DanCapitan Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Salut. Am avut un post acum putin timp legat de achizitionarea a cateva motoare no-name să spun. Decisesem asta din cauza "febrei" care m'a cuprins și doream să imi cumpăr unul vara aceasta. Datorită vouă am decis să nu ma grăbesc cu toate că nu imi convine. Daca voi reusi să achzitionez unul vara asta, perfect, daca nu, asta e, vara viitoare și va fi unul bun. Pentru cei care nu au citit postarea trecută: sunt complet începător, am mai mers 1 data pe un motor acum 4 ani să zic dar doar cate sute de metri, deci bu cred că se pune. Am 22 de ani, 1.68m. Ma gândesc să aleg un Yamaha YZ125, ca an in jur de 2000. Nu as vrea mai mare de atât din cauza greutatii motorului. Acest motor este in 2 timp și am citit că cele 2T sunt mai nervoase dar nu cred că va fi o problema pentru că voi avea grija la început cu el. Am citit câteva dintre diferentele intre 2T și 4T. La 2T 20-25ml ulei la 1L de carburant, corect? Acum urmează câteva întrebări: ce părere aveți de YZ125? Din ce m'am mai documentat, peste tot se discuta de benzina 95; are ceva daca este de 100? Ce diferențe de bani băgați in timp sunt intre motoarele 2T vs 4T? Cred că asta e tot, daca am omis ceva, voi reveni. Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrey Emil Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Salut,eu am yzf-ul de o luna jumatate si sunt foarte multumit de el. Si ce zici de benzina? Eu folosesc numai 99 :-?? De ce nu vrei sa incerci macar ceva de250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanCapitan Postat Iunie 30, 2015 Autor Share Postat Iunie 30, 2015 Nu as vrea ceva mai mare din cauza greutatii in plus. Sunt începător și sigur voi avea parte de trante și ar fi mai nasol cu unul mai greu. » Post actualizat in 30 Jun 2015 12:57 Ce an e YZul tau? » Post actualizat in 30 Jun 2015 12:58 Stai putin, acum am citit mai exact. Tu ai YZF, eu vreau YZ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrey Emil Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Op,gresala mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Am citit câteva dintre diferentele intre 2T și 4T. Dar despre diferentele dintre cross si enduro ai citit? Esti cam in varsta pentru cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
z.mugurel Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Te saluta posesorul unui kawasaki kx 250,tot 2T,intr-adevar motoarele 2T sunt mai nervoase pt ca au putere litrica mai mare decat un 4T tocmai datorita principiului de functionare al motorului in 2T,eu ti-as recomanda un 250,de ce? pt ca este mai fiabil si este cel mai echilibrat,un 2t cu cat are cilindree mai mica cu atat face ture mai multe iar un piston de 125 este foarte subtire la fusta,o alta deosebire este aceea ca la 2t puterea o ai in ture spre deosebire de un 4t care iti da puterea de jos si se plafoneaza in ture,de altfel YZ-ul la fel ca si KX-ul,CR-ul sau RM-ul sunt motoare de cross,nu le poti inscrie deci nu poti merge cu ele pe strada,iar despre ulei...eu merg cu 32-35 g/L recomandat este 30,fiind amestec cauta un ulei cu temperatura mare de ardere altfel risti sa-l arda odata cu benzina iar ambielajul si rolele bielei vor ramane neunse,eu folosesc Elf sport competition 2T full sintetic,cat despre greutate....intre 125 si 250 este diferenta de aprox 10-15 kg...la fel ca intre 250 si 500... Referitor la benzina....da,este o problema cu benzina de 100,caldura degazata in timpul exploziei este mai mare si exista riscul sa-ti topeasca capul piston,NU se recomanda la 2T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanCapitan Postat Iulie 1, 2015 Autor Share Postat Iulie 1, 2015 Te saluta posesorul unui kawasaki kx 250,tot 2T,intr-adevar motoarele 2T sunt mai nervoase pt ca au putere litrica mai mare decat un 4T tocmai datorita principiului de functionare al motorului in 2T,eu ti-as recomanda un 250,de ce? pt ca este mai fiabil si este cel mai echilibrat,un 2t cu cat are cilindree mai mica cu atat face ture mai multe iar un piston de 125 este foarte subtire la fusta,o alta deosebire este aceea ca la 2t puterea o ai in ture spre deosebire de un 4t care iti da puterea de jos si se plafoneaza in ture,de altfel YZ-ul la fel ca si KX-ul,CR-ul sau RM-ul sunt motoare de cross,nu le poti inscrie deci nu poti merge cu ele pe strada,iar despre ulei...eu merg cu 32-35 g/L recomandat este 30,fiind amestec cauta un ulei cu temperatura mare de ardere altfel risti sa-l arda odata cu benzina iar ambielajul si rolele bielei vor ramane neunse,eu folosesc Elf sport competition 2T full sintetic,cat despre greutate....intre 125 si 250 este diferenta de aprox 10-15 kg...la fel ca intre 250 si 500... Referitor la benzina....da,este o problema cu benzina de 100,caldura degazata in timpul exploziei este mai mare si exista riscul sa-ti topeasca capul piston,NU se recomanda la 2T Multumesc de raspuns. Nu ma deranjeaza ca nu se inscrie pentru ca nu vreau sa merg cu ea pe strada si nici nu am carnet ( si nici nu am de gand sa dau ). O voi folosi pe drumuri de tara si forestiere in afara strazilor publice. Dar despre diferentele dintre cross si enduro ai citit? Esti cam in varsta pentru cross. Cu am spus si mai sus, il voi folosi de cateva ori pe luna pentru drumuri forestiere si de tara, m'am gandit ca este mai ok un cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 1, 2015 Share Postat Iulie 1, 2015 Cu am spus si mai sus, il voi folosi de cateva ori pe luna pentru drumuri forestiere si de tara, m'am gandit ca este mai ok un cross. Te-ai gandit gresit. Cross-urile sunt concepute pt circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.