Cristi_M Postat Mai 12, 2004 Share Postat Mai 12, 2004 Comunista MZ RT 125, 2t. Intrebare: ce ulei sa-i pun in cutia de viteze ? Unul care nu-i prea scump, da' e bun si la cati Km tre' sa-l schimb ? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 14, 2004 Share Postat Mai 14, 2004 Orice ulei de transmisie T90 e bun...romanesc, ca sigur nu are aditivi ciumegi gen "teflon" care sa-ti faca ambreiajul sa patineze De schimbat..hm...nu-ti bate capul , oricum dupa o anumita perioada ajungi sa-l schimbi pe tot ca trebuie sa tot complezi in compensatie pentru cel pe care orice comunista il pierde pe drum Daca totusi se incapataneaza sa nu-l piarda, daca il schimbi la 8-10.000 km e ok.Sau cand nu il mai suporti de cat de gri si jegos e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiskywalker Postat Mai 14, 2004 Share Postat Mai 14, 2004 Tot T90 am ales si eu...ma gandesc ca la astea romanesti nu se mai chinuie cei marlani care fac (evident...) marlanii ...sa le combine cu alte chestii....am auzit povesti din astea despre unele magazine acum cativa ani...de uleiuri scumpe ,straine...combinate cu cele ieftine...romanesti....bleah....ce nu fac unii pentru bani....dreaq Toate bune Sky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_M Postat Mai 17, 2004 Autor Share Postat Mai 17, 2004 multam. asa ma gandeam si io. I-am facut schimbul de ulei si i-am pus T90, dar am observat o chestie: bucati din lantul de transmisie primara in uleiul pe care l-am schimbat . Naspa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiskywalker Postat Mai 17, 2004 Share Postat Mai 17, 2004 mmmm...nasputza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_M Postat Mai 17, 2004 Autor Share Postat Mai 17, 2004 mmmm...nasputza... mda. o sa-l schimb azi. O sa incerc unul de Minsk. Daca nu mere... mai incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Mai 20, 2004 Share Postat Mai 20, 2004 Cu lantul de transmisie nu stiu ce ai putea sa faci dar uleiul din cutie ar fii bine sa nu fie T90, eu am pus ulei de motor Diesel pentru ca cel de transmisie e cam vascos si risti sa-ti patineze ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 21, 2004 Share Postat Mai 21, 2004 Eu am folosit in Jawa numai T90 si nu am avut probleme. Faza e ca uleiul asta e facut pentru cutii de viteza, adik pelicula rezista la presiunea de apasare dinte pe dinte in sarcina mare.Uleiul de motor are alte proprietati importante, in special legate de comportamentul la temperaturi ridicate. BTW, eu stiam ca MZ are transmisie primara prin pinioane, nu pe lant.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiskywalker Postat Mai 21, 2004 Share Postat Mai 21, 2004 la faza cu lantul ma gandeam si eu zilele astea...bineinteles...prin baie (unde vin raspunsurile cel mai usor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Mai 23, 2004 Share Postat Mai 23, 2004 MZ-urile de 175 si 250 au transmisia primara prin roti dintate intr-adevar dar cel de 125 o are prin lant. Uleiul de transmisie T90 e OK dar avand in vedere faptul ca pe langa cutia de viteze trebuie sa unga si placile de ambreiaj, mie mi s-a intamplat ca acestea sa patineze, probabil si din cauza ca erau putin uzate. Daca nu patineaza e in regula dar oricum si uleiul de motor Diesel (care e mai vascos decat cel de MAS) este bun, antrenarea pompei de injectie, a distributiei si a altor mecanisme facandu-se prin roti dintate, de unde rezulta ca are si proprietati de ungere a angrenajelor. P.S.:Cutiile de viteza de MZ sunt oricum foarte bune, rar am vazut pe cineva care sa aiba probleme de genul acesta, ba chiar cunosc pe cineva care a mers o vara intreaga fara ulei in cutie si nu a avut probleme (bineinteles ca nu recomand asta nimanui ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sepuku Postat Iunie 1, 2004 Share Postat Iunie 1, 2004 Eu puneam la mz valvolina in cutia de viteze si era super ... nici nu il pierde pt ca e mai groasa si ia si zgomotele din cutia de viteze... singurul dezavantaj e ca la rece intra putin mai greu in viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_M Postat Iunie 3, 2004 Autor Share Postat Iunie 3, 2004 I-am pus T90 si nu m-a multumit deloc. Patina ambreiajul. Asa ca acum i-am pus ulei de motor 10 W 40. Unul made in USA. E mai subtire, nu mai patineaza. Am o intrebare: poate sa dauneze cu ceva daca i-am pus ulei de motor si nu de transmisie ? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.