Sari la conținut

Yamaha YZ 125


DanCapitan
 Share

Postări Recomandate

Salut. Am avut un post acum putin timp legat de achizitionarea a cateva motoare no-name să spun. Decisesem asta din cauza "febrei" care m'a cuprins și doream să imi cumpăr unul vara aceasta. Datorită vouă am decis să nu ma grăbesc cu toate că nu imi convine. Daca voi reusi să achzitionez unul vara asta, perfect, daca nu, asta e, vara viitoare și va fi unul bun. Pentru cei care nu au citit postarea trecută: sunt complet începător, am mai mers 1 data pe un motor acum 4 ani să zic dar doar cate sute de metri, deci bu cred că se pune. Am 22 de ani, 1.68m. Ma gândesc să aleg un Yamaha YZ125, ca an in jur de 2000. Nu as vrea mai mare de atât din cauza greutatii motorului. Acest motor este in 2 timp și am citit că cele 2T sunt mai nervoase dar nu cred că va fi o problema pentru că voi avea grija la început cu el. Am citit câteva dintre diferentele intre 2T și 4T. La 2T 20-25ml ulei la 1L de carburant, corect? Acum urmează câteva întrebări: ce părere aveți de YZ125? Din ce m'am mai documentat, peste tot se discuta de benzina 95; are ceva daca este de 100? Ce diferențe de bani băgați in timp sunt intre motoarele 2T vs 4T? Cred că asta e tot, daca am omis ceva, voi reveni. Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu as vrea ceva mai mare din cauza greutatii in plus. Sunt începător și sigur voi avea parte de trante și ar fi mai nasol cu unul mai greu.

» Post actualizat in 30 Jun 2015 12:57

Ce an e YZul tau?

» Post actualizat in 30 Jun 2015 12:58

Stai putin, acum am citit mai exact. Tu ai YZF, eu vreau YZ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit câteva dintre diferentele intre 2T și 4T.

 

Dar despre diferentele dintre cross si enduro ai citit? Esti cam in varsta pentru cross.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri