danalarm Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 (editat) Salutare, Am si eu o problema: nu pot amorsa abreajul la motoreta! Sa incep cu inceputul Considerandu-ma un mini-tehnicus m-am decis sa schimb eu lichidul de frana si ambreaj, daca tot este vremea urata afara. Am inceput cu vizualizari pe net si m-am pus pe treaba. Am luat-o cu frana spate, mai mica mai fara complicatii sa-mi fac mana. In 5 min am terminat, a venit curajul si am intrat si la frana fata...taca-paca dupa 15min gata si fata. Increzator m-am bagat si la ambreaj si acum incep detaliu pe executie: 1. Desfac capac butoias, scot capacelul alb, membrana neagra - merg le spal cu apa bine. 2. Bag furtunas, racordat la un pet, pe aerisitor ambreaj. 3. Slabesc aerisitorul, curge lichidul (aproape maro) si incep si fac manere sa scuipe tot din butoias - aici cred ca am gresit!!! 4. Scot tot lichidul din butoias pe la aerisitor si sterg bine butoiasul golit( pe fund era o mazga...) 5. Pun lichid de frana Dot5.1 Motul( aici mai am o intrebare - e bun? ) si incep si fac manete. 6. Nu se mai intampla nimic - nici lichid nu mai curge, nici maneta nu se intareste... Cu ce am gresit? Se mai poate face ceva, fara service calificat? Va multumesc anticipat O zi buna tuturor Editat Martie 7, 2015 de danalarm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 (editat) Demonteaza conducta de la pompa si incearca sa amorsesi prima data pompa, dupa care o montezi si incerci la aerisitor la piston. Sau cu pompa de vacum o faci direct la aerisitor. Poti simula pompa de vacum cu o seringa. Nu mai stiu sigur dar vezi ca Dot 5 nu prea se "intelelege" in timp cu anumite garnituri generatie mai veche. Editat Martie 7, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Martie 7, 2015 Autor Share Postat Martie 7, 2015 Multumesc mult. Cum ajung acasa incerc. Sper sa nu am probleme cu garniturile, pe bidon scrie dot3, dot4.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 5.1 e compatibil 3 si 4, folosesc de ani de zile la masina si am pus si in mobra la fel. dot 5, intr-adevar, nu este compatibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Martie 7, 2015 Autor Share Postat Martie 7, 2015 Atunci cand am ales dot am vazut ca difera temperatura de fierbere, nu sunt un chimist dar m am gandit ca este un plus.... » Post actualizat in 07 Mar 2015 11:23 Nu mai stiu sigur dar vezi ca Dot 5 nu prea se "intelelege" in timp cu anumite garnituri generatie mai veche. Doar la ambreiaj sau si la frana este vorba de " intelegere"? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Atunci cand am ales dot am vazut ca difera temperatura de fierbere, nu sunt un chimist dar m am gandit ca este un plus.... » Post actualizat in 07 Mar 2015 11:23 Doar la ambreiaj sau si la frana este vorba de " intelegere"? Multumesc linisteste-te, n-a observat probabil .1 5.1 e compatibil cu 3 si 4 , nu-i nici o problema, n-o sa se intample nimic. intrebarea e, ai stander spate? vezi ca aerisirea sistemului de ambreiaj e usor diferita fata de sys de franare, adica :-1 strangi maneta 2 desfaci aerisitorul un pic 3 astepti cateva secunde (tot timpul asta maneta este stransa la maxim) 4 inchizi aerisitorul APOI eliberezi maneta !!! 5 actionezi de cateva ori maneta si reiei de la punctul unu in nici un caz sa nu faci pompe cu aerisitorul deschis !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Martie 7, 2015 Autor Share Postat Martie 7, 2015 (editat) linisteste-te, n-a observat probabil .1 5.1 e compatibil cu 3 si 4 , nu-i nici o problema, n-o sa se intample nimic. intrebarea e, ai stander spate? vezi ca aerisirea sistemului de ambreiaj e usor diferita fata de sys de franare, adica :-1 strangi maneta 2 desfaci aerisitorul un pic 3 astepti cateva secunde (tot timpul asta maneta este stransa la maxim) 4 inchizi aerisitorul APOI eliberezi maneta !!! 5 actionezi de cateva ori maneta si reiei de la punctul unu in nici un caz sa nu faci pompe cu aerisitorul deschis !!! Am stander spate Numai ca parca am facut pompe cu aerisitorul deschis...cand am scos lichidul din borcanas Cat de rau este daca am facut cu aerisitorul deschis? Editat Martie 7, 2015 de danalarm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Am stander spate Numai ca parca am facut pompe cu aerisitorul deschis...cand am scos lichidul din borcanas Cat de rau este daca am facut cu aerisitorul deschis? nu-i grav, doar ai bagat aer in sistem, acum trebuie sa-l scoti. cand consideri ca e aerisit pune-o pe stander, porneste-o si bag-o in viteza cu ambreiajul tras trebuie sa se invarta foarte incet roata si sa o poti opri cu mana (vezi pe ce pui mana !!!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Martie 7, 2015 Autor Share Postat Martie 7, 2015 Belea cu aerul asta... Cred ca am dat la maneta de 50ori si nu se intareste Am pus-o si pe stander, am pornit-o, am apasat ambreajul am bagat-o in viteza(zgomot puternic - cam fara ambreaj) si a luat-o roata la goana! Am oprit din cheie motorul.... P.s. Noroc ca e urat afara si nu-mi pare rau ca nu ma plimb cu ea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Belea cu aerul asta... Cred ca am dat la maneta de 50ori si nu se intareste Am pus-o si pe stander, am pornit-o, am apasat ambreajul am bagat-o in viteza(zgomot puternic - cam fara ambreaj) si a luat-o roata la goana! Am oprit din cheie motorul.... P.s. Noroc ca e urat afara si nu-mi pare rau ca nu ma plimb cu ea ) offf... uite aici un manual de 2004-2005, la tine trebuie sa fie la fel. http://www.manualedereparatie.info/download/honda-cbr-1000-rr-2004-2005-manual-de-reparatie.html daca tot nu reusesti incearca cu o seringa mare, daca nici asa nu reusesti da jos pistonul impingator si blocheaza-l cu un ziptye, sau o menghina(vezi sa nu-l zgarai. dupa ce l-ai blocat se aeriseste la fel ca o frana, pe la aerisitor si pe la banjo-ul de la pompa (surubu care prinde furtunul de pompa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danalarm Postat Martie 7, 2015 Autor Share Postat Martie 7, 2015 Demonteaza conducta de la pompa si incearca sa amorsesi prima data pompa, dupa care o montezi si incerci la aerisitor la piston. Sau cu pompa de vacum o faci direct la aerisitor. Poti simula pompa de vacum cu o seringa. Nu mai stiu sigur dar vezi ca Dot 5 nu prea se "intelelege" in timp cu anumite garnituri generatie mai veche. Multumesc mult TNG!!! Dupa incercari indelungate...nicidecum cum ai spus tu am ajuns tot la conducta de la pompa. A iesit aerul dupa doua pompari si s-a intarit maneta. In 5min era gata si aerisirea ambreajului daca te ascultam. Profund indatorat cu bere la domnul TNG!!! O zi buna in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Sa fii sanatos! O stragere de mana cand ne vedem vre-o data,este mai buna de cat berea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.