Pasca Marius Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Am un suzuki dr 350 si se aude un suierat in timp ce merge motorul...oare care ar putea fi problema? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 o pala la turbina rupta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasca Marius Postat Martie 14, 2015 Autor Share Postat Martie 14, 2015 ) eu am intrebat serios.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 ) eu am intrebat serios.... atunci incearca sa dai mai multe detalii, poate un filmulet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasca Marius Postat Martie 14, 2015 Autor Share Postat Martie 14, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 (editat) "toba" face asa. Editat Martie 14, 2015 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 La tine pare unul sau mai multe suruburi slabite sau ceva de metal care zangane de la trepidatiile motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasca Marius Postat Martie 14, 2015 Autor Share Postat Martie 14, 2015 i-am pus de curand un intinzator manual pentru lantul de distributie....poate fi asta problema? nu ii intins destul sau poate prea intins? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 (editat) i-am pus de curand un intinzator manual pentru lantul de distributie....poate fi asta problema? nu ii intins destul sau poate prea intins? Cand o turezi n-ar trebui sa se mai auda si ar trebui sa se modifice zgomotul,dar vad ca la tine ramane constant zdranganiciul Editat Martie 14, 2015 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Aia e bataie, nu suierat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasca Marius Postat Martie 14, 2015 Autor Share Postat Martie 14, 2015 si bataia de la ce poate fi? reglajul culbutorilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Daca ai umblat la distribuție, verifica inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasca Marius Postat Martie 14, 2015 Autor Share Postat Martie 14, 2015 poi am umblat pentru ca vechiul intinzator, cel original, s-a rupt arcu in el si nu a mai intins lantul asfel am ajuns cu o supapa trecuta prin piston. Acuma mie frica sa nu patesc la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 (editat) ati avut dr 350?250?..asa face o toba de DR cu "sitele" arse sau afectate de rugina. speriati omul degeaba...ralantiul e marisor. Editat Martie 14, 2015 de ------ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Bate motorul din cauza tobei ? )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasca Marius Postat Martie 14, 2015 Autor Share Postat Martie 14, 2015 bataia poate fi de la lant-ul neintins corespunzator ? sau culbutori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 Mie imi suna a lant. Asteapta si alte pareri .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasca Marius Postat Martie 14, 2015 Autor Share Postat Martie 14, 2015 mersi de sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 i-am pus de curand un intinzator manual pentru lantul de distributie....poate fi asta problema? nu ii intins destul sau poate prea intins? un intinzator automat stim cu totii cum functioneaza... cum ai intins lantul de distributie?ai desfacut capacul distributiei,ochiometric,la mana l-ai strans, cum ai procedat? nu ar strica sa desfaci capacul distributiei(daca nu ai facut-o) si sa reglezi "ca la carte" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pasca Marius Postat Martie 14, 2015 Autor Share Postat Martie 14, 2015 poi am intins cu mana....am strans de el pana am simtit ca ar fi de ajuns....cum se regleaza ca la carte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 nu ar strica sa desfaci capacul distributiei(daca nu ai facut-o) si sa reglezi "ca la carte" 2-3 cuvinte legate de procedura asta de reglaj cu intinzator manual imi poti spune te rog frumos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 14, 2015 Share Postat Martie 14, 2015 (editat) fratilor,am pus intre ghilimele...Dpmdv treaba asta cu intinzator manual este in cel mai rau caz o solutie de compromis pana la achizitionarea unui intinzator automatopinia mea este sa dai jos capacul,sa verifici uzura lantului de distributie,a patinelor,sa verifici daca motorul este la punct,reglaj culbutori(daca este cu culbutori);abia apoi poti strange "intinzatorul manual" si sa invarti motorul la rece.dupa toate astea montezi capacul la loceu unul nu as umbla,repet ,cu "intinzator manual" Editat Martie 14, 2015 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 eu unul nu as umbla,repet ,cu "intinzator manual" De ce? Sunt mobre care au din fabrica... Si sunt sanse mai mici spre inexistente sa crape, fata de unul hidraulic, automat etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 puteai sa schimbi arcul din intinzatorul hidraulic ,si eu am patit la honda cbr f2 si i-am pus un arc mai tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 (editat) De ce? Sunt mobre care au din fabrica... Si sunt sanse mai mici spre inexistente sa crape, fata de unul hidraulic, automat etc. nu este cazul acestui exemplu. acum te intreb eu: 1-in cazul unui intinzator "manual" cum realizezi tensionarea?dupa ureche,asa,strangi pana "simti" ca este intins? 2-la ce nr de km,in ce conditii realizezi tensionarea?"ochiometric,cand incepe sa faca precum masina de cusut",cand? Editat Martie 15, 2015 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.