Sari la conținut

Aprilia Fan Club


ady_alba
 Share

Postări Recomandate

ti se pare ca m-am contrazis cu tine? Tu nu vezi ce iti bese din capul ala...

 

Zodiac, sincer nu le am cu rx-urile ca si detalii, motorizari stiu in general pentru aprilia. Oricum e foarte simplu. Te uiti atent la poza, studiezi detali, evidente intai, cum ar fi farurile, carenele, apoi te uiti la motor cum e amplasat, etc, apoi intri pe www.bikepics.com(sunt si site-uri mai evidente unde gasesti poza cu motoreta si gasesti detalii tehnice), gasesti ce an este acolo, comparand pozele, si apoi dai un search pe google cu aprilia rx50 anul...

 

Personal nu cred ca este 2002, pare mai veche, dar cine stie... :angry: Oricum omul nu avea de ce sa scada din viteze, din contra ii pui cat mai multe ca sa fie mai "jmechera", deci poate chiar e cu 3 viteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 825
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut mi-am luat si eu de curand un Aprilia sr3 si nu stiu unde sa bag uleiu...inca nu mi s-a aprins becul dar cand s aprinde c fac...pls ajutor..pe id de mess roby.unikul sau un pm...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm...pentru ca esti nou la sectiunea scooter mania iti spun si tie: nu exista sr3, nici 2 nici unu. Exista Sr50 cu toate submodelele, de la stealth, racing, ditech, r, www, etc. Probabil vrei sa spui modelul nou, cu doua faruri. In acest caz recipientul de ulei se gaseste in fata, sub coarne. Cum te uiti din fata la scuter, sub coarne este un platic care vine intre carena si coarne, se desface si este un recipient alb, putin transparent. Ar trebui sa se vada acolo uleiul :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man...eu zic sa te reprofilezi. Cauta de 125...la 50 macini la cutia aia de viteze de te plictisesti. Sunt sigur ca daca mai pui inca 750 euro iti iei un motoras de 125 de fuge de rupe, si cu putere si cu de toate....de asta o sa te plictisesti repede, parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cum se scoate cheita de serice la modelele sr50r pe carburator (la factory se stie) . Cica ar fi vorba d eun cod, dar unde se baga acel cod?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cum se scoate cheita de serice la modelele sr50r pe carburator (la factory se stie) . Cica ar fi vorba d eun cod, dar unde se baga acel cod?

Exact aceeasi problema o am si eu. Nu stiu cum sa scap de acea cheie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saluatri! :D

 

Sunt nou pe aici.... Am un Aprilia sr50r carb si cateva intrebari:

1. Ste cineva cum se dezactiva cheita aia de pe bord (cand cere service)? La mine in TL nu prea am unde sa-i fac revizia...

2. Ce presiune trebuie sa aiba cauciucurile?

3. La bord imi merg toate electricele mai putin lumina portocalia de funadal de pe ecranul digital; la cel analog merge, dar la cel digital nu, totusi imi arata celelalte (benzina, temp etc.) bine, doar noaptea nu le vad bine fara lumina de fundal. Are cineva vreo idee? E posibil sa fi uitata ceva? Bordul a fost candva inlocuit, ca l-au paradit la o spalatorie. Daca inlocuiesc bordul se pastreaza kilometrajul meu sau cel de la care iau?

4. Mi-a cazut un catadioptru (ochi de pisica - portocaliu) la roata din fata, cum e la cel din imaginea asta: TN_frontwh.jpg, de unde as putea lua altul?

 

Multumesc anticipat! :)

 

Daca afli de unde se poate face rost de acel ochi de pisica sa ma anunti te rog si pe mine ca eu nu am gasit nici cum.

 

Revin cu ce am aflat....

-> am gasit presiunea rotilor in manual :P :

Front - 180 kPa (1.8 bar)

Rear - 220 kPa (2.2 bar)

 

-poate stie cineva si pentru una sau doua persoane care sunt valorile.

 

-> astept pareri la celellate intrebari a le mele (postu' de mai sus).

Multumesc!

 

Din ce stiu eu valorile sunt asa:

 

Fata - 1.8 bar

Spate - 2.0 bar (pentru o persoana)

- 2.2 bar (doua persoane)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din dezmembrari, da nu stiu daca cineva da fara intreaga masca de pe roata. :unsure:

Cat despre lumina din fundal....cre ca tine tot de cheita aia.

 

"3. La bord imi merg toate electricele mai putin lumina portocalia de funadal de pe ecranul digital; la cel analog merge, dar la cel digital nu, totusi imi arata celelalte (benzina, temp etc.) bine, doar noaptea nu le vad bine fara lumina de fundal. Are cineva vreo idee? E posibil sa fi uitata ceva? Bordul a fost candva inlocuit, ca l-au paradit la o spalatorie. Daca inlocuiesc bordul se pastreaza kilometrajul meu sau cel de la care iau?"

 

-> unu la un factory tot asa nu avea lumina de fundal si cand a resetat chita i-a revenit, (dar la factory se reseteaza usor si se sstie metoda :cheers: )

 

Si repet: Daca inlocuiesc bordul se pastreaza kilometrajul meu sau cel de la care iau?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din dezmembrari, da nu stiu daca cineva da fara intreaga masca de pe roata. :unsure:

 

Eu nu am gasit inca pe cineva care sa vanda piese de Aprilia Sr 2007 - carburator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am gasit inca pe cineva care sa vanda piese de Aprilia Sr 2007 - carburator

 

 

--> vedeti ca ochiu ala de pisica e la fel si pe rs50-urile vechi si pe mai multe modele aprilia mai vechi .... oricum sunt si o groaza de alte scutere cu acelasi tip de ochi de pisica, trebuie doar sa cautam mai bine :unsure: !

 

PS: nu stiu daca mai erau puse linkurile astea, dar aici gasiti manualul de service pt mai toate scuterele aprilia : http://www.sgnc.dk/00045/

Editat de IVv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

al meu? 70 cu limitarea din variator...ba e diferit :huh: uita-te la al lui don juan e aproape full si e stealth...mere 105-110 si al lui sica e coaja (mi se pare ca are curea doar) si fuge 115. Plus de-asta am mers pe sr50 racing (ca al meu) doar ca era 98 si avea toba de-aia dreapta, 120. Singurele modificari erau gaurile date cu bormasina din carena la radiator si din cutia transmisiei pentru aerisire :unsure:. arata jalnic....dar rupe :cheers:

 

 

 

am mers si eu cu un sr din 98' cu 100 si ink se mai ducea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta dezgroapa mortii...postul ala are un an... si ma refeream coaja, adica stock :) nu aveai nimic modificat pe el, al lui don juan avea cam totul schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-ar putea sa fie ca la unele modele aprilia mai vechi -> adica se lega niste fire altfel, la baterie si computerul de bord intra in diagnostic menu -> mai multe informatii pe forumul oficial aprilia.... oricum nu se stie inca sigur cum se scoate cheita aia la sr50r carb.... cineva care sta intr-un oras cu dealer aprilia poate intreaba si ne spune si noua!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai banuiesc ca daca intrebi la un dealer aprilia , o sa iti zica ca trebuie sa faci revizia si daca se poate , chiar la ei ..

 

Tot pe aprilia forum trebuie citit , ca acolo is baietii destepti care stiu multe chestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Oameni buni, AM GASIT CUM SE POATE ELIMINA CHEITA DE SERVICE deci citez: "Hold the mode button in when turning the key ON. switch it off,when it has done its pre-check. Hold the mode button in and do the same 3 times. Then the service icon will go away " (am intr pe forumul oficial aprilia, acum o luna sau doua, dar merita :rolleyes: ) Succes!

PS: procedura chiar merge!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, AM GASIT CUM SE POATE ELIMINA CHEITA DE SERVICE deci citez: "Hold the mode button in when turning the key ON. switch it off,when it has done its pre-check. Hold the mode button in and do the same 3 times. Then the service icon will go away " (am intr pe forumul oficial aprilia, acum o luna sau doua, dar merita :) ) Succes!

PS: procedura chiar merge!

ti-a reusit tie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-a reusit tie?

Da, tie nu?

 

-> deci ti apasat butonul MODE mereu si pui din cheie ignition ON astepti 3 secunde sa se inchida beculetele si pui ignition OFF si tot asa, in total de 4 ori..... :) (acolo zice de 3, ca nu ia in considerare prima, cand pornesti procedeu)

 

PS: nu iei niciodata degetul de pe MODE, decat atunci cand cheita a disparut.....:)

Editat de IVv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cod de siguranta fara care nu porneste motoru.Daca fac cum zici tu, pun contactu, imi apare sa bag codu,si abia dupa ce il bag urca turometru pana sus si coboara inapoi dupa care se sting si beculetele de pe bord(benzina si ce naiba mai are pe acolo).Cum sa fac? Sau daca stii cum se scoate codu ala ca ma enerveaza!

Editat de loco rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...