Barna Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 Sal,mam hotarit sa deschid un topic,ca sunt multi care nu stiu ce se intamla cu motorul lor cand nu este pus pe cric central si le lasa 2,3 luni chiar si mai mult timp nemiscat(vine iarna). Din cauza greutati ce se lasa pe anvelope in timp ce stau 2,3 luni chiar si mai mult timp nemiscati se crapa,eu sa evit treaba asta ridic motorul de la sol,si le ung cu silicon anvelopele ,dureaza cam 10 minute . Daca folosim cricul lateral si nul ridicam motorul de la sol putem sa avem probleme si cu simerigul din telascop fata stg. Na bine,ia scrieti si voi ceva,sa vedem cine cum si ce .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 imbatrinirea gumelor e influentata de conditiile in care stationeaza....una e sa ai gumele pe raft in casa si alta e sa fie montate pe motor,in frig,supuse unei permanente solicitari de greutate. la fel,daca stau in soare, se coc...sau afara in ploaie. chestia cu cricul central e valabila...de aia nu am avut niciodata asa ceva la motoarele mele.....hahahaha decat sa-i pun.....mai bine schimb gumele mai des. zic,nu spun. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 nu mai bine mergem cu motoarele toata iarna si gata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Decembrie 20, 2006 Autor Share Postat Decembrie 20, 2006 imbatrinirea gumelor e influentata de conditiile in care stationeaza....una e sa ai gumele pe raft in casa si alta e sa fie montate pe motor,in frig,supuse unei permanente solicitari de greutate. la fel,daca stau in soare, se coc...sau afara in ploaie. chestia cu cricul central e valabila...de aia nu am avut niciodata asa ceva la motoarele mele.....hahahaha decat sa-i pun.....mai bine schimb gumele mai des. zic,nu spun. B. Nu trebe sa ai ,nici eu nu am ,dar putem sa folosim ceva de genul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 Barna,am cautat la Louis in catalog dar, nu gasesc stander-ul ala...ai un cod de produs,ma intereseaza. 10x. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 mai baieti, de ce nu incercati cu 1 sau 2 cricuri hidraulice?nu cred ca o sa coste cat un stander.sunt si mult mai mici decat un stander ca dimensiuni. puneti un cric in fata si unul in spate.dar sa puneti si o scandura in capul cricului, pentru ca sustinerea sa se faca pe ambele tevi ale cadrului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Decembrie 20, 2006 Autor Share Postat Decembrie 20, 2006 Barna,am cautat la Louis in catalog dar, nu gasesc stander-ul ala...ai un cod de produs,ma intereseaza. 10x. B. Cod:10059175 ; Cod:10003303 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 [nu mai bine folosim o naveta de bere -dupa ce in prealabil golim continutul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 merge si cu lada de bere,numa ca e cam greu de ridicat motoru pe ea....al meu are cam 300kg. standerul de la Louis e 99,9 euro.....am gasit mai covenabil pe ebay.de http://cgi.ebay.de/Motorrad-Hebebuehne-Mot...oQQcmdZViewItem B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 Dar o combinatie stander de spate - cric de masina sub motor? Sau, ca sa nu dai bani pe cric, o ridici doar cu cricul, pui dedesubt niste caramizi (sau o naveta de bere solida), dupa care dai cricul jos. Standerul ala lateral mi se pare prea complicat si, probabil, este scump. Sau folosesti doar standerul de spate si la 2-3 zile mai invarti roata din fata, sa nu stea tot timpul presata in acelasi loc. Sau fara stander, dar rotesti ambele roti periodic. Sau o tii in pat si-i dai lapte de 3 ori pe zi. Iata, idei se gasesc, fraieri sa le aplice e mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 20, 2006 Share Postat Decembrie 20, 2006 Dar o combinatie stander de spate - cric de masina sub motor? Sau, ca sa nu dai bani pe cric, o ridici doar cu cricul, pui dedesubt niste caramizi (sau o naveta de bere solida), dupa care dai cricul jos. Standerul ala lateral mi se pare prea complicat si, probabil, este scump. Sau folosesti doar standerul de spate si la 2-3 zile mai invarti roata din fata, sa nu stea tot timpul presata in acelasi loc. Sau fara stander, dar rotesti ambele roti periodic. Sau o tii in pat si-i dai lapte de 3 ori pe zi. Iata, idei se gasesc, fraieri sa le aplice e mai greu. cum zici tu cu cric auto, asa merge si cricul auto hidraulic.cu 20 ron gasesti sh. are avantajul ca toata miscarea sa este pe verticala, spre deosebire de cele mecanice, la care apar solicitari laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 cu cric de masina nu merge,e riscant,suprafata de contact e f mica .... alea cum zice Barna sunt gandite pt asta.....improvizatiile duc la accidente si rezultatele vin cu multa bataie de cap. din experienta zic,daca vulcanul reuseam sa-l inclin singur,pe partea cu cricul si sa bag un butuc sub motor(f greu,si nu era stabil),la shovel nu mai merge,e prea greu. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 22, 2006 Share Postat Decembrie 22, 2006 iar nu merge sa pun poze & stuff.bagami-as. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.