craziyass Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 (editat) Dupa 3 ani de "love" cu un CBR600 F4, a venit altcineva in familie: Un CBR1000RR 2005 negru Am ajuns cu el acasa bucuros si pus pe treaba pentru ca, din pacate, nu a fost foarte ingrijit Dupa un ITP, inevitabil a ajuns asa: Au urmat: - placute de frana Brembo fata+spate (+demontat si curatat etrieri si schimbat lichid frana) - ulei furca Motul si simeringuri furca TourMax - ulei Motul 300V - filtru ulei K&N - filtre aer K&N - suruburi si cateva plastice OEM (acestea lipseau sau au fost inlocuite cu ce nu trebuia) - curatat temeinic totul (4 litri de motorina + 2 spray-uri de curatat frane s-au consumat) - si multe altele ... Dupa 2 saptamani de munca, era gata de plimbare: Editat August 1, 2015 de craziyass Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 Frumoasa, sa o stapanesti sanatos. Cum o simti ca si ciclistica si putere, fata de F4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 In perioada in care aveam eu f4, prin 2008 sau 2009 am avut ocazia sa merg pe un 1000rr..era spectacol fata de f4. Deci nu aveam ce sa comentez...si acum, in 2015, saltul de la f4 la 1000rr este urias. Bafta si sa ai grija de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 Frumosa, sa ai grija de ea in continuare, dar nu am reusit sa trec cu vederea de T3 ) frumos, aranjat are linie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
craziyass Postat August 1, 2015 Autor Share Postat August 1, 2015 Pentru mine, faptul ca e mai lunga (stiu ca daca ne uitam la dimensiuni, nu e sintitor mai mare) a facut foarte foarte multe. Pe F4 nu m-am simtit deloc comod niciodata si nici nu mi-a inspirat deloc incredere. Cand m-am urcat pe 1000RR a fost vis! Parca e perfecta. Ciudat, stiu, dar mi se pare mai manevrabila mai comoda, pot sa stau corect pe ea in viraje. Puterea se simte bine peste F4 dar am grija cu ea. Nu am schimbat-o pentru ca vroiam mai multa putere, ci pentru ca e mai lunga si stau mai bine pe ea. Multumesc pentru aprecierile cu T3-ul. Am grija si de el ca de CBR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
craziyass Postat Ianuarie 24, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2016 (editat) Intre timp, in mijlocul verii, daca tot au fost cateva saptamani de ploaie si vreme urata, motoreta a primit o vopsea noua. Vopseaua originala era matuita si plina de zgarieturi fine de la atat de multa neglijenta (si probabil spalat cu peria si etc). Pe langa vopsea, a venit si o pereche de gume noi Pilot Power 3 2015. Am demontat plumbii de echilibrare de pe jante si am echilibrat rotile cu solutie speciala care se pune in interiorul anvelopei. Desi eram sceptic in legatura cu metoda asta de echilibrat, rezultatul a fost unul bun. Am mai schimbat si pinionul mic (era montat unul cu 15 dinti in fata si 44 in spate - original e 16/41). Acum am pus 16 dinti pe fata (pinion JT Sprockets) si a ramas cel de 44 pe spate. » Post actualizat in 24 Jan 2016 08:44Am reusit sa pun si doua poze Editat Ianuarie 24, 2016 de craziyass Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.