Sari la conținut

Montare crash pad


Postări Recomandate

Va salut, nu am stiut unde anume sa postez asa ca o sa postez aici , intentionez sa imi montez niste crash pads pe mobra mea si o sa le fac la comanda ca sunt greu de gasit ca dimensiuni pentru mobra mea..ceea ce ma nedumereste insa e unde sa le montez ...nu am gasit nimic clar pana acum , initial m-am gandit sa le montez pe acei suporti ai motorului in forma de "V" ce pleaca din cadru principal pana la jumatatea motorului unde are suport de prindere al motorului....ca inaltime este undeva la 3/4 din mobra...si cam ce lungime ar trebuii sa aiba in afara carenelor..cam atat. Multumesc anticipat!

Editat de Effect20CM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai intai pune o poza sa ne elucidam asupra suportului. Apoi - mare grija din ce confectionezi crashpad-urile - teflon sau poliamida. Nu trece suruburile direct prin ele, fa o bucsa din aluminiu prin care sa treaca suruburile. Ai mare grija cand alegi suruburile pentru crashpad-uri: trebuie o anumita rezistenta (eu am R&G) o sa ma uit si o sa-ti zic ce rezistenta au, ce diametru. Apoi, vezi ca tija filetata sa nu fie pe toata lungimea suruburilor, doar pe partea care se infileteaza. Filetul concentreaza tensiunile iar surubul se poate forfeca.

Poliamina cred ca o sa fie materialul , de ce sa fac o bucsa de aluminiu pentru suruburi? , ar fi perfect sa imi dai niste cote pentru suruburi , tata lucreaza la strung si o sa mi le faca fara probleme , si am mai vazut pe net ca intre capatul de crash pad cel din poliamina si cadru este un fel de distantier prin care intra surubul. uite o poza cu suportul de zic , as vrea sa plec cu suportul de crash chiar din acel surub de tine motorul , sa fac suportul de crash in forma de "L" .

post-81713-0-13470300-1425443122_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce in forma de L? decupeaza carena cu o freza daca e nevoie. Cele in forma de L pot ceda si pot face mai mult rau decat bine. Bucsa iti da avantajul de suprafata mai mare iar in caz de pocinog, surubul nu trece direct prin poliamida.

in forma de L ca sa fac prinderea acolo pe acel surub am facut o mica schita ca sa iti dai seama de ceea ce vreau sau poate ai o idee mai buna cum sa il prind....carena oricum vine decupata

post-81713-0-05976400-1425449990_thumb.jpg

post-81713-0-90368100-1425450194_thumb.jpg

Editat de Effect20CM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu incerci modelul acesta e mai simplu si mai tare iar unde sunt cele 6 gauri te prinzi in continuare cu poliamina. Daca batranul tau are ceva de comentat poti apela la mine cu incredere ;).

Bravo ! Crash Pad-uri din metal, esti destept foc !

Care e logica, explica sa inteleg si eu te rog.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo ! Crash Pad-uri din metal, esti destept foc !

Care e logica, explica sa inteleg si eu te rog.

Daca te uitai in anuntul meu din semnatura vedeai ca in continuarea celor 6 gauri vine poliamina(teflon), intradevar in anunt am expus doar un model cu 4 gauri. Care e desteptul acum?

 

Cu stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa-ti explic.

Metalul ala care ar trebui sa fie un suport sau picior de crashpad se infige in asfalt la prima cazatura, motoreta se da peste cap mai rau ca Marius Urzica, daune mari poate chiar dauna totala. In concluzie te pisi pe el de crashpad, fa alt model !

Ideea crash-ului este sa absoarba din socul provenit din impactul cu solul si sa ofere motocicletei posibiltitatea de a aluneca pe asfalt.

De unde stiu? Eu am produs 3 ani crash pad-uri, sunt montate pe multe din motocicletele baietilor de pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa-ti explic.

Metalul ala care ar trebui sa fie un suport sau picior de crashpad se infige in asfalt la prima cazatura, motoreta se da peste cap mai rau ca Marius Urzica, daune mari poate chiar dauna totala. In concluzie te pisi pe el de crashpad, fa alt model !

Ideea crash-ului este sa absoarba din socul provenit din impactul cu solul si sa ofere motocicletei posibiltitatea de a aluneca pe asfalt.

De unde stiu? Eu am produs 3 ani crash pad-uri, sunt montate pe multe din motocicletele baietilor de pe aici.

Care e diferenta dintre al meu si al tau /index.php?/topic/668782-crash-pad-uri-noi-facute-la-strung/ , si al tau are picior.

Ma duc la servici revin maine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suprafata de contact in cazul celor facute de mine este mult mai mica comparativ cu ce faci tu, construite intentionat pentru a permite surubului sa se strambe pentru a absorbi socul.

Ori daca tu ai facut suprafata aia de contact atat de mare, se mai stramba surubul la impact? Nu

Te poti inspira de la alea facute de mine, nu ma deranjeaza, eu nu le mai produc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suprafata de contact in cazul celor facute de mine este mult mai mica comparativ cu ce faci tu, construite intentionat pentru a permite surubului sa se strambe pentru a absorbi socul.

Ori daca tu ai facut suprafata aia de contact atat de mare, se mai stramba surubul la impact? Nu

Te poti inspira de la alea facute de mine, nu ma deranjeaza, eu nu le mai produc.

Eeee altceva daca spuneai asa de la inceput, uite unul aproape de final, cele fotografiate de mine nu sunt finalizate, iar cele din link (alea doar din otel) sunt la baza strunjite daca ai observat, nu avea rost sa stric materialul din celelalte daca nu aveam cerinte, fotografiile sunt informative, cum am si mentionat m-am jucat putin.

Acum am niste comenzi si sper ca pe sambata asta sa fie gata, o sa postez fotografii cu ele in link-ul meu pentru o idee mai buna.

Iar daca cineva doreste un model ca si cel pe care l-ai produs tu am sa te contactez pentru dimensiuni si cand ne intalnim fac cinste cu bere multa.

 

O seara faina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

revenind la prinderea lor daca fac o gaura separata in cadru in acel v pentru crash pad ar afecta cumva structura cadrului? ma gandeam si la asta...

intrun filan crashurile le-am facut le-am montat dar nu stiu cat de folositoare sunt sincer...habar nu am cum protejeaza motoreta ...de ce ? pentru ca am culcato ajutat de un prieten si atinge in draci pe carene si apoi pe crash...si la un pr cu zx4 la fel....crasuri cumparate pentru model special la el ...si frectie da cu capacul prima data de asfalt...aiurea...uite si ceva poze

post-81713-0-89340200-1426861685_thumb.jpg

post-81713-0-30672300-1426861704_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...