Alex22 Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 (editat) Salut, Am o problema cu un Aprilia Rally, pe care nu l-am mai folosit de ceva ani, pentru ca era la tara la bunici, si acum cum e vreme frumoasa afara si am venit in vizita pentru cateva zile, e mai frumos sa ies la plimbare cu scuterul decat cu masina, dar cand l-am pornit (a pornit destul de usor), am mers sa zicem 5 km, si dupa ce m-am intors nu mai vrea sa porneasca, nu pot sa imi dau seama de la ce. Bujia e noua , face scanteie , compresie da in acelasi timp cand face scanteie , si daca tin 30 de secunde la automat se uda bujia cu benzina , carburatorul e ok , primeste benzina , nu curge , precizez ca atunci cand incerc sa-l pornesc nu da nici un semn de viata , la automat parca merge in gol , nu scoate fum deloc sau sa dea macar putin aer si nu inteleg de ce? Pe aici nu prea am pe cine sa intreb asa ca am decis sa intreb pe net... poate ii gasim impreuna problema. Toba nu e infundata am verificat si problema asta, prima idee a fost asta daca am vazut ca nu da nici un pic de aer pe toba cand incerc sa-l pornesc. Multumesc si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuia, sunt nou pe forum. Editat Mai 1, 2015 de Alex22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Este setul dus, daca da la automat in gol inseamna ca nu mai are compresie, am patit-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex22 Postat Mai 1, 2015 Autor Share Postat Mai 1, 2015 O sa incerc sa-l desfac sa vad. Multumesc ptr. raspuns, altceva nu cred ca ar putea fi, alte variante am tot verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali1 Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Adica?Nu inteleg.Face omul 5 km,pornind relativ usor......si daca nu mai porneste inseamna ca-i dus setul?Ma uimesti.Chiar nu stiam ca in 5 km se duce setul in halul asta de nu mai porneste neavand compresie deloc.Sa fim seriosi. Sa lasam pe altii mai capabili in de-ale motoarelor sa-si de-a cu parerea....si sa nu inducem oamenii in error ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex22 Postat Mai 1, 2015 Autor Share Postat Mai 1, 2015 (editat) Inca nu m-am apucat sa-l desfac, dar majoritatea pieselor le-am verificat ieri si nu are alte probleme, carburatorul e bun, benzina vine bine, bujia face scanteie, i-am pus si una de la o dacie, si tot asa face... Daca scot bujia si o pun pe un fier face scanteie si in acelasi timp daca pun degetul unde era bujia imi da aer? Nu asta e compresia? Nu ma pricep la scutere, la masina o verific usor cu un compresmetru... Aici habar n-am ce sa-i fac... Totusi poate ma apuc sa-l desfac mai spre seara. Editat Mai 1, 2015 de Alex22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 (editat) Cand e rece motorul , merge bine orice scuter , cand se incalzeste si se dilata - observi ca nu mai are compresie deci setul e praf ... sau mai poate fi CDI ul ( da scanteie dar nu cand trebuie ) si asta se duce dintr o data fara avertisment .. esti sigur ca nu este pe dos? ) din cate stiu eu,lipsa compresiei se manifesta la rece,la cald se dilata si asigura o oarecare etansare ps:mai ai cateva comentarii si devii super membru on topic: daca este benzina veche in el,incearca sa o schimbi...exceptand alte probleme:carburatie,aprindere,etc Editat Mai 1, 2015 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex22 Postat Mai 1, 2015 Autor Share Postat Mai 1, 2015 Benzina e noua , numai cat i-am facut plinul. Din cate imi amintesc parca mai aveam un cdi ca ala l-am mai schimbat cu ceva ani in urma, si cand l-am comandat am luat 2 modele ca nu stiam care era bun, dar sunt bune ambele, o sa il caut si o sa incerc asta primadata ca e mai simplu. Daca nu mai ramane decat setul, multumesc ptr. raspunsuri. » Post actualizat in 04 May 2015 14:06Scuze de double post , nu mai merge edit-ul. I-am gasit problema, isi lua benzina dar nu destula, de asta nu mai pornea. Daca trageam din furtunul de la pompa de vacum porneste, o fi infundata pompa? Sa o schimb? Sau are alta "smecherie" care trage benzina si nu trage suficient? E decat 20-30 de lei o pompa, deci nu e o problema, dar asta o fi problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex22 Postat Mai 4, 2015 Autor Share Postat Mai 4, 2015 (editat) Cum trag si vinul din butoi. ) Carburatorul e nou. La fel face si cu cel vechi si cu asta nou. Am comandat si alta pompa sa vad, dar totusi nu cred, am desfacut si pe acolo si nu e infundat nimic... Editat Mai 4, 2015 de Alex22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valentin Stancu Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 frate, daca zici ca invarte in gol e posibil sa nu aibe compresi, dar eu cred ca e electromotorul ars, am patit la un atv-u sa mi se arda electromotorul si invartea in gol.. incearca sa desfaci electromotorul » Post actualizat in 05 May 2015 11:57am si eu o probleba cu un aprilia rs 125, se aude trancanind in motor, puteti sa ma ajutati va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex22 Postat Mai 5, 2015 Autor Share Postat Mai 5, 2015 Electromotorul e bun, problema e ce am speficat mai sus, electromotorul nu e in nici un caz la fel face si la pedala. Nu imi da destula benzina, deaia face asa... La tine e setul cred, atunci se aude ceva la motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.