IceCube Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Spuneti si voi fratilor niste preturi pt astfel de bijuterii :X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Spuneti si voi fratilor niste preturi pt astfel de bijuterii :X ( post dublu, scuzati) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 AHa, sunt destul de scumputze, dar banuiesc ca sunt rezistente la cazaturi.. un fel de Magelan al bicicletelor, Marzocchi & etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toasted Postat Septembrie 11, 2007 Share Postat Septembrie 11, 2007 salutare tuturor. Citeam topicurile pe aici si asta mi-a sarit in ochi pentru ca am fost (si sunt dar nu mai pot practica) foarte pasionat de trial. Am avut si eu ocazia sa ma dau un un gasgas 280Pro de prin afara tarii (avand in spate 4 ani de trial bicicleta si mers si pe alte motoare:). Ce pot sa spun e ca sunt foarte foarte multumit sa vad ca incepe lumea si pe la noi sa fie pasionata de acest sport care e muuuuult mai complicat si complex decat se vede din afara (cine practica stie ce spun). Ce m-am gandit ca ar fi folositor de spus (si nu a spus nimeni) e faptul ca motoarele astea au cele mai ciudate relatii cuplu/putere/raport pinioane/greutate si ca dezvolta o putere neobijnuit de mare (se ridica si in a 3-a si in a 4-a si in a 5-a si dc esti bun si in a 6-a , pentru ca pentru asta sunt facute, senzatia e incredibila)...asadar pentru cine vrea cu adevarat sa se apuce de trial sa-si ia categoria rookie (pana si 80 is tari ca dracu dc esti mai usurel) ca se va distra mult mai mult. Adica asa de mers pe o roata, indiferent care din ele e misto si 300 dar dc ai de dat o urcare la 10 paleti si tu nu sti nici sa te ti pe roata din spate e mai nasol ca fuge de sub tine de numa numa...eu am patit-o, si nu la 10 paleti ci la niste amarati de bolovani ...la coborare e si mai nasol. Ideea e ca e nebunie curata daca iti place...eu am crezut ca nu ma mai dau jos de pe el, si abia astept sa vad cat mai multi pasionati...dar alea mai mici is mult mai fun...zic eu...mai ales pt antrenament si mai ales ca la noi n-are cine sa te invete si tre sa te descurci singur... Bafta la toti si poate ne vedem pe un camp/traseu ceva! Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 http://tv.isg.si/site/filebrowser/fkrisztian te lasa fara mau, impresionant! sezonul viitor ma bag si io la joaca(basic). cred ca merita. s-auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 (editat) salutare! am inceput sa caut un model de trial si sunt oarecum derutat. stiu partial ce vreau. nu prea am ce cu ce sa compar! intreb aici cu speranta ca ma poate lumina cineva : -2T sau 4T? -250cmc-4T este un motor prea domol pentru un trial? -care ar fi modelele care pot fi inscrise? stiu ca in europa se pot inscrie asa ca ar trebui sa le poti inmatricula. -ar fi de preferat japonezele in fata celorlalti producatori? imi place modelul asta: de la honda si de care se scrie frumos, dar am un dubiu din cauza injectiei. help!!! Editat Noiembrie 28, 2007 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick boissy Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Iesim si noi cu baieti din Bucuresti pe virful Delhegy din Gheorgheni Daca cineva este interesat puteti veni cu noi. daca ne adunam destui putem organiza o competitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 cand iesiti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick boissy Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 cand iesiti ? Pe varful Delhegy (1600m-este 1m zapada),care abia la sfarsitul lui aprilie se topeste. Atunci la prima iesire te suni si poti veni. --- Mesaj completat în 30 Nov 2007 09:59 ------------- Am un Beta de 50cmc de vinzare Mai multa detalii te rog:anul de fabricatie,stare generala si pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 Eu as zice, ca neaparat 2T, fiindca 4T nu are destula putere. Acum incep sa apara modele mai serioase, cum ar fi Sherco 4T, care are motor de 320 cmc, si de asta se zice ca este destul de buna, dar totusi inca nu este la acelasi nivel ca si 2T. Deci poti sa imaginezi ca 250 cmc si 4T este foarte slaba. Punctul important este, ca greutatea la 4T este mai mare. Se supraincalzeste mai usor etc. Deci in nici un caz nu recomand motocicleta de 4T. Un GasGas, sau Sherco, sau Beta de 2T, si 270-290 cmc este perfecta. Sau daca neaparat vrei ceva mai bland, atunci 250 cmc, dar tot 2T ! Toate, repet toate modelele de trial, daca sunt cumparate nou de la importator (deci model 2007 sau 2008), se poate inmatricula. Vei primi la motocicleta, semnalizatoare, far cu faza lunga si scurta, stop, loc unde sa pui placuta, claxon, si oglinzi. Sa fiu sincer mie imi pare ciudat cum arata o motocicleta de trial cu toate astea, dar asta-i alta poveste. Cele mai raspandite, si cele mai bune marci sunt, GasGas, Sherco si Beta. (GasGas - Spania, Sherco - Franta, Beta - Italia). Deci in sportul de trial, japonezele sunt slabe! Montesa-Honda nu recomand. E scump si e galagios, si nu este asa de buna. <small>--- Mesaj completat în 01 Dec 2007 20:30 -------------</small><br/> Deci sa inteleg ca ar fi vorba de o competitie de trial? Daca da, atunci neaparat ma intereseaza. (Totusi Gheorgheni e cam departe , dar asta-i alta poveste.) Patrick boissy tu ai motocicleta de trial? Daca da, atunci ce marca, model? (din curiozitate) multumesc de sfaturi, un raspuns care ma scoate din ceata. am sa tin seama de ele si raman dator iar cu inmatriculatul, important este sa ai hartia in buzunar la nevoie, accesoriile pe care le primesti sunt necesare la RAR cat sa treaca si atat. nu ma intereseaza strada deloc, dar este un grad de libertate in plus. multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick boissy Postat Decembrie 4, 2007 Share Postat Decembrie 4, 2007 Eu as zice, ca neaparat 2T, fiindca 4T nu are destula putere. Acum incep sa apara modele mai serioase, cum ar fi Sherco 4T, care are motor de 320 cmc, si de asta se zice ca este destul de buna, dar totusi inca nu este la acelasi nivel ca si 2T. Deci poti sa imaginezi ca 250 cmc si 4T este foarte slaba. Punctul important este, ca greutatea la 4T este mai mare. Se supraincalzeste mai usor etc. Deci in nici un caz nu recomand motocicleta de 4T. Un GasGas, sau Sherco, sau Beta de 2T, si 270-290 cmc este perfecta. Sau daca neaparat vrei ceva mai bland, atunci 250 cmc, dar tot 2T ! Toate, repet toate modelele de trial, daca sunt cumparate nou de la importator (deci model 2007 sau 2008), se poate inmatricula. Vei primi la motocicleta, semnalizatoare, far cu faza lunga si scurta, stop, loc unde sa pui placuta, claxon, si oglinzi. Sa fiu sincer mie imi pare ciudat cum arata o motocicleta de trial cu toate astea, dar asta-i alta poveste. Cele mai raspandite, si cele mai bune marci sunt, GasGas, Sherco si Beta. (GasGas - Spania, Sherco - Franta, Beta - Italia). Deci in sportul de trial, japonezele sunt slabe! Montesa-Honda nu recomand. E scump si e galagios, si nu este asa de buna. <small>--- Mesaj completat în 01 Dec 2007 20:30 -------------</small><br/> Deci sa inteleg ca ar fi vorba de o competitie de trial? Daca da, atunci neaparat ma intereseaza. (Totusi Gheorgheni e cam departe , dar asta-i alta poveste.) Patrick boissy tu ai motocicleta de trial? Daca da, atunci ce marca, model? (din curiozitate) daca suntem suficienti participanti putem eventual prevede a cursa de trial ,(in ciuda lipsei de experienta ,vis-a-vis de regulament si organizare) eu personal nu detin motocicleta de trial dar practic enduro extrem unde se regasesc multe zone de trial si prevad sa achizitionez anul viitor o motocicleta Scorpa cu motor Yamaha in 2 timpi tot legat de acest subiect,as vrea sa reamintesc multor "enduristi"ca ISDE (International Six Day of Enduro) era la origine ISDT (International Six Day of Trial)si a fost rebotezat la mijlocul anilor 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick boissy Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Daca cumva va intereseaza video despre mine cu motocicleta de trial, atunci aici e linkul: http://www.youtube.com/watch?v=4nJSFS2yL60 Inca sunt incepator, nu demult am cumparat motocicleta, deci trebuie sa mai invat mult. E FOARTE BINE PENTRU UN INCEPATOR DAR TE ROG SA PUI CASCA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 gata e a mea si o astept cu nerabdare. HONDA RTL250R HRC-2T. pentru inceput am considerat ca este fix ce-mi trebuie. multumesc inca odata pentru sfaturi Kristian mi-au fost de ajutor si am ales totusi o japoneza pentru ca asa m-a dus valu'. s-auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 Sa-l stapanesti sanatos ! ce stie sa faca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 Sa-l stapanesti sanatos ! ce stie sa faca ? Un motor de trial stie sa faca ce face un motor de trial. Palarie intr-un picior ghici ciuperca ce-i? Credeai ca face mamaliga sau muraturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 Asteptam sa dea detalii despre el , kg cai an ... oricum , f amuzant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 This shit is FuN, sper sa ajung vreodata sa calaresc una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 (editat) sincer , speram cartofi prajiti am cautat pe net detalii despre, HONDA RTL250R nu am gasit mai nimic Editat Ianuarie 14, 2008 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 Asteptam sa dea detalii despre el , kg cai an ... oricum , f amuzant .....poate si clatite!!!!!! lasind gluma la o parte, si eu sunt curios si nerabdator. oricum mai "poate face" si enduro pe ture foarte scurte cu kit-ul asta de sa care contine un rezervor suplimentar de benzina de 2 litri(cum am spus ture scurte). in rest greutatea este de 72,5kg, 5 viteze, trei de joaca si doua de deplasare, caluti nu stiu, dar ii scapa repede pe toti si cam atat............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 Arata foarte bine. Imi place foarte mult cum arata aparatorii de noroi de culoarea neagra. Sa-l stapanesti sanatos. Pacat ca suntem departe unul de celalt, ca ar fi fain un antrenament de trial comun. Dar cine stie, poate candva... Motocicleta ii deja la tine? Ai mers deja cu ea (nu stiu cum era vremea, ca era frig sau nu)? Daca da, atunci cum ti se pare mersul pe motocicleta de trial? Deci de exemplu se ridica usor pe o roata? Are cuplu mare la turatii mici? Avand greutate mica se manevreaza usor? Cum ti se pare suspensiile? multumesc de aprecieri Krisztian si mie mi se pare ca arata bine, dar nu am apucat inca sa pun mana pe ea. trebuie sa soseasca din japonia-pe mare si probabil va mai dura ceva vreme. oricum, atunci cand va sosi voi avea nevoie in prima faza de ceva sfaturi pentru reglarea corecta a suspensiilor, care banuiesc ca se regleaza dupa greutatea calaretului. apoi va trebui sa incep cu inceputul, adica ceva antrenamente si tehnici de trial. mie mi-ar face placere un antrenament de trial cu tine, mai ales ca am ce 'fura'-tehnica toate bune --- Mesaj completat în 17 Jan 2008 10:05 -------------ia uitati-va aici: http://www.trialstrainingcenter.com/html/how_to_ride.html hai primavara mai repede c-avem treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 31 inuarie, 20.55 MOTORSTV trial world championships-merita vazut!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 (editat) Mersi foarte mult ca ai scris aici anuntul. N-am stiu ca o sa fie in televizor. Mi-a placut foarte mult. Toni Bou e incredibil. Dar si ceilalti. Era foarte fain sa le vad in televizor. Nu stii, o sa fie vizibil si celelalte concursuri de trial la Motors TV? ma bucur ca ai reusit sa prinzi emisiunea, oricum de acum se repeta aproape in fiecare zi la ore diferite. am vazut in program ca mai este o etapa la marsilia pe care o transmit tot in reluare. uite aici programul motors tv: http://www.motorstv.com/site/home.php?sec=...bo1=23&lg=2 in josul paginii gasesti niste pdf-uri cu programul pe o luna. eu am gasit: -14.02.2008, 20.00-rd2 barcelona(spania) -21.02.2008, 20.00-rd3 granada(spania), ambele in premiera, dupa care se reiau. cred ca nu mi-a scapat ceva. atentie! incep si transmisiile world enduro chamionship(wec)-14.02.2008, 19.00 Editat Februarie 1, 2008 de Rebelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aserte Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 cat de costisitoare este intretinerea unui astfel de motor? piesele se gasesc usor? Sunt foarte tentat sa imi iau si eu unul, dar din cate vad sunt f putine de vanzare in RO, sa nu mai zic de buc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aserte Postat Mai 4, 2008 Share Postat Mai 4, 2008 la noi am vazut cum se invart preturile...pe la 2000E un sh si pe la 4500 una noua. Din pacate nu prea inteleg mai nimic din forumul acela. Cam la ce pret este in ungaria? Stii pe cineva care sa aduca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Mai 6, 2008 Share Postat Mai 6, 2008 piese mai poti aduce de pe: http://www.trial-parts.fr/ ajung in doua saptamani prin posta si transportul il platesc ei(eu am primit o ditamai cutia). singura conditie-plata in avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.