Sari la conținut

Ulei pentru monocilindru cu racire pe aer


Ulei pentru Husqvarna SMR450  

12 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Intre Coca Cola si Pepsi Cola care e mai bun? Nu vreau sa fiu naspa, dar cam asa vad eu intrebarea ta.

 

Ai dreptate. Vroiam sa aflu, mai bine zis, pe care le-ati incercat voi, si care v-au placut mai mult.

 

 

Uite eu de ex am avut Motul 300V si simt cum pe circuit dupa ce merg tare, cutia de viteza da rateuri si e sensibila, uneori chiar nu intra usor in N...din cauza uleiului zic eu (10W40).

 

Norml ca nu aveti cum sa le stiti pe toate, dar daca ati folosit vreunul din cele enumerate, va ascult parerile. Daca nu, evident ca voi lua la plezneala, si va zic dupa opinia :)

Editat de Neal Caffrey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe circuit inca n-am fost. Uleiurile tale nu se potrivesc la motorul meu. Ca si producator, am folosit Agip, Motul, Castrol, Petrom ... ce-o fi. Mare diferenta n-am observat.

 

Ai dreptate. Vroiam sa aflu, mai bine zis, pe care le-ati incercat voi, si care v-au placut mai mult.



Uite eu de ex am avut Motul 300V si simt cum pe circuit dupa ce merg tare, cutia de viteza da rateuri si e sensibila, uneori chiar nu intra usor in N...din cauza uleiului zic eu (10W40).

 


Norml ca nu aveti cum sa le stiti pe toate, dar daca ati folosit vreunul din cele enumerate, va ascult parerile. Daca nu, evident ca voi lua la plezneala, si va zic dupa opinia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am comandat acum Husqvarna pe singurul site care vinde Agip, ca dupa aia sa descopar ca e acelasi site pe care comandasem si anul trecut, si nu primisem nici macar un telefon de la ei :D

 

Pasul urmator va fi Motorex Power Synt sau Cross Power 10W60.

Editat de Neal Caffrey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul ala e racit cu apa. So, baga ceva de 50 sau 60, schimba la timp si incearca mai multe variante, o sa iti dai seama care e mai bun. Merge si de 40 daca nu ii rupi dintii...

Merci.

 

O sa bag in sezonul rece 10W40...acum incerc sa gasesc Agip 10W60 si am descoperit ca Agip acum se numeste Eni i-Ride PG 10W60 :D

 

Deci o sa trec granita din Italia in Elvetia si o sa iau Motorex :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

One thing that is no longer important is the ambient temperature. Older automotive owner manuals often recommended one oil for the summer and another for the winter. This is still necessary for air cooled engines but is no longer a consideration in pressurized water cooled engines. These engine blocks are kept at around 212 F all year round. The oil is around the same temperature as well. This allows for a single grade oil all year round. Again, this is not the same as on the track where the coolant temperature is slightly higher and the oil temperature is much higher.

 

I truly believe that oil is much better being too thin than too thick. Over the years we have been going to thinner and thinner oils despite hotter engines with turbos and the like. The tendency is that people figure they need a 40 grade oils but then use a 50 instead. Better thinking is that if you think you need a 40, use a 30 grade oil instead. I firmly believe this based on all I know about oils.

 

It is time to dispel the notion that 0W-30 oil is too thin when our manual calls for 10W-30. A 0W-30 is always the better choice, always. The 0W-30 is not thinner. It is the same thickness as the 10W-30 at operating temperatures. The difference is when you turn your engine off for the night. Both oils thicken over the evening and night. They both had a thickness, a viscosity of 10 when you got home and turned your engine off. That was the perfect thickness for engine operation.

 

 

Am re-citit articolul, ca sa imi mai aduc aminte. Deci, tu ai racire cu lichid, nu ar trebui sa iti faci probleme de iarna-vara. Dar tu vrei pe circuit, daca imi aduc bine aminte. In orice caz, el spune in primul citat ca uleiul tau va avea temperatura mai mare pe circuit decat pe strada. Deci e mai bine sa fii cu uleiul putin mai gros.

 

Deci, mergi acum cu uleiul de 60 - 10W60 ca asa scrie cartea. Si pentru ca e cald si esti pe circuit. Sau, siteul zice ca poti folosi si 0W60. Pentru strada si temperaturi mai joase poti folosi ulei de 50, 40.

 

Ferrari recommends Helix Ultra Racing 10W-60 “for hot climate conditions racing type driving on tracks”. Note that they now realize the difference between the daily urban driver like me and the very different racing situation. These are widely different circumstances. I want to emphasize that they only want you to use this oil while racing in “hot climate conditions”. If you are racing in Watkins Glen up north use the 5W-40. If you are racing in Sebring in the middle of the Florida summer use the 10W-60. Around town in any climate, use the 0W-40.

 

PS. Atentie, temperaturile de pe site sunt in grade Fahrenheit, nu Celsius.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

 

 

Am re-citit articolul, ca sa imi mai aduc aminte. Deci, tu ai racire cu lichid, nu ar trebui sa iti faci probleme de iarna-vara. Dar tu vrei pe circuit, daca imi aduc bine aminte. In orice caz, el spune in primul citat ca uleiul tau va avea temperatura mai mare pe circuit decat pe strada. Deci e mai bine sa fii cu uleiul putin mai gros.

 

Deci, mergi acum cu uleiul de 60 - 10W60 ca asa scrie cartea. Si pentru ca e cald si esti pe circuit. Sau, siteul zice ca poti folosi si 0W60. Pentru strada si temperaturi mai joase poti folosi ulei de 40.

 

 

 

PS. Vezi ca temperaturile sunt in Fahrenheit, nu Celsius.

Da, am ales Motorex Cross Power 10W60. In anotimpul rece voi folosi Amsoil 10W40.

 

Ce mult influenteaza marketingul: am gasit online fostul Agip 10W60 rebranduit in ENI, si desi e la jumate de pret fata de Motorex, nu imi vine sa iau ENI :D

Editat de Neal Caffrey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe. Pai d-aia se face marketing, pentru ca functioneaza :D

 

 

Da, am ales Motorex Cross Power 10W60. In anotimpul rece voi folosi Amsoil 10W40.

Ce mult influenteaza marketingul: am gasit online fostul Agip 10W60 rebranduit in ENI, si desi e la jumate de pret fata de Motorex, nu imi vine sa iau ENI :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...