LaurAlex Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Salut, am un GasGas 250 2T, azi mergeam linistit pe deal si dintr-o data sa turat in gol ca si cum as strange ambreiajul in mers. M-am oprit, nu am oprit motorul, am bagat in toate vitezele dar nu sa miscat din loc.. am strans de maneta de ambreiaj si merge in gol (ambreiajul este hidraulic), l-am aerisit si tot asa merge, lichid este. In viteza intra ca se aude acel clik.. Sa fie placile de ambreiaj..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 (editat) Cand apesi maneta de ambreiaj se simte ca si cum ar face presiune? Sa nu fie si cilindrul de la pompa .. Ambreiajul nu prea are cum sa se duca dintr-o data,fara sa nu dea vreun semn de oboseala inainte. Nivelul de uleiu cum era in cutie? Editat Iulie 31, 2015 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Placile de ambreiaj nu te lasa asa deodata. S.a blocat s-au s-a rupt ceva. Verivica si pinionul lantulului sa nu se fi desfacut si sa nu mai transmita rotatia la roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Iulie 31, 2015 Autor Share Postat Iulie 31, 2015 Cand apas maneta de la ambreiaj nu face deloc presiune, ci merge in gol. Pinionul nu e desfacut, e la locul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Daca ar fi de la pompa de la ambreiaj, nu s-ar debreia, adica invers era fenomenul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robertd Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Am patit-o eu urcand un deal, mi-a murit pe loc ambreiajul, ulterior am constantat ca s-a spart un disc cu ferodo-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Sustin ce zice Falkenberg. Incerc sa exclud ideia ambreiajului si pompei deoarece initiatorul zice ca totul s-a intamplat in mers nu la schimbarea treptei, ci mergand s-a accelerat deodata in gol ca si cand a apasat ambreiajul. Intrebarea mea e cum se face transmisia arbore cotit-ambreiaj. Daca se face cu lant poate fi asta problema, daca se face cu roti dintate mai greu inclin sa cred ca cedeaza pana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 Daca ar fi la MZ-ul meu, ar insemna ca a sarit ambreiajul de pe conul ambielajului. Nu stiu cum e la GasGas, cert e ca nu mai ai ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat August 1, 2015 Autor Share Postat August 1, 2015 Am rezolvat problema. Am scos afara taote discurile, le-am sters putin, le-am pus la loc si merge perfect. A fost ceva mizerie intre ele sau nu stiu.. Conteaza ca merge:)) » Post actualizat in 01 Aug 2015 12:19Si mai e o problema.. asta o am de cand am cumparat motorul. Cand il pornesc, il las putin sa se incalzeasca, cand bag in viteza, zboara de sub mine, ca si cum nu as avea ambreiaj.. Dupa ce apuc sa il opresc, il pornesc iar si merge perfect ambreiajul.. Oare sa nu prinda ambreiajul la rece? (ambreiajul e hidraulic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.