ssergiu_tuning Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 helău am (din vara 2007) si ieu un scuter aprilia, mai exact aprilia rally lc. l`am cumparat de la un tip ce aduce din italia si pot spune ca sunt foarte multumit de el. are performante deosebite (kit polini evo, transmisie malossi) si consum bun (3% in regim de forja - carb de 12). momentan filtru` de aer si toba sunt stock. m`ar interesa un carb de 17 dar nu nou...eventual la schimb . daca stie cineva cum se calculeaza dimensiunea silencerului (partea finala a tobei) e rugat sa nu tina pt el concluzie finala: vrei line? vii in alba (glumesc ) http://www.youtube.com/watch?v=gvgGINtsECI si sa nu uit....pentru cei care vor sa curete filtrul de aer - dupa curatire tre` inmuiat in ulei de filtru (SAE 80W-90) Va rog pe cei care va pricepeti cu adevarat,nu din auzite,sa scrieti un scurt tutorial in legatura cu,curatarea si schimbarea filtrului de aer cu unul nou.Ma refer la modelul de filtru dintr-un patrat de burete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Deci....sti unde e filtrul de aer? Sr50 deci e in fata transmisiei o cutie neagra...Daca vrei sa-l desfaci trebuie sa scoti doua plastice (doar ca sa ai acces) dar daca ti la vopsea trebuie mai multe: Desfaci manerul de la pasager din spate + carena sparte, apoi plasticul dintre picioare - partea din stanga si in final plasticul de la burta (de sub)cel din spate. Apoi filtrul stock este prin in 2 suruburi de 10 - unu sus, acces mai greu, altul jos, tine si conducta de la frana. Il desfaci de-acolo si apoi ii slabesti colierul de la carburator (sus). Scoti gura dupa carburator, il dai afara. Desfaci cele 3 surburi, il dezmembrezi in doua...iei filtrul in sine si il bagi in benzina. Il bagi o data, il lasi 1 min, il pui la soare sa se usuce...apoi iar il bagi in benzina, iar il usuci, pana benzina nu se mai murdareste. De mentionat ca la sfarsit trebuie suflat cu ceva (mai ales daca nu l-ai uscat bine) - cu un compresor si pus la loc. NU TREBUIE UDAT CU NIMIC (ceea ce gasesti ud cand il scoti este benzina). De schimbat filtrul cu unul nou te referi? Intai iti trebuie jiglere marite si apoi poti pune filtru sport - imbunatateste performantele cat de cat Sper ca am fost destul de detaliat. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Deci....sti unde e filtrul de aer? Sr50 deci e in fata transmisiei o cutie neagra...Daca vrei sa-l desfaci trebuie sa scoti doua plastice (doar ca sa ai acces) dar daca ti la vopsea trebuie mai multe: Desfaci manerul de la pasager din spate + carena sparte, apoi plasticul dintre picioare - partea din stanga si in final plasticul de la burta (de sub)cel din spate. Apoi filtrul stock este prin in 2 suruburi de 10 - unu sus, acces mai greu, altul jos, tine si conducta de la frana. Il desfaci de-acolo si apoi ii slabesti colierul de la carburator (sus). Scoti gura dupa carburator, il dai afara. Desfaci cele 3 surburi, il dezmembrezi in doua...iei filtrul in sine si il bagi in benzina. Il bagi o data, il lasi 1 min, il pui la soare sa se usuce...apoi iar il bagi in benzina, iar il usuci, pana benzina nu se mai murdareste. De mentionat ca la sfarsit trebuie suflat cu ceva (mai ales daca nu l-ai uscat bine) - cu un compresor si pus la loc. NU TREBUIE UDAT CU NIMIC (ceea ce gasesti ud cand il scoti este benzina). De schimbat filtrul cu unul nou te referi? Intai iti trebuie jiglere marite si apoi poti pune filtru sport - imbunatateste performantele cat de cat Sper ca am fost destul de detaliat. Bafta Ok.Mersi mult rolly.De luat jos filtrul m-am descurcat,a fost scuterul pe butuci de sambata ...Dar intr-un final,astazi am gasit burete pentru filtru,l-am taiat eu dupa modelul celui vechi si l-am montat.Ce-i drept,m-am chinuit putin pentru ca sunt destul de ingramadite toate si nu prea ai acces la piese .Buretele care l-am luat este mai gros dar l-am montat si merge super scuterul(+bujie noua) :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
korectu Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 de kitu original de abtibilde de sr 2 factory nu a dat nimeni ..scuzati da nu gasesc nici cum :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beeboo77 Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Sal baietzi ... am shi eu un Aprilia sr50 ditech 2001 care a cam inceput sa mi dea rateuri adica cand incerc sa o accelerez mai tare pur shi simplu moare nu mai trage deloc daca o las shi ai dau mai incet merge deci in ansamblu cred ca e ceva infundat nici nu mai fuge cum fugea din cauza asta acum merg max cu 60 shi trebuie sa o accelerez foarte lent ca altfel moare iarashi .. deci asta se intampla numai in mers .. nu se opreste motorul nimik .... o pun pe cric shi pot sa o ambalez la maxim fara nici o problema ..... putzin ajutor va rog sa stiu de unde sa incep Multumesc !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Nu se numesc rateuri alea...se ineaca. Ai schimbat filtrul de aer la el? Sau carburatorul? daca nu, regleaza-l si o sa-ti mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beeboo77 Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Nu se numesc rateuri alea...se ineaca. Ai schimbat filtrul de aer la el? Sau carburatorul? daca nu, regleaza-l si o sa-ti mearga nu are carburator e injectzie shi nu am umblat la nimik de cand la m luat deci in ansamblu e filtru de aer sa intzeleg ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Ah da...greseala mea.N-am citit atent... S-a dereglat injectorul, nu prea ai ce sa faci...dute cu el la service sa ti-l regleze. Daca nu se poate, altul nou. Asa imi facea si mie cand se ineca cu aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beeboo77 Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 (editat) Ah da...greseala mea.N-am citit atent... S-a dereglat injectorul, nu prea ai ce sa faci...dute cu el la service sa ti-l regleze. Daca nu se poate, altul nou. Asa imi facea si mie cand se ineca cu aer. pfff e panica cu injectorul nu ? se gasesc ? cat costa ? ah shi inca ceva am mers cu el prin ploaie de curand e posibil sa aiba vreo legatura ? Editat Mai 13, 2008 de beeboo77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 Sal baietzi ... am shi eu un Aprilia sr50 ditech 2001 care a cam inceput sa mi dea rateuri adica cand incerc sa o accelerez mai tare pur shi simplu moare nu mai trage deloc daca o las shi ai dau mai incet merge deci in ansamblu cred ca e ceva infundat nici nu mai fuge cum fugea din cauza asta acum merg max cu 60 shi trebuie sa o accelerez foarte lent ca altfel moare iarashi .. deci asta se intampla numai in mers .. nu se opreste motorul nimik .... o pun pe cric shi pot sa o ambalez la maxim fara nici o problema ..... putzin ajutor va rog sa stiu de unde sa incep Multumesc !! nu ii de la bujie?eu am patit la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beeboo77 Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 deci nu stiu ce sa zic ... nu am fost cu el la mester shi nici nu ma pricep ... stiu doar ca daca era de la injector trebuia sa mi faca niste coduri injection check-ul de pe bord da rnici asta nu stiu cum se intampla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 deci nu stiu ce sa zic ... nu am fost cu el la mester shi nici nu ma pricep ... stiu doar ca daca era de la injector trebuia sa mi faca niste coduri injection check-ul de pe bord da rnici asta nu stiu cum se intampla incearca sa ii schimbi bujia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beeboo77 Postat Mai 13, 2008 Share Postat Mai 13, 2008 deci am fost la un prieten acuma shi ia m scos bujia care mi sa zis ca a mers in parametrii perfectzi (bujie Ngk) oricum dupa ce am pus-o la loc parca nu mai moare de tot motorul doar intrerupe cate putzin shi des ma rog o sa l duc la mester ca nu cred ca i asha de simplu incat sa ma bag eu in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 sal all. am un aprilia rs50 din 1998. am o problema mare, NU AM SCANTEIE LA BUJIE . -am verificat bujia - e ok -am verificat fisha - e ok - le am pus pe un alt motor, si sunt in regula. pe bobina sunt o droaie de fire, le am dat jos pe rand le am curatzat sa nu fie contactele problema. si tot NU AM SCANTEIE :| - sa fie bobina arsa ? - platina sau ceva, are modelul asta de aprilia ? HELP !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 sal all. am un aprilia rs50 din 1998. am o problema mare, NU AM SCANTEIE LA BUJIE . -am verificat bujia - e ok -am verificat fisha - e ok - le am pus pe un alt motor, si sunt in regula. pe bobina sunt o droaie de fire, le am dat jos pe rand le am curatzat sa nu fie contactele problema. si tot NU AM SCANTEIE :| - sa fie bobina arsa ? - platina sau ceva, are modelul asta de aprilia ? HELP !!! iti vine curent din magnetou? verifica daca vine curent la CDI sau bobina de inductie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Mai 14, 2008 Share Postat Mai 14, 2008 hmm, bobina de inductie fiind ? cea din care iese fisha care merge pe bujie ? - cum verific magnetoul ? -platina sau ceva nu are? ms mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 hmm, bobina de inductie fiind ? cea din care iese fisha care merge pe bujie ? - cum verific magnetoul ? -platina sau ceva nu are? ms mult. ca sa vezi daca vine curent din magnetou faci asa: -scoti firele din CDI..sau iei firele care ies din magnetou(motor) si le atingi la caroserie si apoi dai la automat...daca face scanteie inseamna ca vine curent PS: verifici fiecare fir..nu toate odata! hmm, bobina de inductie fiind ? cea din care iese fisha care merge pe bujie ? da... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 din bobina nu - mi vine curent CDI - ? ce e CDI-ul ? -am sa incerc cu firele din motor cum ai zis, sa vad. dar CDI ? Platina nu are motorul ? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 CDI - aprindere electronica, inlocuieste platina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sub75 Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 deci am fost la un prieten acuma shi ia m scos bujia care mi sa zis ca a mers in parametrii perfectzi (bujie Ngk) oricum dupa ce am pus-o la loc parca nu mai moare de tot motorul doar intrerupe cate putzin shi des ma rog o sa l duc la mester ca nu cred ca i asha de simplu incat sa ma bag eu in el dupa ce se rezolva, sa spui la ce mester ai fost si cam ce i-a facut, ca am o problema similara, iar cei care si-au dat cu parerea zic ca ar fi segmentii la motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trilulilu Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Salut! Cine este interesat in a lucra ca livrator de pizza pentru "PHD by Pizza Hut" este invitat sa depuna CV la magazinul din Calea Vitan nr.23D sau in Calea Dorobanti 5-7 (Pizza Hut). Ne puteti contacta si pe www.PHDpizza.ro sau la telefon 021 201 17 60 sau 0749 099 041. Multumim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beeboo77 Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 dupa ce se rezolva, sa spui la ce mester ai fost si cam ce i-a facut, ca am o problema similara, iar cei care si-au dat cu parerea zic ca ar fi segmentii la motor. Mda am fost cu el la mester ... e panica .. injectoru e de vina ... ce i mai nasol ca astia de la aprilia din cta imi pot aduce injector doar intr-o luna de zile .. pai la naiba trece vara .. avetzi idee de unde pot comanda unu nou ca de pe bikeshop.ro nu stii ce cumperi .. am gasit acolo shi la 50 de euro ... dar prefer sa l platesc de nou shi sa stau linistit ... daca avetzi vreo idee aruncatzi-o aici Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
devis Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 vreau sa iau un SR50 din 2004, eu avand acum o chinezarie de 2 bani (i s-a rupt a 2-a oara cadrul si sunt nevoit sa iau alt scooter) si l-am testat. Problema este ca demareaza prea repde si nu pot mentine o viteza relativ redusa din maneta. Trag de maneta si zboara ca o dihanie si nu imi place treaba asta. Eu eram obisnuit cu ceva mai lent in 4T care pornea mai greoi de pe loc si nu tasnea asa ca asta. La asta vechi daca trageam pana pe la jumate de maneta mergea ok, dar la SR 50 am vazut ca trag putin de maneta si apoi o ia din loc rapid, nu are o zona de mijloc sa-i zic asa unde sa mentin motorul la turatie mai mica si implicit viteza mai mica. Toate SR-urile merg asa de rapid? Sunt curier pe scooter de foarte multa vreme, si nu m-am speriat pana acum de vre-un scooter dar de asta mi s-a facut de-a dreptul groaza. Si as lua altceva, dar pretul e prea bun pentru a-l refuza. Si alta idee, un scooter adus din italia, ce acte trebuie sa aiba la el? Mi-a aratat ceva ca si un talon din carton, si ceva serie de la radiere cica. Si are cartea tehnica. Si vre-o 12000 la bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 vreau sa iau un SR50 din 2004, eu avand acum o chinezarie de 2 bani (i s-a rupt a 2-a oara cadrul si sunt nevoit sa iau alt scooter) si l-am Pai e bine daca e asa "suparat". Inseamna ca e in stare buna. O sa te obisnuiesti tu , trebuie putina dexteritate Bafta la cumparare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yanu Postat Mai 17, 2008 Share Postat Mai 17, 2008 (editat) salut mi am luat si eu un aprilia sr50 street(nou)am facut 280 de km cu el si am pus de 50 de lei benzina pana acuma.e normal?? Editat Mai 17, 2008 de yanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.