gn77b Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 vezi ca a pus poze....Mai exista si varianta reising, "incompatibila" cu drumuri de Moldova (drumuri ne-reising), cu saibele puste deasupra simeringurilor Poveste adevarata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 (editat) » Post actualizat in 20 May 2015 17:56 Cred si eu ca-mi trebuie dar la bugetul meu minuscul suma de 140 euro care o cere firma Louis pe o jamba noua.....e mult prea mult. cauti secondhand la mana a 2a eu am dat telescoapele servisate cu 150 lei / bucata, tzevile erau absolut impecabile. Trebuie sa fie ca oglinda, sa nu se vada nici cea mai mica zgarietura... ma rog ,ale mele aveau si burdufi, dar erau 1991. Daca nu rezolvi, va vobla bicicleta http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/honda-cb-500:17692/article/158840?sr=30 Editat Mai 20, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 (editat) Aici sunt poze cu juliturile.... http://img.plici.ro/image/Sj2 http://img.plici.ro/image/SjD http://img.plici.ro/image/SjI http://img.plici.ro/image/SjO In poze nu se vede uleiul care curge deoarece l-am sters ca sa se vada defectele Asa ceva din pacate nu se repara decat cu tehnici "experimentale" Am incercat de doua ori si am acoperit defecte mai mici decat ce vad in poze cu UHU metal. Am amestecat rasina cu pilitura fina de otel inainte sa o aplic. Ulterior am slefuit cu grija jamba. Problema nu este lipiciul ci pregatirea prealabila a suprafetei. Cu cat e mai neteda cu atat mai problematic. La zgarieturile mici nu a tinut dar la cele mai adanci lipitura a fost de buna calitate si a ramas unde am aplicat-o. Nu am incercat cu nici un tip de superglue. E posibil sa tina si ala dar nu stiu cum se comporta la slefuire si in timp. » Post actualizat in 21 May 2015 08:23 Lasa arcurile simeringurilor asa cum sunt. Din experienta personala am ajuns la concluzia ca doar doi producatori de simeringuri sunt de incredere: NOK si Ariete. Exista si SKF, foarte bune dar sunt scumpe si se gasesc greu. Am patit neplaceri cu alti producatori si e loterie - pot tine perfect sau sa cedeze in doua saptamani. Editat Mai 21, 2015 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Aici sunt poze cu juliturile.... http://img.plici.ro/image/Sj2 http://img.plici.ro/image/SjD http://img.plici.ro/image/SjI http://img.plici.ro/image/SjO In poze nu se vede uleiul care curge deoarece l-am sters ca sa se vada defectele Alea nu sunt "julituri" alea sunt cratere pe bune. De obicei la "julituri" merge temporar metoda superglue sau lac de unghii si dupa lustruit dar la ce ai tu nici Gandalf nu le mai repara Furca e compromisa si din pacate iti distruge si simeringurile noi agatandu-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lukasss Postat Mai 25, 2015 Autor Share Postat Mai 25, 2015 (editat) Salutare! Revin la problema cu furca mea ...sambata (dupa ce am venit de la parada din Bucuresti) am desfacut din nou furca/ telescopul stanga care curgea. Am observat atunci cand stergeam jamba cu o carpa ca e si putin lovita. Nu se vede decat daca te uiti f. atent in soare de exemplu.Asta inseamna ca obligatoriu am nevoie de alta jamba. Daca tot am desfacut-o am incercat si varianta acoperirii gaurilor(juliturilor de surubelnita) cu superglue dar fara nici un rezultat.Cand am incercat sa tai surplusul de superglue s-a dezlipi cu totul. De asemenea am scurtat cele 2 arcuri de la semering cu cate 5mm fiecare. Se pare ca functioneaza, cel putin pentru o perioada de timp pentru ca de 2 zile nu mai curge deloc. de asemenea pentru introducerea cuzinetului si a semeringului am renuntat la varianta " semering vechi + ciocan" si am folosit o teava de scurgere clasica cu diametrul de 40mm si lungime 1 m pe care am crestat-o de'a lungul (altfel nu intra pe jamba). Am taiat buza cu garnitura din "partea mama" a tevii... acolo grosimea tevii are aprox. 5mm si nu taie/strica semeringul. Astfel semeringul a intrat uniform si destul de usor la locul lui. Mai departe....pana cand oi avea eu bani de jamba noua....D-zeu cu mila Revin cu inca o postare in acelasi topic cand o incepe sa curga... Editat Mai 25, 2015 de Lukasss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Stiu pe cineva care a incarcat si rectificat jambele la furca (la o Magna veche, facuta bobber/custom). Apoi a recromat. A iesit bine, insa nu pot sa iti spun costuri, dar nu-mi fac iluzii ca ar fi ieftin! Apoi, nu e facuta in atelier, e intr-o fabrica, unde e al dracului de greu de intrat... voiam doar sa spun ca se poate .. (nu ofeream solutia) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lukasss Postat Mai 25, 2015 Autor Share Postat Mai 25, 2015 Stiu pe cineva care a incarcat si rectificat jambele la furca (la o Magna veche, facuta bobber/custom). Apoi a recromat. A iesit bine, insa nu pot sa iti spun costuri, dar nu-mi fac iluzii ca ar fi ieftin! Apoi, nu e facuta in atelier, e intr-o fabrica, unde e al dracului de greu de intrat... voiam doar sa spun ca se poate .. (nu ofeream solutia) Mersi de sfat. Cred ca cel mai ieftin este una second-hand. Partea buna este ca am timp sa caut pana incepe asta sa curga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.