Sari la conținut

Problema Burgman 400cm/2002


jaman
 Share

Postări Recomandate

Salutare.Am o mica problema cu Burgmanul din dotare.L-am bagat in octombrie la iernat/asigurare expirata si la ce vreme era nu am mai vrut sa innoiesc.In ziua cand l-am dus la sat s-a comportat bine,nu avea probleme sa nu porneasca sau faze.Pornea de fiecare data fara probleme.Am ajuns acolo si am simtit un miros de ars,de undeva de sub sa/roata spate-asa banui ca de acolo ar fi venit mirosul.L-am examinat si nu vad nimic suspect.Am zis ca poate o fi de la curea/lipsa ulei transmisie/lipsa ulei-verificate si sunt in regula.Am ignorat acest lucru ulterior.Dupa vreo 2 saptamani am dat sa il pornesc si nu vrea deloc.Am schimbat bujia,am pus bateria pe redresor si nu vrea.Cand ii dau la automat se aude ca un fel de jet de presiune,ca si cum pompa ar baga benzina dar nu este aprindere.Un amic o zis sa incerc pe la releul de pornire.Alte chestii ce as putea verifica ar fi placut sa imi indicati.Iarna e lunga si am timp.

Posibil releu incarcare/cdi/electromotor?

Multam'...

 

Edit-daca nu e postat in sectiunea potrivita,rog un moderator sa il mute,multumesc.

Editat de jaman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.Am o mica problema cu Burgmanul din dotare.L-am bagat in octombrie la iernat/asigurare expirata si la ce vreme era nu am mai vrut sa innoiesc.In ziua cand l-am dus la sat s-a comportat bine,nu avea probleme sa nu porneasca sau faze.Pornea de fiecare data fara probleme.Am ajuns acolo si am simtit un miros de ars,de undeva de sub sa/roata spate-asa banui ca de acolo ar fi venit mirosul.L-am examinat si nu vad nimic suspect.Am zis ca poate o fi de la curea/lipsa ulei transmisie/lipsa ulei-verificate si sunt in regula.Am ignorat acest lucru ulterior.Dupa vreo 2 saptamani am dat sa il pornesc si nu vrea deloc.Am schimbat bujia,am pus bateria pe redresor si nu vrea.Cand ii dau la automat se aude ca un fel de jet de presiune,ca si cum pompa ar baga benzina dar nu este aprindere.Un amic o zis sa incerc pe la releul de pornire.Alte chestii ce as putea verifica ar fi placut sa imi indicati.Iarna e lunga si am timp.

Posibil releu incarcare/cdi/electromotor?

Multam'...

 

Edit-daca nu e postat in sectiunea potrivita,rog un moderator sa il mute,multumesc.

Am patit la fel la releul de pornire. Cei drept alt model de moto, dar simptomele identice. La mine s-a topit siguranta aceea de 10 A dupa releu. Nici acum nu am aflat cauza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,am revenit cu mici detalii.Ieri am reusit sa ajung la sat sa ma uit la scuteras.Am dat jos releul de pornire si l-am verificat.Sunt in ceata acum...click face , dar la valori cand l-am masurat imi da 0000,cand pun multimetrul imi arata valoarea 1 iar cand ii dau semnal de la baterie el face click dar valoarea este 0000.Ce am vazut pe net e ca trebuie sa fie o mica valoare~0005 parca.Daca face click dar da valoare 0000 ar fi mort-asa scrie in manual.Stiu,mi-am raspuns singur dar un al doilea raspuns ar fi binevenit ca sa nu ma arunc la unul nou si sa nu fie ala buba...Cat a fost pus pe scuter,i-am dat un mic scurt sa vad ce face(cu surubelnita la releu am facut scurtul),daca invarte sau nu.Electromotorul invartea dar altceva nimic.Ahhh,si cat a fost pe scuter cand ii dadeam la automat,de la releu se auzea un barait,ca un fel de scurt de priza...

 

 

In caz ca nu e ceva coerent,am baut un pic de vin ,deci scuzele de rigoare :)))

Editat de jaman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti baterie noua si nu mai face scurt ca la priza! :peace:

Hmm,de la rahatul ala de baterie sa ii se traga asta ? Posibil ,dar a si mirosit a ars,cum am descris mai sus.

Numai bine :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca valorile 0000 si 0005 de care vorbesti sunt defapt 00.0ohmi respectiv 00.5ohmi. In cazul asta daca atunci cand alimentezi bobina releului, ohmmetrul conectat la contactele releului iti arata 00.0 si cand e nealimentata iti arata 1 , releul pare ok, are comportament normal. Valoarea de 0.5ohmi de care zici e defapt rezistenta cablurilor aparatului de masura, asa e la majoritatea aparatelor ieftine, insa cele mai ''smechere'' stiu sa compenseze rezistenta si arata 00.0ohm, probabil ai masurat cu un aparat mai ''smecher''.

Baraitul ala de care zici poate avea 3 cauze:

- baterie slaba

- contacte imperfecte la bornele bateriei, electromotorului, si/sau releului de pornire (sau cablurile dintre acestea corodate in izolatie , se intampla mai rar si e greu de depistat)

- electromotor, ambreiaj de pornire sau motor blocat

In general acel barait indica faptul ca releul de pornire este ok iar problema e in alta parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 years later...

Am un suzuki burgman an 400 cc model 2001 am pus baterie releu reîncărcare electromotor noi perl deci învârte motorul dar nu pornește câteodată pornește dar când îl accelerez se oprește ce ar putea să aibă uleiul lam schimbat benzina bună iam pus nu pot sa știu ce săi ma fac sa pornească care ma poate ajuta cu vreo idee mulțumesc. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...