Sari la conținut

1978 Honda CB550K x (Transfagarasan+Transalpina)=LOVE


Postări Recomandate

Frumoasa motoreta mai ai! Ne-am intanlit vara trecuta la Adancata, la Nationalul de viteza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa motoreta mai ai! Ne-am intanlit vara trecuta la Adancata, la Nationalul de viteza :)

Mai tin minte!

Nu te-am uitat...mai ales de cand mi-ai zis ca ai o Yamaha SR500! Daca te bate gandul sa o dai sa ma ai in vedere :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucura sa vad ca sunt iubitori de motoare mai vechi de 25 de ani. A mea e o "tanara" de 25 de ani care inca imi reda zambetul pe buze. M-am invatat si imi este foarte greu sa ma desprind de ea. O folosesc zilnic si desi prietenii cu motoare mai noi se lauda cu dotarile pe care le au , pt mine nu au importanta, parca se pierde acea senzatie de a merge cu motorul. Toti vor pornire la buton, unii nici nu stiu ca motoarele initial porneau la pedala, abs, fotoliu sa stea cat mai lejer. Acum in viziunea unora, e o jignire sa pornesti un motor la pedala.

 

Faptul ca mergi mai turat te va ajuta la pompa de ulei care va baga mai bine ulei in tot motorul. De cat sa mergi subturat si pompa sa nu isi faca treaba mai bine varianta ta.

 

Respect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucura sa vad ca sunt iubitori de motoare mai vechi de 25 de ani. A mea e o "tanara" de 25 de ani care inca imi reda zambetul pe buze. M-am invatat si imi este foarte greu sa ma desprind de ea. O folosesc zilnic si desi prietenii cu motoare mai noi se lauda cu dotarile pe care le au , pt mine nu au importanta, parca se pierde acea senzatie de a merge cu motorul. Toti vor pornire la buton, unii nici nu stiu ca motoarele initial porneau la pedala, abs, fotoliu sa stea cat mai lejer. Acum in viziunea unora, e o jignire sa pornesti un motor la pedala.

 

Faptul ca mergi mai turat te va ajuta la pompa de ulei care va baga mai bine ulei in tot motorul. De cat sa mergi subturat si pompa sa nu isi faca treaba mai bine varianta ta.

 

Respect !

 

Multumesc pentru aprecieri!

 

Fostii proprietari (cel putin cei doi pe care ii stiu) foloseau motocicleta sub limitele de turatii recomandate. Rezultatele s-au vazut in momentul in care am dat jos chiulasa pentru rectificare scaune supape, planare plus alte lucruri:

post-43386-0-94352100-1437466838_thumb.jpg

post-43386-0-81740700-1437466874_thumb.jpg

 

A mea are 24 de ani dar are electromotor :))

La Obarsia Lotrului am intalnit un motociclist strain (probabil german, am uitat sa ma uit la numere) care avea o Africana din 88 cumparata de el de noua. Era foarte mandru de ea si avea si de ce sa fie.

Era intr-o stare exceptionala motoreta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus deja..poza e din perioada de proba a motocicletei.

 

Am cautat un cauciuc dual si am mers pe K60...nu stiu daca am facut alegerea cea mai buna!

 

Urmeaza spatele cu un Mitas eo7

Ia cu incredere e-07, merg teava si pe off si pe asfalt. :) Am avut si k60 pe Transalp, dar parca merg mai bine e-07.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia cu incredere e-07, merg teava si pe off si pe asfalt. :) Am avut si k60 pe Transalp, dar parca merg mai bine e-07.

Mersi!

Dimensiunile anvelopei mele spate sunt in inch, 4.60-18...presupun ca Mitas EO7 cu dimensiunile 120/80-18 e acelasi lucru, nu?

 

K60 am gasit pe fata cu dimensiunile din talon, insa pe spate am gasit doar in metric ce imi place mie....

» Post actualizat in 21 Jul 2015 10:53

A mea are 24 de ani dar are electromotor :))

CB-ul are 37 de ani, dar are si pedala si electromotor :)

 

XR-ul are 22 de ani, are doar pedala, nu are nici macar baterie

 

TU-ul are 17 ani si are doar electromotor

 

Total=76 de ani!

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este ..ai dreptate! Oricum, nici nu prea merg cu ea..mai ies din cand in cand la o terasa in Centrul Vechi, ca habar nu am sa ii fac reglajele!

Ce naiba inseamna platini, avans, lampa stroboscop, reglaj tacheti cu lera, reglat dstributie cu pistonul la 15 grade ATDC...si astea la fiecare 3.000 de mile?

...

 

Eu n-am zis ca nu esti un mecanic bun, ci ca nu simti motorul cand mergi cu motocicleta. Sa stii ca am cunoscut mecanic (si chiar unul bun) care nici macar permis de conducere nu are. Deci, nicio legatura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...