Sari la conținut

problema cu relantiul


Postări Recomandate

Salutare tuturor, am și eu o problema cu o honda cbr fireblade de 929, din 2001. A rămas fără benzina și nu am mai reușit sa o pornesc decât după ce am scos și ars toate bujiile. pana la urma a pornit dar da rateuri și nu merge rotund cum ar fi trebuit, iar la relantiu sta decât pana ajunge la 30-35 de grade și pe urma moare motorul. Are idee cineva care ar putea fi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil regulatorul de presiune de pe rampa..verifica daca nu are membrana fisurata.

Bujiile au fost negre cand le-ai scos..daca da, care dintre ele au fost mai negre si ude..oare 2 si 3?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Shock-ul" termic, adica termostatul de pe rampa de injectie. Aceeasi problema am avut-o si eu, mi-a mincat zilele pina mi-am dat seama. Bujii, distributie refacuta- degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...