Sari la conținut

Ce Ulei Folositi La Comuniste 2t


Postări Recomandate

Orice ulei de transmisie T90 e bun...romanesc, ca sigur nu are aditivi ciumegi gen "teflon" care sa-ti faca ambreiajul sa patineze :D

 

De schimbat..hm...nu-ti bate capul , oricum dupa o anumita perioada ajungi sa-l schimbi pe tot ca trebuie sa tot complezi in compensatie pentru cel pe care orice comunista il pierde pe drum :P Daca totusi se incapataneaza sa nu-l piarda, daca il schimbi la 8-10.000 km e ok.Sau cand nu il mai suporti de cat de gri si jegos e :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot T90 am ales si eu...ma gandesc ca la astea romanesti nu se mai chinuie cei marlani care fac (evident...) marlanii ...sa le combine cu alte chestii....am auzit povesti din astea despre unele magazine acum cativa ani...de uleiuri scumpe ,straine...combinate cu cele ieftine...romanesti....bleah....ce nu fac unii pentru bani....dreaq

Toate bune

Sky

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam. asa ma gandeam si io. I-am facut schimbul de ulei si i-am pus T90, dar am observat o chestie: bucati din lantul de transmisie primara in uleiul pe care l-am schimbat :ph34r: :( . Naspa :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu lantul de transmisie nu stiu ce ai putea sa faci dar uleiul din cutie ar fii bine sa nu fie T90, eu am pus ulei de motor Diesel pentru ca cel de transmisie e cam vascos si risti sa-ti patineze ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit in Jawa numai T90 si nu am avut probleme. Faza e ca uleiul asta e facut pentru cutii de viteza, adik pelicula rezista la presiunea de apasare dinte pe dinte in sarcina mare.Uleiul de motor are alte proprietati importante, in special legate de comportamentul la temperaturi ridicate.

 

BTW, eu stiam ca MZ are transmisie primara prin pinioane, nu pe lant.... :ph34r: :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MZ-urile de 175 si 250 au transmisia primara prin roti dintate intr-adevar dar cel de 125 o are prin lant.

Uleiul de transmisie T90 e OK dar avand in vedere faptul ca pe langa cutia de viteze trebuie sa unga si placile de ambreiaj, mie mi s-a intamplat ca acestea sa patineze, probabil si din cauza ca erau putin uzate.

Daca nu patineaza e in regula dar oricum si uleiul de motor Diesel (care e mai vascos decat cel de MAS) este bun, antrenarea pompei de injectie, a distributiei si a altor mecanisme facandu-se prin roti dintate, de unde rezulta ca are si proprietati de ungere a angrenajelor.

 

P.S.:Cutiile de viteza de MZ sunt oricum foarte bune, rar am vazut pe cineva care sa aiba probleme de genul acesta, ba chiar cunosc pe cineva care a mers o vara intreaga fara ulei in cutie si nu a avut probleme (bineinteles ca nu recomand asta nimanui :ph34r: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

I-am pus T90 si nu m-a multumit deloc. Patina ambreiajul. Asa ca acum i-am pus ulei de motor 10 W 40. Unul made in USA. E mai subtire, nu mai patineaza. Am o intrebare: poate sa dauneze cu ceva daca i-am pus ulei de motor si nu de transmisie ?

 

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...