jakobs Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Buna ziua, dupa cum scrie si in titlu am o problema cu incarcarea la un vfr 750 din '88. Am verificat statorul, intre toate 3 firele am 24 v la relanti si 68 v cam la aproximativ 5000 de rpm (nu am turometru). Am schimbat releul de incarcare cu unul functional de pe un vfr din '90 iar la iesirea din el nu am nici o tensiune. Ce ar trebui sa mai verific ca sa-mi dau seama exact care este defetul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 (editat) Buna ziua, dupa cum scrie si in titlu am o problema cu incarcarea la un vfr 750 din '88. Am verificat statorul, intre toate 3 firele am 24 v la relanti si 68 v cam la aproximativ 5000 de rpm (nu am turometru). Am schimbat releul de incarcare cu unul functional de pe un vfr din '90 iar la iesirea din el nu am nici o tensiune. Ce ar trebui sa mai verific ca sa-mi dau seama exact care este defetul? vezi daca nu e intrerupt firul de masa -trebuie sa ai continuitate intre firul verde care merge la releu si cadrul motorului -verifica conexiunile care sunt intre releu si celelalte mufe, sa nu ai vreun fir intrerupt pe acolo -nici un papuc nu trebuie sa fie innegrit Manualul de intretinere este cel mai bun prieten al tau in aceasta ecuatie... Editat Iulie 8, 2015 de Z3US Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakobs Postat Iulie 8, 2015 Autor Share Postat Iulie 8, 2015 conexiunile de la baterie pana la releu sunt toate ok, daca pun voltmetru pe firul rosu si pe cel verde, pe firele care vin de catre baterie, imi indica tensiunea bateriei » Post actualizat in 08 Jul 2015 11:26si cum pornesc motorul releul se incinge exagerat te tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 iar la iesirea din el nu am nici o tensiune. Ori ai masurat iesirea din releu fara baterie conectata? Regulatorul nu functioneaza corect(poate chiar deloc) fara baterie, se poate chiar strica. Nu mai tin minte exact dar parca la RC24 regulatorul mai are un fir suplimentar , un + trecut prin contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakobs Postat Iulie 8, 2015 Autor Share Postat Iulie 8, 2015 nu are + trecut prin contact, cand motorul este oprit cu regulatorul conectat imi afisaza tensiunea, cand pornesc motorul nu mai afisaza nimica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Nu la + ul principal ma refeream, ci la un fir suplimentar de + trecut prin contact (parca de culoare maro). . Cu ce masori? Cum masori? Ce inseamna ''nu mai afisaza nimica'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakobs Postat Iulie 8, 2015 Autor Share Postat Iulie 8, 2015 Masor cu un voltmetru digital (ce-i drept e voltmetru folosit pentru instalatii electrice la case dar imi afiseaza si tensiuni mai mici) la papucii de la mufa regulatorului (mufa fiind conectata). "Nu mai afiseaza nimica" inseamna ca pe ecranul voltmetrului nu imi arata nimica, nu continuitate, nu tensiune, nimica; o sa incerc maine sa masor cu un multimetru mai precis sa vad daca imi afiseaza ceva. Stiu despre ce fir vorbeai,regulatorul de rc24 are in mod normal 7 fire, cele 3 galbene, doua plusuri si doua minusuri, al meu a fost schimbat inainte cu unul cu 5 fire fiind facute si modificarile la mufa, a functionat cam 3 ani fara probleme (de cand e motorul in tara) din ce mi-a zis fostul proprietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 cauta unu care se pricepe! nici sa explici nu sti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 Salut, Posibil ca RRT -ul sa fie defect! El contine partea de redresare+ regularizarea tensiunii redresate. Ar trebui sa faci o verificare a redresarii RRT-ului. Verifica si izolarea infasurarii statorului fata de masa, dar si rezistenta ohmmica a infasurarilor. Ai in attach 2 scheme de lucru. De aftfel si conexiunile la masa si modul de fixare_fff important! Bafta, Verificare_stator_alternator.pdf Verificarea RRT.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakobs Postat Iulie 8, 2015 Autor Share Postat Iulie 8, 2015 Mersi dedant68, la dimineata ma apuc de treaba cu schemele de lucru in fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.