parintele_ciprian Postat Decembrie 23, 2006 Share Postat Decembrie 23, 2006 Salutare, am nevoie de niste sfaturi pentru incepatori. Anul acesta mi-am cumparat o motocicleta Ij 350 din 1961 (dragoste la prima vedere) era abandonata intr-o curte. Am pus-o cat de cat la punct dar am probleme cu cutia de viteze. Am schimbat o piesa in ea care a fost rupta (nu stiu cum se numeste seamana cu o furca si deplaseaza pinioanele pe un ax) si acum nu mai schimba vitezele corect. In plus am probleme cu ambreajul, daca tragi de el se vede cum lucraza dar daca incerc sa misc motocicleta in viteza se comporta la fel fie cu el actionat fie neactionat. Stiu ca mesajul meu este jalnic, sunt incepator dar imi plac la nebunie motocilcetele. Multumesc celor care imi vor raspunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Decembrie 23, 2006 Share Postat Decembrie 23, 2006 parinte tot ce pot sa itzi spun este ca ij-ul este o motocicleta foarte solida. felicitari pt achizitzie. piesa pe care ai schimbat-o chiar asha se numeshte: Furca Baladoare. Cutia de viteze la Ij este destul de pretentzioasa daca nu shtii sa o pui la loc. Ambreiaju' poate ca este doar "lipit" probabil ca trebuie sa faci cateva ture cu motocicleta shi sunt sigur ca ishi va reveni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Decembrie 24, 2006 Share Postat Decembrie 24, 2006 Un alt sfat: roaga pe cineva care se pricepe, sa iti monteze cutia din nou si stai langa el si ia notite...mecanica se invata greu..dar daca se si fura e un avantaj.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...