Sari la conținut

Releul sa fie problema?


Postări Recomandate

M-ai am un topic deschis dar cu alta problema ,iar aceasta ce urmeaza sa vi-o prezint am descoperit-o astazi si consider ca titlul celeilalte posibil sa nu atraga privirea celui care trebuie din acasta cauza am facut alt topic.(Daca am procedat gresit sa ma anuntati.)

 

 

Am ramas de cateva ori fara baterie.

 

  1. Prima data am crezut ca bateria este veche(am cumparat una noua)
  2. Am gasit becul farului topit + mufa si bateria golita de lichid(am presupus ca a facut scurt si a golit-0).Am reumplut bateria cu apa distilata si a mers.
  3. Acum am facut un drum bucuresti- Valenii de munte dus si intors noaptea cand am mers doar cu Faza lunga si supriza la o benzinarie am oprit sa imi iau un suc,iar cand sa pornesc bateria era goala ,nu invartea deloc motorul dar luminile mergeau .am inpins-o si am plecat acasa ,dar bateria tot goala.

Astazi am luat bateria dupa ATV am pus-o pe motor a pornit imediat cu urmatoarele valori:

  • 13,6 la Relanti
  • 12,6 Relanti + Toate luminile (frana Faza lunga semnal) dar era in scadere ajunsese la 12,4 si tot mai scadea si am oprit ca sa nu o golesc si pe aia.
  • 14,6 la 5000 rpm + Toate luminile

Si ce diferenta am vazut ca atunci cand i am luat o borna motorul sa balbait putin si sa oprit(stiu ca asta e semn ca nu baga bine curent)Am incercat asta si la ATV si mergea fara probleme .

Astept pareri !

Editat de Stefan Angel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să scoți bateria din mers e metodă sigură să faci praf CDI-ul.

 

Verifică ieșirea trifazica din stator, ar trebui să ai vreo 50-60v pe fiecare pereche pe la 5000 RPM și continuitate infinit între oricare fir și masă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ATV a mers pentru ca presupun ca-i monocilindru cu aprinderea pe CDI alimentat dintr-o bobina separta de restul instalatiei.

Motorul din semnatura insa e pe TCI alimentat din partea de curent continuu. Daca scoti bateria, care pentru sistemul de redresare si stabilizare este un tampon, o sa ai pulsuri de tensiune ce nu-ti pot alimenta corect TCI-ul.

La ralanti te intereseaza cat ai doar cu faza scurta sau lunga plus pozitie ce ai mai bagat tu in plus apar rar. De ce nu ai actionat claxonul si starterul ca sa fie tacamul complet :D?

Mai refa masuratoarea cu far plus pozitie. In ture iti da bine. Alta baterie

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine cand vin de la serviciu o sa verific din nou ii pun alta baterie posibil sa o fi stricat pe cealalta cand am mers cu ea in scurt ? Si acum sa nu mai pastreze curent. Avea 3 saptamani bateria,ma gandesc ca daca am tot aprins si motorul baga 14.6 ar trebuii sa incarce.

Am omis termocupla din discutie cand opresc si porneste ventilatorul merge cam un minut ~ depinde pana ajunge la temperatura potrivita timp in care daca ii dau cheie dabia invarte .sau poate am un consumator ceva.

» Post actualizat in 15 Aug 2015 13:39

Problema a fost bateria,cand am mers in cu becul ars ulterior topit => Baterie golita era uscata complet (avea 7 v in ea)nu mai se incarca deloc,nu pastra curent.am cumparat alta si sa rezolvat + am curatat mufa la releleu care era cam incarcata si putin ingalbenita de la temperatura.acum merge bine si incarca ok

 

la relantii 13.9

relantii + Faza lunga 14.

5000 ture + faza lunga 14.6

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...