Edy Edytzu Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Salut ! Deschid acest Topic pentru toti detinatorii de Kawasaki GPZ600r , GPX600 , GPZ750 , GPZ900 si GPZ1000rr ! Motociclete care pentru vremea lor au fost TOP ! As vrea sa incercam impreuna sa rezolvam probleme aparute , modificari aduse si multe alte intrebari fara raspuns atat mecanic cat si estetic ! Pentru inceput ma pot lauda cu motocicleta mea Kawasaki GPZ600R din 1987 care are destui KM la bord si inca ruleaza fara probleme ! Am efectuat ceva modificari pe ea transformand motorul intr-un "naked - street fighter" ! Pe viitor o sa adaug si ceva poze cu ceea ce am realizat la care o sa fiu deschis pt pareri PRO si CONTRA ! Ca sa incepem dezbaterea unor probleme pot incepe cu cateva care au aparut la modificare motorului meu , si anume : - am schimbat filtrul original cu 4 filtre sport ... care imi fac ceva probleme , dupa ce au fost montate moto nu se tureaza mai mult de 5000rpm si apoi imi da un rateu ... dar ruleaza , insa nu cu mai mult de 80km/h ... si mi se pare atat de greu stiind ca poate mult mai mult ... mentionez ca au fost schimbate si bujiile ! Pentru mai multe detalii va astept pe topic ! P.S Sper ca moderatorii sa inteleaga intentia mea , si sa imi aprobe Topicul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dr_krl Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Este deja un topic oarecum dedicat la japoneze clasice. Cât de mulţi posesori de GPZ 600 crezi că sunt pe aici încât să merite deschiderea a încă unui topic pe această temă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 (editat) Exista si un topic pentru GPZ in general unde mai activeaza proprietari de modele scris mai sus. Si asa sunt putini. Pune la loc airbox original SAU refaci jetting ca sa-ti merge cu ce ai acuma. Ca si carpeala poti sa incerci sa pui ciorap de dama sau alceva peste filtrele.. probabil sunt prea putini restrictivi. Editat Mai 8, 2015 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Mai 8, 2015 Share Postat Mai 8, 2015 Pune inappoi cutia si filtru original. Practic ramane fara cantitatea de aer tampon. In + cu filtrele de aer chinezesti ai sa distrugi motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edy Edytzu Postat Mai 9, 2015 Autor Share Postat Mai 9, 2015 Multumesc ! Cred ca asta imi ramane de facut ! o sa pun filtrul original la loc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.