Sari la conținut

Probleme cu furca


Postări Recomandate

vezi ca a pus poze....

Mai exista si varianta reising, "incompatibila" cu drumuri de Moldova (drumuri ne-reising), cu saibele puste deasupra simeringurilor :)

Poveste adevarata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 20 May 2015 17:56

Cred si eu ca-mi trebuie dar la bugetul meu minuscul suma de 140 euro care o cere firma Louis pe o jamba noua.....e mult prea mult.

cauti secondhand la mana a 2a :) eu am dat telescoapele servisate cu 150 lei / bucata, tzevile erau absolut impecabile. Trebuie sa fie ca oglinda, sa nu se vada nici cea mai mica zgarietura... ma rog ,ale mele aveau si burdufi, dar erau 1991. Daca nu rezolvi, va vobla bicicleta

http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/honda-cb-500:17692/article/158840?sr=30

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici sunt poze cu juliturile....

 

http://img.plici.ro/image/Sj2

http://img.plici.ro/image/SjD

http://img.plici.ro/image/SjI

http://img.plici.ro/image/SjO

 

In poze nu se vede uleiul care curge deoarece l-am sters ca sa se vada defectele

 

Asa ceva din pacate nu se repara decat cu tehnici "experimentale" :)

Am incercat de doua ori si am acoperit defecte mai mici decat ce vad in poze cu UHU metal. Am amestecat rasina cu pilitura fina de otel inainte sa o aplic. Ulterior am slefuit cu grija jamba.

Problema nu este lipiciul ci pregatirea prealabila a suprafetei. Cu cat e mai neteda cu atat mai problematic. La zgarieturile mici nu a tinut dar la cele mai adanci lipitura a fost de buna calitate si a ramas unde am aplicat-o. Nu am incercat cu nici un tip de superglue. E posibil sa tina si ala dar nu stiu cum se comporta la slefuire si in timp.

» Post actualizat in 21 May 2015 08:23

Lasa arcurile simeringurilor asa cum sunt.

Din experienta personala am ajuns la concluzia ca doar doi producatori de simeringuri sunt de incredere: NOK si Ariete. Exista si SKF, foarte bune dar sunt scumpe si se gasesc greu.

Am patit neplaceri cu alti producatori si e loterie - pot tine perfect sau sa cedeze in doua saptamani.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici sunt poze cu juliturile....

 

http://img.plici.ro/image/Sj2

http://img.plici.ro/image/SjD

http://img.plici.ro/image/SjI

http://img.plici.ro/image/SjO

 

In poze nu se vede uleiul care curge deoarece l-am sters ca sa se vada defectele

Alea nu sunt "julituri" alea sunt cratere pe bune. De obicei la "julituri" merge temporar metoda superglue sau lac de unghii si dupa lustruit dar la ce ai tu nici Gandalf nu le mai repara :( Furca e compromisa si din pacate iti distruge si simeringurile noi agatandu-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Revin la problema cu furca mea :) ...sambata (dupa ce am venit de la parada din Bucuresti) am desfacut din nou furca/ telescopul stanga care curgea. Am observat atunci cand stergeam jamba cu o carpa ca e si putin lovita. Nu se vede decat daca te uiti f. atent in soare de exemplu.Asta inseamna ca obligatoriu am nevoie de alta jamba. Daca tot am desfacut-o am incercat si varianta acoperirii gaurilor(juliturilor de surubelnita) cu superglue dar fara nici un rezultat.Cand am incercat sa tai surplusul de superglue s-a dezlipi cu totul. De asemenea am scurtat cele 2 arcuri de la semering cu cate 5mm fiecare. Se pare ca functioneaza, cel putin pentru o perioada de timp pentru ca de 2 zile nu mai curge deloc. de asemenea pentru introducerea cuzinetului si a semeringului am renuntat la varianta " semering vechi + ciocan" si am folosit o teava de scurgere clasica cu diametrul de 40mm si lungime 1 m pe care am crestat-o de'a lungul (altfel nu intra pe jamba). Am taiat buza cu garnitura din "partea mama" a tevii... acolo grosimea tevii are aprox. 5mm si nu taie/strica semeringul. Astfel semeringul a intrat uniform si destul de usor la locul lui. Mai departe....pana cand oi avea eu bani de jamba noua....D-zeu cu mila :)

Revin cu inca o postare in acelasi topic cand o incepe sa curga...

Editat de Lukasss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu pe cineva care a incarcat si rectificat jambele la furca (la o Magna veche, facuta bobber/custom). Apoi a recromat. A iesit bine, insa nu pot sa iti spun costuri, dar nu-mi fac iluzii ca ar fi ieftin! Apoi, nu e facuta in atelier, e intr-o fabrica, unde e al dracului de greu de intrat...

voiam doar sa spun ca se poate .. (nu ofeream solutia)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu pe cineva care a incarcat si rectificat jambele la furca (la o Magna veche, facuta bobber/custom). Apoi a recromat. A iesit bine, insa nu pot sa iti spun costuri, dar nu-mi fac iluzii ca ar fi ieftin! Apoi, nu e facuta in atelier, e intr-o fabrica, unde e al dracului de greu de intrat...

voiam doar sa spun ca se poate .. (nu ofeream solutia)

Mersi de sfat. Cred ca cel mai ieftin este una second-hand. Partea buna este ca am timp sa caut pana incepe asta sa curga :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...