Vyc Tor Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Salut, am o problema cu un F3, mi sa oprit in mers, am duso la garaj si am costatat ca nu mai imi da scanteie si nici pompa de benzina nu mai baga! Are careva idee de la ce poate fi? eu zic sa nu fie de la C.D.I.??!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vyc Tor Postat Septembrie 20, 2015 Autor Share Postat Septembrie 20, 2015 Da invarte motorul, sigurantele sunt ok cele din bord si ce`a de la baterie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Poate sa fie si ''senzorul de aprindere'' (pick-up coil, pulse generator etc) sau conexiunea acestuia. Sau mai poate fi sistemul antifurt din contact daca are asa ceva, nu mai tin minte si nici in manual nu o sa gasesti informatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 1.pompa de benzina la F3 merge doar cand motorul functioneaza. 2.F3 nu are immobilizator,deci nu are treaba cu cip de cheie sau alte defecte de la acest sistem. Daca spui ca sigurantele sunt ok,poti da mai multe amanunte cum ai verificat daca are scantee si Cum a aparut defectul..daca ai mai facut ceva la moto inainte de a se strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 2.F3 nu are immobilizator,deci nu are treaba cu cip de cheie sau alte defecte de la acest sistem. Nu ma refeream la imobilizatorul cu cip in cheie ci la varianta primitiva cu o dioda in contact, nu sunt 100% sigur ca are dar parca asa-mi amintesc. Partea mai nasoala e ca nu scrie in nici un manual despre ''sistemul'' asta, poti sa-ti dai seama daca-l are sau nu demontand contactul. Partea buna e ca in mod normal nu prea se strica de la sine, doar daca faci vreo ghidusie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vyc Tor Postat Septembrie 22, 2015 Autor Share Postat Septembrie 22, 2015 salut, am luat ieri manualul de service si am masurat fiecare cablu, mufe, senzorul de turatie (pulse generator), bobine, fise, toate fiind ok, ce a ramas sa iau un CDI si sa ii fac proba sau sa probes CDI`ul meu la unu care porneste, dar e cam greu ca nu sunt in zona baieti cu F3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 E bine ca stim si despre ce zona e vorba ! Daca tot puneti întrebări, aveti bunul simt de a va completa profilul ala amarat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vyc Tor Postat Octombrie 18, 2015 Autor Share Postat Octombrie 18, 2015 Am rezolvat problema, era firul de la Stop Engine intrerupt cel care duce in releu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.