Sari la conținut

ceva sfaturi daca puteti xD


Deyu Tzu
 Share

Postări Recomandate

Salutare. are careva un motor de 125cc tip sport de vanzare sunt nou un aceasta lume si sper sa ma ajute careva sa prosper...

Caut pe cineva cu experienta in domeniu care poate sa ma ajute sa invat mai multe despre motoare.

Ma ajutati si pe mine daca vreti...

 

 

 

 

 

 

Va salut cu respect

Andrei

Editat de Deyu Tzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta freza (ca asta nu merge la casca moto),scoala(moto si de ailalta) permis, echipament si dupa aia motocicleta

iauzi :)) domnu ticu freza o fac cum vreau eu ca asa imi place liceul mai umpic si termin luna ce vine incep scoala auto echipament am permisu urmeaza si motocicleta la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca esti tanar :) acusica apare chelia si nu mai faci freza cum o vrei :D

Daca te hotarasti sa iti iei motocicleta neaparat sa fii atent daca poti sa intretii modelul respectiv (consum de carburant si costuri consumabile). E pacat sa iei ceva si sa te uiti la ea pt ca papa 8 si costa 150E cauciucul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca esti tanar :) acusica apare chelia si nu mai faci freza cum o vrei :D

Daca te hotarasti sa iti iei motocicleta neaparat sa fii atent daca poti sa intretii modelul respectiv (consum de carburant si costuri consumabile). E pacat sa iei ceva si sa te uiti la ea pt ca papa 8 si costa 150E cauciucul.

eeee nu pana la chelie mai e mult si bine daca da dumnezeu:)) momentan sa vad cat ma costa scoala de soferi categoria a2 ca inca nu am vazut preturile... si na voi vedea dupa ce iau carnetu;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eeee nu pana la chelie mai e mult si bine daca da dumnezeu:))

asa am zis si eu candva...si iete ca nu e asa :P .... da macar e mai aerisita casca

 

1) echipament ai zis ca ai...deci e bine ...dar ca recapitulare

- o casca BUNA! ... nu folosi chinezarii ca bostanul tau e in joc. Am un prieten care si-a luat din motive ca nu si-a gasit casca pe marimea lui asa de inceput una chinezeasca si la 80 km/h i-a zburat viziera

- niste manusi

- recomandat geaca - dar na in zilele toride pana si cei mai "geaca te salveaza" indivizi se dau in tricou (si eu la 40 de grade mai merg si fara geaca in oras)

 

2) scoala... nu stiu cat costa eu l-am facut de mult... am inteles ca ajunge pe la 1000 de ron...dar pot sa ma insel

 

3) Motocicleta: ai o gama destul de mare de motociclete de unde sa alegi.

Uite prima lista gasita cu ajutorul gugli: http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2010/august/aug2310-top-ten-125cc-motorcycles/

 

Partea buna lista fiind din 2010 aceste modele deja sunt destul de accesibile.

Rasfoieste forumurile dupa ce ai gasit un model anume ce zice lumea... degeaba arata bine daca te plimbi din service in service

 

4) costuri: vezi ca o motocicleta necesita costuri de intretinere

- ai nevoie de spary de lant, spary de curatat lantu - asta e, e mult praf in oras

- cauciucurile se uzeaza mai repede ca la masina si 2 buc costa cat 4

- filtrele si uleiul se cam schimba la 6000 de km

 

Tineretul cam neglijeaza multe aspecte tehnice a motorului... frane, cauciuc, lumini... si uite asa ajung stire pe Tion.

am mers odata sa schimb cauciucul si cat stateam acolo a venit unu si era super fericit ca i-am vandut cauciucul meu vechi, si cand m-am uitat la mobra lui se vedea ata din cauciuc!!! WTF?!?! ... eu mai puteam sa merg bine mersi cu al meu doar ca ma enerva ca s-a aplatizat mult pe mijloc si ca nici nu era conform talonului (asa luasem mobra)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa am zis si eu candva...si iete ca nu e asa :P .... da macar e mai aerisita casca

 

1) echipament ai zis ca ai...deci e bine ...dar ca recapitulare

- o casca BUNA! ... nu folosi chinezarii ca bostanul tau e in joc. Am un prieten care si-a luat din motive ca nu si-a gasit casca pe marimea lui asa de inceput una chinezeasca si la 80 km/h i-a zburat viziera

- niste manusi

- recomandat geaca - dar na in zilele toride pana si cei mai "geaca te salveaza" indivizi se dau in tricou (si eu la 40 de grade mai merg si fara geaca in oras)

 

2) scoala... nu stiu cat costa eu l-am facut de mult... am inteles ca ajunge pe la 1000 de ron...dar pot sa ma insel

 

3) Motocicleta: ai o gama destul de mare de motociclete de unde sa alegi.

Uite prima lista gasita cu ajutorul gugli: http://www.motorcyclenews.com/news/first-rides-tests/2010/august/aug2310-top-ten-125cc-motorcycles/

 

Partea buna lista fiind din 2010 aceste modele deja sunt destul de accesibile.

Rasfoieste forumurile dupa ce ai gasit un model anume ce zice lumea... degeaba arata bine daca te plimbi din service in service

 

4) costuri: vezi ca o motocicleta necesita costuri de intretinere

- ai nevoie de spary de lant, spary de curatat lantu - asta e, e mult praf in oras

- cauciucurile se uzeaza mai repede ca la masina si 2 buc costa cat 4

- filtrele si uleiul se cam schimba la 6000 de km

 

Tineretul cam neglijeaza multe aspecte tehnice a motorului... frane, cauciuc, lumini... si uite asa ajung stire pe Tion.

am mers odata sa schimb cauciucul si cat stateam acolo a venit unu si era super fericit ca i-am vandut cauciucul meu vechi, si cand m-am uitat la mobra lui se vedea ata din cauciuc!!! WTF?!?! ... eu mai puteam sa merg bine mersi cu al meu doar ca ma enerva ca s-a aplatizat mult pe mijloc si ca nici nu era conform talonului (asa luasem mobra)

Multumesc pentru timpu si sfaturile acordate si as mai vrea o parere daca se poate in legatura cu Casca ce imi poti recomanda? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru timpu si sfaturile acordate si as mai vrea o parere daca se poate in legatura cu Casca ce imi poti recomanda? :D

 

Ca o marca anume... nu stiu ce sa zic... sunt multe modele care isi merita banii.

Nu toate castile de 4-500 de euro sunt super-mega-giga (sa zic asa), posibil sa stie la fel de multe ca una de 200 de euro, dar in principiu o casca mai serioasa incepe la 100 de euro in sus.

Ca o parere personala si repet e pur personala eu prefer castile cu ochelari de soare integrate si nu as mai lua niciodata casca cu viziera fumurie. Am avut una si pe timp de noapte + ceata abia daca vedeam unde merg ...si eram cu un scooter pe o pista de biciclete/scooter in belgia, unde cei pe 2 roti is respectati.

 

Pana acuma am avut un Caberg 407 (120 euro) si l-am tinut 4 ani, si actualmente am un Nolan N86 (150 euro la oferta)

 

Cel mai simplu... intra pe siteul unor magazin mari gen www.louis.de, www.fc-moto.de, www.polo-motorrad.com ...te uiti ce ti-ar place ca design si ce-ti permite bugetul si te uiti pe forum la categoria casti daca gasesti ceva review sau dai pe google.

Iar de cumpart cel mai bine ar fi dintr-un magazin local sa poti sa-l si incerci si daca nu-ti place platesti max ramburs in RO si nu pana in DE.

magazine romanesti: www.kronaumoto.ro (Buc. - ei sunt dealer Louis), Paul moto (Tim - la intrare in giroc - el aduce de la Fc-moto) sau pe Ialomitei la rabit-club (aka Stela, si ea poate sa-ti aduca de la diverse magazine si au si pe stoc cateva + poti sa socializez cu alti bikeri la o cafa etc)

Daca ai drum in Budapesta poti sa cauti www.shox.hu au multe pe stoc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai - la casti trebuie sa fii putin atent.

Exista clase de casti si aici pretul spune destul. Poti scapa totusi relativ ieftin.

La o casca pretul iti aduce:

- siguranta (te uiti la standardele pe care le respecta)

- ergonomie (cum o manevrezi , ce camp vizual ai, etc)

- silentiozitate (avand in vedere ca vei merge cu A2 nu e asa critic - vitezele sunt mici si medii)

- ventilatie - tine de freza si tipul de moto :D - Acu serios, vrei sa ai aer in casca la momentul potrivit si guri de aerisire pe unde e mai bine

- stabilitate aerodinamica (scapi relativ usor si aici cu A2 - viteze mici si medii)

- aspect (daca nu vrei cea mai smekera grafica ai sanse sa ramai cu cel putin50 euro in buzunar)

- viziera performanta si accesorii (viziera anti ceata, ochelar intern, etc) NU LUA FUMURIE - e nasol rau cand se intuneca

- greutate redusa (carbon poate avea 900g in timp ce aia full sa aiba 1500g)

- calitatea materialelor (interne si externe)

 

Pe langa astea mai sunt 2 lucruri extraordinar de importante

1) forma interioara - calapodul folosit de producator - trebuie sa se potriveasca pe bostanul tau. unele sunt pt mecle tzuguiate, altele pentru pepeni, cert e ca trebuie sa afli ce producatori merg pt tine. exemplu: la mine merg schubert/bmw si nexo. Orice altceva din ce am incercat pana acum parca are colturi inauntru.

2) gama marimilor - m - l - xl nu spun mare lucru. pe langa e le scrie si pt cati cm de bostan merg. Aici singurul cu nota discordanta e Schuberth/bmw - au marimile intre celelealte(decalate 1 cm) si mi se potrivesc perfect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s: era sa uit... daca iei casca second hand ATENTIE MARE! sa-l verifici bine... daca ai dubii ca acea casca a fost intr-un accident mai bine ii dai skip... o casca odata lovita nu mai are aceasi proprietati!!!
La fel... sa zicem (sa speram ca nu) dar ai avut un accident si casca pare intreaga ar fi bine sa-l schimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai - la casti trebuie sa fii putin atent.

Exista clase de casti si aici pretul spune destul. Poti scapa totusi relativ ieftin.

La o casca pretul iti aduce:

- siguranta (te uiti la standardele pe care le respecta)

- ergonomie (cum o manevrezi , ce camp vizual ai, etc)

- silentiozitate (avand in vedere ca vei merge cu A2 nu e asa critic - vitezele sunt mici si medii)

- ventilatie - tine de freza si tipul de moto :D - Acu serios, vrei sa ai aer in casca la momentul potrivit si guri de aerisire pe unde e mai bine

- stabilitate aerodinamica (scapi relativ usor si aici cu A2 - viteze mici si medii)

- aspect (daca nu vrei cea mai smekera grafica ai sanse sa ramai cu cel putin50 euro in buzunar)

- viziera performanta si accesorii (viziera anti ceata, ochelar intern, etc) NU LUA FUMURIE - e nasol rau cand se intuneca

- greutate redusa (carbon poate avea 900g in timp ce aia full sa aiba 1500g)

- calitatea materialelor (interne si externe)

 

Pe langa astea mai sunt 2 lucruri extraordinar de importante

1) forma interioara - calapodul folosit de producator - trebuie sa se potriveasca pe bostanul tau. unele sunt pt mecle tzuguiate, altele pentru pepeni, cert e ca trebuie sa afli ce producatori merg pt tine. exemplu: la mine merg schubert/bmw si nexo. Orice altceva din ce am incercat pana acum parca are colturi inauntru.

2) gama marimilor - m - l - xl nu spun mare lucru. pe langa e le scrie si pt cati cm de bostan merg. Aici singurul cu nota discordanta e Schuberth/bmw - au marimile intre celelealte(decalate 1 cm) si mi se potrivesc perfect.

mersi mult am sa tin cont de fiecare detaliu multumesc inca o data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...