andutzu_85 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 eu ti-as recomanda sa nu te incurci cu,chestii din astea...mai bine iti iei direct unul cu reglaj...sau mergi la cineva specializat...asta ca sa nu mai ai parte de alte surprize Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 19, 2015 Autor Share Postat Mai 19, 2015 Pai imi doresc unul cu reglaj dar nu gasesc decat de pe ebay direct din SUA. parca ar fi nu stiu ce piesa complicata. Si vroiam in week end sa ma plimb putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 si eu ma gandesc la faza asta sa fabric un intinzator ca cele de pe ebay (cele cu reglaj manual) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 19, 2015 Autor Share Postat Mai 19, 2015 erau niste tutoriale in sensul acesta (inclusiv unul pe motociclism.ro) insa cand nu ma interesa subiectul le gaseam, acum nu le gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Mai 19, 2015 Share Postat Mai 19, 2015 nu sunt sigur daca se potriveste...dar incearca sa cauti la un hornet 600.e aprox. acelasi tip de motor ca si f 2 si are intinzator reglabil....dar...repet nu sunt sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Mai 19, 2015 Autor Share Postat Mai 19, 2015 (editat) Am reusit sa desfac intinzatorul. aveti mare grija ca arcul este foarte tensionat si va arunca pistonul exact in recipientul cu ulei ars lasat prin garaj de la ultimul schimb. Mi-am amintit unde am gasit tutorialul despre modificarea intinzatorului, si anume intr-un post in care ma documentam de care ulei sa pun in moto. /index.php?/topic/389534-bataie-motor-la-cbr-600-f2/page-2&do=findComment&comment=2048507 Singurul lucru pe care nu il inteleg din lucratura colegului nostru este de ce a pus un surub taiat pe post de "bucsa". a pus capul surubului, a pus o parte din filet? Eu am sa imi fac intinzatorul pentru ca nu se gasesc si nu vad de ce as da aproape 100 de dolari cu tot pe transport pe un corp de metal cu un surub infiletat in el... » Post actualizat in 19 May 2015 20:29Am rezolvat problema cu ajutorul unui prieten si costuri sub 1 Leu. Dupa ce m-am documentat in ultimele zile, si vazand evidenta faptului ca intinzatoarele manuale fabricate in state nu sunt altceva decat un corp din metal cu profilul intinzatorului original si un surub, am hotarat sa imi fac singur intinzatorul, si am sa explic cum se face pentru persoanele care mai sunt in situatia mea. 1. Se desface capacul de la piston si cu ajutorul unei chei se pune la punct T| pentru ca in acea pozitie lantul sta cel mai putin tensionat si nu riscam sa sara de pe pozitie cand scoatem intinzatorul sau il montam pe cel nou. 2. Se scoate intinzatorul, se desface siguranta tinand cu o mana pistonul sa nu sara 3. Se scoat cele doua arcuri si pistonasul, iar in corpul piesei se da o gaura de 5 si filet de 6 4. Se monteaza pistonul si siguranta la loc, si in gaura filetata de noi se pune un surub de 6 cu o saiba si o piulita la intrarea in intinzator (eu am ales un surub care se poate regla din surubelnita pentru ca mi se pare mult mai fina reglarea decat cu mana libera) 5. Se monteaza pe motocicleta si se strange usor cu pana libera pana se intampina rezistenta. 6. Se invarte cu ajutorul cheii cu clichet motorul jumatate de tura apoi iar se strange surubul cu mana libera pana se simte rezistenta 7. Se mai invarte motorul doua-trei ture pentru a fi siguri ca nu a sarit de pe punct si pistoanele nu lovesc supapele 8. Se da inapoi surubul un sfert de tura iar apoi se blocheaz pe pozitie strangand piulita de la capatul lui (tanand cu surubelnita ca sa nu se miste) (Optional se poate regla si cu motorul pornit dand drumul la surub pana cand lantul incepe sa bata, apoi strangand la loc pana ce bataia dispare) Se recomanda reglarea lantului la fiecare schimb de ulei. Ce am scris mai sus este cu scop informativ din informatiile care le-am cules cat am studiat acest subiect, si a experientei in urma rezolvarii problemei pe propria motocicleta. NU INCURAJEZ PE NIMENI SA PUNA IN PRACTICA ACEASTA PROCEDURA SI NU IMI ASUM RESPONSABILITATEA PENTRU NICI UN FEL DE REZULTAT. Tin sa avertizez inca o data ca intinzatorul are legatura directa cu distributia, iar daca se greseste rezultatul poate fi chiar distrugerea completa a motorului. Am atasat fotografiile lucrarii mele. Din pacate nu aveam dremelul si am lasat surubul lung, insa la primul schimb de ulei il voi scurta exact cat este nevoie. » Post actualizat in 19 May 2015 20:32Fotografiile Editat Mai 19, 2015 de Fiziflash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Ar trebui imobilizate surubul/piulita cu niste vopsea/loctite altfel exista riscul sa se slabeasca de la vibratii chiar daca ai pus piulita de blocare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.