Share Postat Februarie 22, 2015 Omul are doar 7-7500 euro maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Quetzalcoatl Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Pai si atunci de ce-l "intaratati" cand se stie ca BMW-urile sunt printre cele mai scumpe. El a spus ca vrea una mai tanara de 2008. Uite cat e o "bijuterie" din 2009: http://olx.ro/oferta/bmw-r1200rt-2009-ID2KimF.html#c3052ad013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 22, 2015 Admin Share Postat Februarie 22, 2015 Foarte frumos arata....se pare ca mentalitatea mea e gresita putin...( ca am dat motor de 2008 doar n-o sa iau ceva mai vechi....o prostie) sunt motoare frumoase si de 15 ani... De, treaba sta cam ca la femei, sunt unele la 50 de ani dupa care iti cad plombele. Nu anul conteaza, ci optiunile si starea tehnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Banditul e bun. Are plusurile lui, insa si mari minusuri: 1. lant (nu intru in amanunte, e bun lantul, face minuni, dar la tourere e inutil, din punctul meu de vedere); 2. manere incalzite, parbriz, ESA, Cruise .. si mai sunt . .IOC, ca banditul nu are asa ceva. 3. confortul ... discutabil, asa cum spunea si LUV mai sus. 4. ce are banditul .. .are PRET! Dar unii sunt dispusi sa dea mai multi bani pentru ceva in plus. Acum na, fiecare alege ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 22, 2015 Admin Share Postat Februarie 22, 2015 Pai si atunci de ce-l "intaratati" cand se stie ca BMW-urile sunt printre cele mai scumpe. El a spus ca vrea una mai tanara de 2008. Uite cat e o "bijuterie" din 2009: http://olx.ro/oferta/bmw-r1200rt-2009-ID2KimF.html#c3052ad013 Tocmai ce a spus ca mentalitatea lui este gresita, poate sa-si ia un RT din 2006/2007 in banii lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Quetzalcoatl Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 (editat) Bineinteles ca poate face si asa. Parerea mea este ca la raportul pret/performante (si satisfacerea placerii si a vanitatii dsigur), pe locul 1 este Suzuki. Din ce am vazut eu pana acum, singura care are un cuplu mai mare si in ture mai joase decat Bandit-ul de 1250 este Triumph Rocket III, care are 140 Nm pe la 2200 Rot/min,sau pe aproape. » Post actualizat in 22 Feb 2015 20:09 Am gresit. Are 200 Nm la 2500 Rot/min. 142 CP. Editat Februarie 22, 2015 de Quetzalcoatl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 22, 2015 Admin Share Postat Februarie 22, 2015 Banditul e bun. Are plusurile lui, insa si mari minusuri: 1. lant (nu intru in amanunte, e bun lantul, face minuni, dar la tourere e inutil, din punctul meu de vedere); 2. manere incalzite, parbriz, ESA, Cruise .. si mai sunt . .IOC, ca banditul nu are asa ceva. 3. confortul ... discutabil, asa cum spunea si LUV mai sus. Ai sintetizat perfect, bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Quetzalcoatl Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Banditul e bun. Are plusurile lui, insa si mari minusuri: 1. lant (nu intru in amanunte, e bun lantul, face minuni, dar la tourere e inutil, din punctul meu de vedere); 2. manere incalzite, parbriz, ESA, Cruise .. si mai sunt . .IOC, ca banditul nu are asa ceva. 3. confortul ... discutabil, asa cum spunea si LUV mai sus. 4. ce are banditul .. .are PRET! Dar unii sunt dispusi sa dea mai multi bani pentru ceva in plus. Acum na, fiecare alege ... Banditul S are semicarene si parbriz si arata si foarte bine. Manere incalzite? Pentru iarna iti iei mai bine masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 22, 2015 Admin Share Postat Februarie 22, 2015 Of course, doua roti si un ghidon sunt suficiente pe malu' Dunarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Quetzalcoatl Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Of course, doua roti si un ghidon sunt suficiente pe malu' Dunarii Subtilitati de Dambovita (rau) si de ADMIN (cu verde), ma predau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 22, 2015 Admin Share Postat Februarie 22, 2015 Noapte buna.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanwyp Postat Februarie 22, 2015 Autor Share Postat Februarie 22, 2015 Masina am...nu-mi trebuie...cred ca manerele incalzite sunt un + ,nu de multe ori mi-au inghetat mainile pe motor chiar daca nu era iarna... Sunt doua variante la care ma gandesc : Bmw 2006-2007 la cat mai putini km posibili si stare cat mai buna z1000sx - inca mi-a ramas gandul la acest motor despre care nu prea stiu nimic si sunt destul de putine la noi...a fost dragoste la prima vedere, recunosc... Cert e ca nu prea se compara nimic cu Bmw-ul din cate vad...trebuie sa conduc unul neaparat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Quetzalcoatl Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Masina am...nu-mi trebuie...cred ca manerele incalzite sunt un + ,nu de multe ori mi-au inghetat mainile pe motor chiar daca nu era iarna... Sunt doua variante la care ma gandesc : Bmw 2006-2007 la cat mai putini km posibili si stare cat mai buna z1000sx - inca mi-a ramas gandul la acest motor despre care nu prea stiu nimic si sunt destul de putine la noi...a fost dragoste la prima vedere, recunosc... Cert e ca nu prea se compara nimic cu Bmw-ul din cate vad...trebuie sa conduc unul neaparat!!! Si mai esti inca atat de naiv incat sa traiesti cu convingerea ca motocicleta iti trebuie?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.