Jump to content

Honda CBR1000RR Ade


craziyass
 Share

Recommended Posts

Dupa 3 ani de "love" cu un CBR600 F4, a venit altcineva in familie: Un CBR1000RR 2005 negru

post-82046-0-02241800-1438406959_thumb.jpg

post-82046-0-53677700-1438406971_thumb.jpg

post-82046-0-96292500-1438406985_thumb.jpg

 

Am ajuns cu el acasa bucuros si pus pe treaba pentru ca, din pacate, nu a fost foarte ingrijit

Dupa un ITP, inevitabil a ajuns asa:

post-82046-0-48150100-1438407067_thumb.jpg

post-82046-0-04665400-1438407081_thumb.jpg

 

Au urmat:

- placute de frana Brembo fata+spate (+demontat si curatat etrieri si schimbat lichid frana)

- ulei furca Motul si simeringuri furca TourMax

- ulei Motul 300V

- filtru ulei K&N

- filtre aer K&N

- suruburi si cateva plastice OEM (acestea lipseau sau au fost inlocuite cu ce nu trebuia)

- curatat temeinic totul (4 litri de motorina + 2 spray-uri de curatat frane s-au consumat)

- si multe altele

...

Dupa 2 saptamani de munca, era gata de plimbare:

post-82046-0-66495700-1438407800_thumb.jpg

Edited by craziyass
Link to comment
Share on other sites

Guest darcocbr

In perioada in care aveam eu f4, prin 2008 sau 2009 am avut ocazia sa merg pe un 1000rr..era spectacol fata de f4. Deci nu aveam ce sa comentez...si acum, in 2015, saltul de la f4 la 1000rr este urias. Bafta si sa ai grija de ea ;)

Link to comment
Share on other sites

Pentru mine, faptul ca e mai lunga (stiu ca daca ne uitam la dimensiuni, nu e sintitor mai mare) a facut foarte foarte multe. Pe F4 nu m-am simtit deloc comod niciodata si nici nu mi-a inspirat deloc incredere. Cand m-am urcat pe 1000RR a fost vis! Parca e perfecta. Ciudat, stiu, dar mi se pare mai manevrabila mai comoda, pot sa stau corect pe ea in viraje. Puterea se simte bine peste F4 dar am grija cu ea. Nu am schimbat-o pentru ca vroiam mai multa putere, ci pentru ca e mai lunga si stau mai bine pe ea.

 

Multumesc pentru aprecierile cu T3-ul. Am grija si de el ca de CBR :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Intre timp, in mijlocul verii, daca tot au fost cateva saptamani de ploaie si vreme urata, motoreta a primit o vopsea noua. Vopseaua originala era matuita si plina de zgarieturi fine de la atat de multa neglijenta (si probabil spalat cu peria si etc). Pe langa vopsea, a venit si o pereche de gume noi Pilot Power 3 2015. Am demontat plumbii de echilibrare de pe jante si am echilibrat rotile cu solutie speciala care se pune in interiorul anvelopei. Desi eram sceptic in legatura cu metoda asta de echilibrat, rezultatul a fost unul bun.
Am mai schimbat si pinionul mic (era montat unul cu 15 dinti in fata si 44 in spate - original e 16/41). Acum am pus 16 dinti pe fata (pinion JT Sprockets) si a ramas cel de 44 pe spate.

 


» Post actualizat in 24 Jan 2016 08:44
Am reusit sa pun si doua poze
post-82046-0-51392700-1453625021_thumb.jpgpost-82046-0-62191400-1453625035_thumb.jpg Edited by craziyass
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...