gn77b Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 Trebuie sa schimb discurile de ambreiaj (majoritatea au zone "oglinda") si nu stiu ce sa aleg. Toate se invirt pe la acelasi pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 Da cu banul . Mie nu mi se par duse. Astea impreuna cu celelalte nu trebuiesc masurate in grosime ca sa stii daca trebuiesc schimbate? Iti patina ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 3, 2015 Autor Share Postat Mai 3, 2015 (editat) Da, patineaza. Mi se parea si mie si au confirmat si altii. Alea de textolit se masoara, tin minte ca erau in parametri dar cam miroseau a ars. Editat Mai 3, 2015 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 (editat) Pai daca or fi prajite, mai sunt bune de ceva? Ca alea metalice nu au ce pisici sa pateasca.Verifica si arcurile daca mai au lungimea din carte. Plec de la premiza ca nu ti-ai schimbat marca de ulei si ai pus ceva cu aditivi antifrictiune, ca sunt cativa pe forumul asta care si-au luat discuri si nu era nevoie. Editat Mai 3, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 3, 2015 Autor Share Postat Mai 3, 2015 Is verificate si arcurile. Discurile le-am verificat mai demult si erau intacte, aveau hasura aia din fabrica neatinsa. Petele alea lucioase au aparut ulterior. Scumpe sint discurile din textolit, sa le schimb pe alea si sa ramin cu cele din otel uzate ar cam fi caliceala. Daca e sa ma calicesc il las cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 eu as pune ebc si arcuri oem NOI, ca presupun ca nu te apuci de drag racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 (editat) nu recomand sa cumperi discuri aftermarket !!! am cumparat eu piese aftermarket si regret,de ex cablu de ambreiaj a venit foarte lung,cu 20-30 lei in plus luam pe cel original si venea fix ca o manusa pe motocicleta,a trebuie sa fac improvizatii ca sa se potriveasca,arcurile erau fff tari,iar discurile cred ca sunt mai groase decat ar trebuii,dimineata cand pornesc motocicleta,o las sa se incalzeasca dupa ce bag 1 a imi moare motoru pentru ca nu imi cupleaza calumea de la discuri,sunt sigur ca de la discuri e problema pentru ca patesc chestia asta fix dupa ce am schimbat discurile si arcurile,am luat arcuri originale sa vad daca mai face aceeasi problema dar nu am rezolvat nimic,ramane sa schimb decat discurile aftermarket cu cele originale.la fel cumparat chit de lant pentru fz6 cum apare in catalog a venit cu nush ce modificari de dinti la pinionul de atac(parca in minus)rezultatul motocicleta are mai mult cuplu dar de asemenea consuma si putin mai mult pentru ca sta mai turata....deci nu recomand piese aftermarket Editat Mai 3, 2015 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 3, 2015 Autor Share Postat Mai 3, 2015 (editat) @superbec Pai arcurile EBC si mai tari, din ce-am vazut. De ce sa nu pun si arcuri EBC? E drept ca de-o vreme mi se pare cam moale maneta. nu recomand sa cumperi discuri aftermarket !!! am cumparat eu piese aftermarket si regret,de ex cablu de ambreiaj a venit foarte lung,cu 20-30 lei in plus luam pe cel original si venea fix ca o manusa pe motocicleta,a trebuie sa fac improvizatii ca sa se potriveasca,arcurile erau fff tari,iar discurile cred ca sunt mai groase decat ar trebuii,dimineata cand pornesc motocicleta,o las sa se incalzeasca dupa ce bag 1 a imi moare motoru pentru ca nu imi cupleaza calumea de la discuri,sunt sigur ca de la discuri e problema pentru ca patesc chestia asta fix dupa ce am schimbat discurile si arcurile,am luat arcuri originale sa vad daca mai face aceeasi problema dar nu am rezolvat nimic,ramane sa schimb decat discurile aftermarket cu cele originale.la fel cumparat chit de lant pentru fz6 cum apare in catalog a venit cu nush ce modificari de dinti la pinionul de atac(parca in minus)rezultatul motocicleta are mai mult cuplu in turatii dar de asemenea consuma si putin mai mult pentru ca sta mai turata....deci nu recomand piese aftermarketPai ai reglat jocul in rest? E cumva logic sa trebuiasca ajustat pe acolo dupa ce le schimbi. Ce discuri ai pus? Legat de pinionul de atac, e de asteptat sa se intimple asta daca are mai putin dinti, nu e vina producatorului. Editat Mai 3, 2015 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 (editat) pai producatorul ala se presupune ca face aceeasi piesa pentru modelul X si Y,dar la un pret mai accesibil si nu o piesa modificata....ca daca vroiam o piesa modificata imi comandam ,lucas trw parca erau discurile nu mai tin minte exact o sa caut factura sa ma uit, Editat Mai 3, 2015 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 Trebuie sa schimb discurile de ambreiaj (majoritatea au zone "oglinda") si nu stiu ce sa aleg. Toate se invirt pe la acelasi pret. EBC kevlar am eu de 3 sezoane in motor si pina acum sau comportat ok.e adevarat ca am schimbat si arcurile si pina te inveti cu ele cam faci febra le degete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 3, 2015 Share Postat Mai 3, 2015 @superbec Pai arcurile EBC si mai tari, din ce-am vazut. De ce sa nu pun si arcuri EBC? E drept ca de-o vreme mi se pare cam moale maneta. pentru ca pur si simplu nu ai nevoie de arcuri mai tari si sunt criminale in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 pentru ca pur si simplu nu ai nevoie de arcuri mai tari si sunt criminale in oras Subscriu, eu am kit EBC de care sunt foarte multumit... insa prin aglomeratie imi cam amorteste mana pe maneta de ambreaj, desi e hidraulic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Subscriu, eu am kit EBC de care sunt foarte multumit... insa prin aglomeratie imi cam amorteste mana pe maneta de ambreaj, desi e hidraulic. Nu e relevant, daca era pe cablu iti amortea la fel, hidraulic nu inseamna servo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Nu ma dau cunoscator ci fac o remarca: - masori grosimea placilor de textolit in cazul in care nu ai o uzura evidenta. Am vazut placi groase ca noi in care-ti faceai freza si aveau uzura prematura (ulei de slaba calitate sau burnouturi cu bajetii ) » Post actualizat in 04 May 2015 08:38Nu e relevant, daca era pe cablu iti amortea la fel, hidraulic nu inseamna servo. N-o fii servo dar e diferenta notabila intre mecanic si hidraulic. Cu cabluri unse si tot ce trebuie, tot merge mai greu decat hidraulicu'. Gandeste-te numai la frecarea pe care o ai pe cablu si n-o ai la hidraulic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 (editat) » Post actualizat in 04 May 2015 08:38 N-o fii servo dar e diferenta notabila intre mecanic si hidraulic. Cu cabluri unse si tot ce trebuie, tot merge mai greu decat hidraulicu'. Gandeste-te numai la frecarea pe care o ai pe cablu si n-o ai la hidraulic Daca nu ma-s fi gandit nu as fi postat, frecarea in cablu uns nu e semnificativa.La hidraulic nu ai frecare? Eu cred ca da. Editat Mai 4, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Daca nu ma-s fi gandit nu as fi postat, frecarea in cablu uns nu e semnificativa.La hidraulic nu ai frecare? Eu cred ca da. viata bate filmu, ia mergi cu o mobra cu hidraulic sa vezi cum ti se desfiinteaza teoriile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 viata bate filmu, ia mergi cu o mobra cu hidraulic sa vezi cum ti se desfiinteaza teoriile. Am ambreiaj hidraulic la masina nu e nicio diferenta ca efort fata de cel pe cablu, esti subiectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Am ambreiaj hidraulic la masina nu e nicio diferenta ca efort fata de cel pe cablu, esti subiectiv. daca tu vorbesti despre lucruri pe care nu le cunosti nu inseamna ca sunt eu subiectiv ia incearca maneta la un bmw sa vedem daca recunosti ca se actioneaza mai usor... nici nu trebuie sa mergi pe el, doar actioneaza maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Nu e relevant, daca era pe cablu iti amortea la fel, hidraulic nu inseamna servo. Hidraulic nu a insemnat niciodata servo (asistare), nu vad rostul "precizarii". Dealtfel eu unul nici nu am auzit sa existe ambreaj servo-asistat pe vreo motocicleta... In fine, ideea era ca arcurile EBC "sport" sunt sensibil mai tari decat cele OEM, lucru foarte evident si cu ambreaj hidraulic. Cine vrea o dezbatere pro si contra ambreaj mecanic vs hidraulic poate deschide un alt topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 Hidraulic nu a insemnat niciodata servo (asistare), nu vad rostul "precizarii". Dealtfel eu unul nici nu am auzit sa existe ambreaj servo-asistat pe vreo motocicleta... In fine, ideea era ca arcurile EBC "sport" sunt sensibil mai tari decat cele OEM, lucru foarte evident si cu ambreaj hidraulic. Cine vrea o dezbatere pro si contra ambreaj mecanic vs hidraulic poate deschide un alt topic. O dai la intors ca la Ploiesti exact asta am vrut sa spun si eu efortul depus este mai mare la arcuri mai tari indiferent ce sistem de transmisie al fortei ai, tu ai lasat sa se inteleaga ca ambreiajul hidraulic ar fi mai usor de actionat, nu e orice ar zice ceilalti. daca tu vorbesti despre lucruri pe care nu le cunosti nu inseamna ca sunt eu subiectiv ia incearca maneta la un bmw sa vedem daca recunosti ca se actioneaza mai usor... nici nu trebuie sa mergi pe el, doar actioneaza maneta. Ce spui tu nu e relevant, un ambreiaj transmite un cuplu, ca sa nu patineze in calcul intra materialul de frictiune, diametrul discurilor, taria arcurilor. Ca sa fie elocvent ce spui tu ar trebui sa fac comparatie intre un motor cu aceleasi caracteristici dar diferand sistemul de transmisie de la maneta la ambreiaj. De exemplu eu la mobra 50 trageam mai tare de ambreiaj decat la asta de 400 care o am acum, ambele cu transmisia prin cablu, sper ca ai intelas ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 4, 2015 Autor Share Postat Mai 4, 2015 (editat) Pe mine nu ma deranjeaza ca faceti off-topic, dar poate odata o sa mai aiba nevoie cineva de informatia asta. Update. Cind ziceam ca toate se invirt pe acelasi pret, greseam. Calculasem cu 6 discuri, de fapt sint 8 din textolit si 7 din otel. Adica 714 lei OEM, la cursul de ieri, fara transport. Deci probabil EBC o sa fie. Editat Mai 4, 2015 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 4, 2015 Share Postat Mai 4, 2015 deci cam cat iese? ca mie imi iese cam 550 lei, adica un 220 lei friction plates, 300 clutch plates si 30 lei garnitura la capac... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 4, 2015 Autor Share Postat Mai 4, 2015 Cu EBC, sau OEM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 O dai la intors ca la Ploiesti ... Iar tu bati campii cu gratie... Omul a intrebat foarte simplu ce parere are lumea despre kit-urile de ambreaj aftermarket vs originale. Eu i-am raspuns concret, parerea mea despre kitul EBC in combinatie cu arcuri "sport" si actionare hidraulica. Tu in afara sa intarati spiritele, cu ce ai contribuit la acest topic? Concret! Daca ai uitat despre ce e vorba re-citeste titlul. S-a umplut forumul de somitati in domeniu de ceva timp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 5, 2015 Share Postat Mai 5, 2015 Pai, pe EBC. Fara arcuri. Gasisem pe motomike.ru/autonet daca vrei sa ai comparatie de preturi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.