Rolly Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 mda....my bad stiam de existenta lui dar pe cuvant daca stiam ca e supraplin, ti-am mai zis de ce clar, e infundat merci de poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 NP man d'asta ne conversam cu totii aici, ca sa ne lamurim reciproc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 mda....my bad stiam de existenta lui dar pe cuvant daca stiam ca e supraplin, ti-am mai zis de ce clar, e infundat merci de poze Asa e si la mine dar nici eu nu stiam pana a inceput sa curga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 pt nelamuriri cu nivelul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 multumesc frumos pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 pt nelamuriri cu nivelul Pe noi nu ne ajuta ce ai postat tu din pacate pt. ca nu avem joja. Tu ai motor Morini si noi Minarelli. Oricum apreciem gestu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 (editat) Pe noi nu ne ajuta ce ai postat tu din pacate pt. ca nu avem joja. Tu ai motor Morini si noi Minarelli. Oricum apreciem gestu. daca tot sti ce motor e zimi si mie te rog pe unde adaug ulei in transmisie???ca eu m,a tot uit si ar fi un surub dat e perprndicular pe roata in nici un caz paralel.o sa atases o poza mai tarziu din mai multe unghiri. si apropo asat mai are altceva ,modificarii??? Editat Ianuarie 10, 2008 de tttrix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 E un pic amuzanta prima ta intrebare...pt. ca raspunsul il detii chiar tu in poza pe care ai postat'o ,sau nu inteleg eu ce vrei sa zici. Cat despre pozitie, asa ar fi si normal sa fie perpendicular pe bascula sau un pic in panta, cat sa poti turna cu sticla. La ce fel de modificari te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 da are...doar sunt motoare diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 E un pic amuzanta prima ta intrebare...pt. ca raspunsul il detii chiar tu in poza pe care ai postat'o ,sau nu inteleg eu ce vrei sa zici. Cat despre pozitie, asa ar fi si normal sa fie perpendicular pe bascula sau un pic in panta, cat sa poti turna cu sticla. La ce fel de modificari te referi? nu stiu daca e chiar asa la mine caci asta e o poza la un manual de reparatii.si la modificari ma gandema la altfel de motor :dimensiuni,putere.repartie.intretinere.adiac daca difera fata de minareli cu ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Difera cam din toate punctele de vedere. Cateva exemple ar fi ca Minarelli(AC si LC) are 49.26cmc si Morini are 49.75cmc, dimensiuni desigur ca sunt altele, transmisia, pompa de apa, ambielajul, magnetoul, grupul, toate difera. E practic alta inima insa performantele sunt uimitor de asemanatoare . Restul scuterului ramane acelasi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 totusi minareli ramane dovedit mai bun SI mai performant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Eu nu as fi asa de sigur Traditia si popularitatea nu presupune intotdeauna "SI mai performant" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Nu de-aia...cate morini stock ai vazut tu sa ia 115 - 120 km/h? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 N'am vazut nici Minarelli nici Morini sa faca asta, daca stau sa ma gandesc bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 am vazut destule minareli...mai ales modelul racing ca al meu. Pacat ca il am limitat si nu stiu ce poate al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Modelul tau e la fel ca oricare alt SR Minarelli racit pe apa, orice editie vrei tu. Singurele chestii care difera sunt ca unele au role de 5.4gr, altele de 6.5gr si toba. Pana si al meu care e AC se comporta la fel...Cat iti merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 al meu? 70 cu limitarea din variator...ba e diferit uita-te la al lui don juan e aproape full si e stealth...mere 105-110 si al lui sica e coaja (mi se pare ca are curea doar) si fuge 115. Plus de-asta am mers pe sr50 racing (ca al meu) doar ca era 98 si avea toba de-aia dreapta, 120. Singurele modificari erau gaurile date cu bormasina din carena la radiator si din cutia transmisiei pentru aerisire . arata jalnic....dar rupe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Singurele modificari erau gaurile date cu bormasina din carena la radiator si din cutia transmisiei pentru aerisire . arata jalnic....dar rupe si crezi ca daca a gaurit carena si cutia de la transmisie merge mai tare ? oricum sr-u ala cu 120 in bord e unu dintre cele mai rapide scutere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 al meu? 70 cu limitarea din variator...ba e diferit uita-te la al lui don juan e aproape full si e stealth...mere 105-110 si al lui sica e coaja (mi se pare ca are curea doar) si fuge 115. Plus de-asta am mers pe sr50 racing (ca al meu) doar ca era 98 si avea toba de-aia dreapta, 120. Singurele modificari erau gaurile date cu bormasina din carena la radiator si din cutia transmisiei pentru aerisire . arata jalnic....dar rupe Cand am zis la fel m'am referit strict la motor si transmisie. Lasa aferentele deoparte, don juan a zis de mai multe ori ca a schimbat cate ceva la el(zona ambreajului si variatorului) si ii merge 105 in panta dintr'o discutie pe care am purtat'o cu el, ca si al meu dealtfel. Saracu sica, da, avea curea si chiar cu cele 40kg ale lui eu tot nu'l cred ca ii merge atat si nici sa ne demonstreze nu mai are cum prea curand. Am sa iti zic eu spre martie sau poate chiar mai devreme cat a facut cureaua...Ai incredere in ceea ce zic si crede'ma ca e la fel ca celelalte. Uita'te la Doc cate are pe scuter si ii merge 120, iar tu imi zici ca tipul ala avea aceeasi rezultate dintr'un SR stock. Ah si Aeroxu' stock are tot acelasi motor ca SR'u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vince Black Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 MANUAL DE REPARATII APRILIA RS 50 din anul 1995 are cineva ? in orice limba .. nu conteaza m-ar interesa cum se regleaza carburatorl ! multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 mihaiand era o gluma ti-am zis ce era "modificat la el". Eu ti-am zis diferenta intre stealth si racing...sunt identice dar ca performante... oricum n-am auzit de motor morini care sa se aproprie de aceste performante , mai ales alea pe injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Pai sa ne zica tttrix cat ii merge scuterache . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tttrix Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 (editat) dupa cum spune roly eu imi fac numai gauri in masina si pun pariu ca depasesc un lamborghini. punsi niste poze sa vad daca ma ajutati cu suruburile astea de umplere si golire ulei din transmisie. sincer sa va zic cant merge scooterasul ....nu stiu....ca eu is incepator si nu ma duc tare mai ales ca la min e totul original si nedelimitat.....dar am mers cu 60 cu doi amnei cam 170 de kg sarcina pe drum drept.io sincer niciodat nu am mers cu acceleratia la maxim. Editat Ianuarie 11, 2008 de tttrix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 mihaiand era o gluma ti-am zis ce era "modificat la el". Problems tttrix? Tu nu sti ce e aia o gluma sau sa citesti? Na pe intelesul tau era singurul lucru la care a umblat omul ala la scuter, adica NIMIC. E asa complicat sa intelegi? Am zis eu ca daca dai gauri fuge mai repede? Simtul asta al umorului...si te rog scrie numele corect ca eu nu scriu 'trix'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.