Sari la conținut

z.mugurel

Membru
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Oltenita,jud Calarasi
  • Motocicleta
    Kawasaki KX 250

z.mugurel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. A fi sau a nu fi motociclist?!....da,subiectul asta m-a pus pe ganduri,sunt iepure de camp,kx 250 '89,nu ies pe asfalt si nici nu prea intalnesc colegi pe drum pentru a-mi arata bunavointa in a-i ajuta,stiu ca majoritatea rider-ilor nu ne considera motociclisti,si poate au dreptate,nu facem km cu miile intr-un an si nici intruniri,iar cluburi in afara de cele sportive,nu am auzit sa fie,DAR....inainte de a-mi lua cross,am mers pe bicicleta....destul de mult,atat pe sosea cat si pe offroad,am iesit si la temp negative de imi ingheta apa in bidon si in mijlocul verii cand dup 20 km puteam sa fac un ceai cu ea,de foarte multe ori,mai ales vara,eu si tovarasii de pedale ne intalneam cu grupuri de motorizati venind din sens opus iar cu marea majoritate ne salutam respectuos.Asadar dragi prieteni cred ca MOTOCICLISTUL este doar o ramura,la radacina sunt convins ca aproape toti suntem IUBITORI DE DOUA ROTI...
  2. Kx-ul este cross 2T,nu are baterie,doar kick-start,sunt posesor de kx250 '89,eu personal,cand pornesc,trag soclul,dau usor 5-6-7 pedale complete pt amorsare carter dupa care ii dau 1 maxim 2 "cu pofta" si a pornit mereu fara probleme,toata operatiunea dureaza mai putin de 5 min,asta doar cu motorul rece Cand il mai pornesti fie ca te dai fie ca nu,dupa ce l-ai oprit inchide si robinetul de benzina de la rezervor si vezi cum porneste data viitoare,poti incerca chiar si a 2-a zi,incearca sa aplici ce am scris mai sus.
  3. Nu stiu cat ai dat pe mobra,si nici nu ma intereseaza,dar sper sa mai ai resurse sau macar posibilitatea de a le aduna sa o pui la punct,mobrele 2T incep sa devina niste babe,esti un norocos ca ai avut posibilitatea sa iei un '97,marea majoritate de 250 s-au tot plimbat de la unul la altul,unii le-au trantit fara mila,altii au ignorat total partea mecanica si cand au dat semne de oboseala le-au dat mai departe sa scape de ele....sper din suflet sa nu fi ca ei,daca iti place mobra si ai de gand sa o pastrezi incearca sa-i acorzi putina atentie Sezonul asta este aproape gata,vine iarna,este momentul ideal sa surubaresti,da-i motorul jos,fa-l bucati,incet si fara graba,sunt tutoriale pe youtube gramada,si unde nu stii intreaba comunitatea,vezi ce-i cu racul de pornire,desfa ambreiajul verifica starea placilor si a oalei de ambreiaj si daca ai umblat acolo verifica jocul rulmentilor de ambielaj( sunt rulmenti cu cota de dilatare C3,de fabrica vin cu putin joc,dar nu trebuie sa fie exagerat) FOARTE IMPORTANT curata si verifica reglajul la POWER-VALVE este un ansamblu de componente montate pe cilindru care inchid si deschid 2 ferestre suplimentare in cilindru pt putere mai mare la ture joase,la ture joase sunt inchise marind astfel raportul de compresie si se deschid la turatie mare,este o componenta vitala pentru perfomanta motorului,pinioane si lant nou,schimbat uleiul in furca fata sau daca este cazul kit de service si facut revizie,patina de lant din fata pinionului de la roata,face parte din categoria "consumabile" Este timp pentru toate,nu te grabi,studiaza,intreaba,documenteaza-te pentru ca la final vei obtine o mobra de care te vei indragosti,iar ca sa te incurajez.....fix acum 1 an cand am luat-o pe a mea eram praf la capitolul mecanica,dar motorul in 2 timpi are la baza o mecanica simpla si numai buna de invatat pentru un novice. Pasiune si rabdare iar apoi sa te tii bine de ea ca este destul de nervoasa
  4. Honda CR este 2T,nu are supape
  5. In ceea ce priveste pedala de pornire e posibil sa fie arcul de la racul de pornire sau chiar dantura pinionului de la rac....de regula pinionul racului este din plastic,dar nu tr panica....este o investitie minima Iar despre relanti,din nou nu te ingrijora....cross-urile nu prea stau la relanti la cald....nu sunt facute pt asa ceva,nici a mea nu sta si nici a celorlalti prieteni....deci nu-i panica » Post actualizat in 02 Nov 2015 10:21 Daca este compresia trebuie schimbat pistonul,dar recomandarea mea este sa trimiti si cilindrul la alezat si apoi sa iei piston pentru noua cota....asa sti sigur ca ai setul perfect nou si nu vei avea surprize,daca nu ma insel cilindrul de honda vine de fabrica cu bucsa de fonta si ai cote de alezare din 0.5 in 0.5 Pentru jiglere si ac trebuie sa desfaci carburatorul si sa verifici ce ai acum,de regula jiglerele(2 la numar- unul pt relanti si unul pentru sarcina) ar trebui sa fie marcate cu diametrul pe care il au, Acul are reglaje predefinite,niste caneluri si o siguranta,daca nu a fost umblat ar trebui sa fie la jumatate » Post actualizat in 02 Nov 2015 10:25 Aici gasesti schemele explodate pentru toate componentele motoretei tale si lista de componente cu codurile de catalog si valorile initiale http://www.nielsens.com/fiche_select2.asp?category=Motorcycles&make=Honda&year=1997&fveh=131951
  6. Salut,am si eu un kx250 din '89,nu sunt mare specialist dar din ce cunosc pana acum pot spune ca problema pornirii la cald poate fi cauzata de set,cand motorul este rece ai compresie,porneste....cand este cald cilindrul se dilata iar daca setul este dus ramai fara compresie,pt bujia uda pot fi mai multe cauze: -jiglere mai mari decat trebuie-montate fie pentru a compensa compresia slaba,fie pentru ca fostul propietar a folosit-o la altitudini mai mari,carburatia este foarte pretentioasa la schimbari de presiune atmosferica si temp a aerului -pozitia acului de dozaj modificata-acul de dozaj poate saraci sau imbogati carburatia,cand cobori acul saracesti,cand il ridici imbogatesti -filtru de aer foarte murdar-cand carburatorul nu are suficient aport de aer trage mai multa benzina
  7. Salutare,are cineva sau stie unde pot gasi o lampa stanga spate pentru un Piaggio x9 2001 ??? Pe net am tot cautat dar fara rezultat,tot ce am gasit pt spate a fost lampa centrala,cea cu stop pe frana
  8. Sunt motoare vechi si alergate la care putini s-au incumetat sa le faca reparatii majore,sfatul meu....da motorul jos fa-l bucati pe banc si fa-i o verificare generala,sigur vei avea parte de surprize,daca cilidrul,pistonul si cutia sunt in regula cu cateva sute de lei vei avea motorul ca nou Fa-i o revizie si mai apoi reglaje....e adevarat,pierzi un sezon dar vei castiga un motor care te va tine cativa ani buni fara reparatii capitale
  9. Salut Alex,de regula kawasaki vine cu carburator kaihen,daca este asa inseamna ca este original,daca nu...de regula se inlocuiau cu mikuni,cu reglajele e cam greu sa-l faci dupa carte...carburatia este vizibil influentata de presiunea atmosferica,implicit si de altitudine,reglajul unui om din zona de deal sau munte nu va fi acelasi cu unul de la campie,problema cu fumul si datul in nas din ce stiu stiu eu poate avea 2 cauze majore 1-rulmenti de la ambielaj sunt uzati si au capatat joc excesiv,ca urmare uleiul din cutie trece in carter si modifica drastic amestecul 2-acul de dozaj din carburator este prea sus si da mult prea multa benzina pe jiglerul principal De asemenea poate fi un cumul de cauze,nu doar una,iararsi nu prea este in regula faptul ca nu ai filtru sub sa,acela nu numai ca filtreaza dar prin densitatea lui are o contributie la dozarea aportului de aer....
  10. z.mugurel

    caut

    Prin FanCourier,ei trimit comenzile in fiecare marti si piesele ajung la ei in sediu sapt urmatoare marti si in aceeasi zi le pun la curier urmand sa ajunga la tine in urmatoarele 48 ore,deci...daca dai comanda maine ar trebui sa ai piesa pe data de 15 cel tarziu 16,conditia lor este ca dupa comfirmarea comenzi de catre tine sa faci plata unui avans de 50% iar restul se va plati ramburs la primirea coletului,uita-te atent in schema sa fi sigur de ce iti trebuie,e posibil ca eu sa ma fi inselat,si trebuie sa le dai codul de catalog pt ca sunt cam mormoloci,eu de fiecare data cand am comandat le-am dat mura-n-gura tot,dupa ce faci plata avansului tre' sa le dai un mail cu o scanare a chitantei sau o poza facuta cu tel...
  11. z.mugurel

    caut

    ia legatura cu cei de la United Motors Bucuresti,sunt furnizori de piese OEM,am acelasi model si acelasi an ca tine si de acolo mi-am luat piesele Gasesti pe Nielsens.com schema explodata a motorului si lista cu codurile de cadalog pt fiecare piesa,codul pt pinionul de a 3-a ar trebui sa fie asta 13129-1956 iar asta este link-ul cu schemele pt kx 250 g1 http://www.nielsens.com/fiche_select2.asp?category=Motorcycles&make=Kawasaki&year=1989&fveh=8798 Ca pret,cred ca ar trebui sa fie in jur de 200 ron
  12. E posibil sa fi prins ceva mizerie la cuiul pontou si nu ti-a mai inchis benzina,in situatia asta camera de nivel constant a carburatorului se umple excesiv si iti arunca benzina in carter iar cand incerci sa il pornesti e normal sa se innece,fapt dovedit si de bujia uda
  13. Te saluta posesorul unui kawasaki kx 250,tot 2T,intr-adevar motoarele 2T sunt mai nervoase pt ca au putere litrica mai mare decat un 4T tocmai datorita principiului de functionare al motorului in 2T,eu ti-as recomanda un 250,de ce? pt ca este mai fiabil si este cel mai echilibrat,un 2t cu cat are cilindree mai mica cu atat face ture mai multe iar un piston de 125 este foarte subtire la fusta,o alta deosebire este aceea ca la 2t puterea o ai in ture spre deosebire de un 4t care iti da puterea de jos si se plafoneaza in ture,de altfel YZ-ul la fel ca si KX-ul,CR-ul sau RM-ul sunt motoare de cross,nu le poti inscrie deci nu poti merge cu ele pe strada,iar despre ulei...eu merg cu 32-35 g/L recomandat este 30,fiind amestec cauta un ulei cu temperatura mare de ardere altfel risti sa-l arda odata cu benzina iar ambielajul si rolele bielei vor ramane neunse,eu folosesc Elf sport competition 2T full sintetic,cat despre greutate....intre 125 si 250 este diferenta de aprox 10-15 kg...la fel ca intre 250 si 500... Referitor la benzina....da,este o problema cu benzina de 100,caldura degazata in timpul exploziei este mai mare si exista riscul sa-ti topeasca capul piston,NU se recomanda la 2T
×
×
  • Creează nouă...