Sari la conținut

Service Furca TT

silvinio
 Share

Postări Recomandate

de asemenea la GRG (langa gara obor) - mereu am fost multumit de ce am primit acolo la un pret mai mult decat decent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incerc sa ocolesc garajele mari deoarece acolo sunt si niste patronasi la mijloc ,tre sa manance si gura lor....

» Post actualizat in 27 Apr 2015 13:22

preturi decente are acel mecanic care lucreaza in regim freelancer....

Link spre comentariu

incerc sa ocolesc garajele mari deoarece acolo sunt si niste patronasi la mijloc ,tre sa manance si gura lor....

:)))

Nu e deloc un garaj mare! Sunt doar 2 mecanici care isi vad de treaba lor...

De fapt,niciunul dintre service-urile mentionate mai sus nu sunt garaje mari...au un mecanic, maxim 2, care sunt si proprietari.

Editat de mihai.i
Link spre comentariu

din pacate acesti mecanici vor pe o zi de lucru cat castiga altii intr-o jumatate de luna cel putin....nu mi se pare deloc corect. si am vazut si caz in care se plangeau pe forum ca niste p***e ca vai domnule romanul asta se crede bun la toate ,si se apuca de-si repara singur fierul si deaia nu sunt mecanici seriosi in Bucuresti ca nu au ce sa manance....

» Post actualizat in 27 Apr 2015 13:35

se pare ca nu e tocmai tehnologie de rachete ce fac ei chiar daca unele dintre ele ating o viteza "asemanatoare"..si uite asa ne apucam si mesterim si ne lipsim de serviciile lor.nevoia te invata vorba aia....

» Post actualizat in 27 Apr 2015 13:36

aaa de retinut ca nu este vorba de mecanicii mentionati mai sus, in general asa....

» Post actualizat in 27 Apr 2015 13:43

de fapt este vorba dar nu ams a mentionez care garaj: voua vi se pare corect sa vi se ceara 250 de ron pe un carburator simplu curatat reglat?

Link spre comentariu

ti-au spus pretul manoperii (aproximative) inainte de a lasa motocicleta acolo?

motocicleta functioneaza cum trebuie dupa operatiunea efectuata?