Sari la conținut

BMW K 1200 LT Nu functioneaza marsarier


b86dtm
 Share

Postări Recomandate

Problema sta in felul urmator,sunt in tratative sa achizitionez un BMW K 1200 LT care are o singura problema tehnica si anume nu ii functioneaza marsarier-ul..zice ca intra in viteza dar nu se misca de pe loc,am tot cautat detalii tehnice despre acest tip de cutie de viteze dar nu am gasit nimic.

De obicei nu cumpar motociclete cu probleme tehnice..dar daca ar fi doar atat nu m-ar deranja prea tare,in rest motorul este fara gresala,dar ma gandesc sa nu fie o problema a intregii cutii de viteza..omul si-a dat cuvantul ca treptele inainte functioneaza perfect.

 

Astept cu mult interes sa-mi explice cineva cum functioneaza cutia de LT si care sunt posibilele probleme care duc la nefunctionarea mersului inapoi..multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema sta in felul urmator,sunt in tratative sa achizitionez un BMW K 1200 LT care are o singura problema tehnica si anume nu ii functioneaza marsarier-ul..zice ca intra in viteza dar nu se misca de pe loc,am tot cautat detalii tehnice despre acest tip de cutie de viteze dar nu am gasit nimic.

De obicei nu cumpar motociclete cu probleme tehnice..dar daca ar fi doar atat nu m-ar deranja prea tare,in rest motorul este fara gresala,dar ma gandesc sa nu fie o problema a intregii cutii de viteza..omul si-a dat cuvantul ca treptele inainte functioneaza perfect.

 

Astept cu mult interes sa-mi explice cineva cum functioneaza cutia de LT si care sunt posibilele probleme care duc la nefunctionarea mersului inapoi..multumesc anticipat.

salut citeste aici :

 

http://www.bmwlt.com/forums/k1200lt/56678-start-button-reverse-gear-operation-problem.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citește pe acolo, sunt mai multe forme de manifestare toate cauzate de defectarea reverse controller unit. Presupun ca fiind separat pentru marșarier nu afectează mersul "în față". Clipește becul respectiv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit tot

 

Citește pe acolo, sunt mai multe forme de manifestare toate cauzate de defectarea reverse controller unit. Presupun ca fiind separat pentru marșarier nu afectează mersul "în față". Clipește becul respectiv?

Am citit tot,nu am stat langa motor sa vad exact ce clipeste sau ce se aude..ne desparte o distanta de cateva sute bune de km.

Stapanul lui mi-a spus ca se cupleaza mersul cu spatele dar nu se misca de pe loc si ca ar fi niste discuri de ambreiaj separat pentru marsarier..bla , bla , bla ... habar nu am daca exista acest ambreiaj separat pentru mersul cu spatele,sau este o cutie similara cu cea de masina doar ca se face cuplarea electrica a mersului cu spatele si el ori nu se pricepe sa-mi explice..ori..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aia de pe forum zic că e separată treaba E oferta din punct de vedere al prețului? Adică, merita riscul?

La 5000 euro putin negociabil nu se poate numi oferta,mai dai pe modulul de control 1500euro...sau o problema mecanica la fel de costisitoare si il faci la 7000.

Intre timp am primit un raspuns complet de la userul -aquachrono- , posesor de k1200LT , caruia ii multumesc.

 

"Cand e pusa la punctul mort si se selecteaza din butonul rotativ functia marsarier ( R ) trebuie sa ti se aprinda pe bord martorul portocaliu R . Daca nu se aprinde , cel mai probail e o problema a selectorului - contactul electric ce selecteaza functia marsarier.

 

Daca se aprinde martorul R pe bord si la apasarea butonului demarorului nu se intampla nimic pot fi 3 cauze :

 

1. defect mecanic in unitatea de marsarier ( destul de putin probabil )

 

2. releul de marsarier - ca sa ajungi la el trebuie dat jos carenajul , rezervorul si capacul de la cutia de relee ( 10-50 euro SH )

 

3. modulul controler de marsarier - e sub scaun pe partea stanga a motocicletei ( nou costa in jur de 1500 euro la reprezentanta , SH 70-150 euro )

 

La apasarea butonului starterului ( cand esti cu functia marsarier selectata ) ar trebui sa ai o usoara crestere ( automata ) a turatiei motorului .

 

Un alt defect al functiei marsarier e acela cand apesi butonul de starter si motocicleta merge putin inapoi apoi se opreste , apoi iar trebuie sa apesi butonul ca sa mai mearga inapoi . Cauza e senzorul de viteza ."

Editat de b86dtm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Vezi ca ai raspunsuri detaliate pe topicul dedicat, LT-ul este o mobra mai rara si aici nu prea are cine sa-ti dea detalii. In cel mai rau caz dai 100 euro pe un modul sh, nu 1500 - ;))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...