jaman Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 (editat) Salutare.Am o mica problema cu Burgmanul din dotare.L-am bagat in octombrie la iernat/asigurare expirata si la ce vreme era nu am mai vrut sa innoiesc.In ziua cand l-am dus la sat s-a comportat bine,nu avea probleme sa nu porneasca sau faze.Pornea de fiecare data fara probleme.Am ajuns acolo si am simtit un miros de ars,de undeva de sub sa/roata spate-asa banui ca de acolo ar fi venit mirosul.L-am examinat si nu vad nimic suspect.Am zis ca poate o fi de la curea/lipsa ulei transmisie/lipsa ulei-verificate si sunt in regula.Am ignorat acest lucru ulterior.Dupa vreo 2 saptamani am dat sa il pornesc si nu vrea deloc.Am schimbat bujia,am pus bateria pe redresor si nu vrea.Cand ii dau la automat se aude ca un fel de jet de presiune,ca si cum pompa ar baga benzina dar nu este aprindere.Un amic o zis sa incerc pe la releul de pornire.Alte chestii ce as putea verifica ar fi placut sa imi indicati.Iarna e lunga si am timp. Posibil releu incarcare/cdi/electromotor? Multam'... Edit-daca nu e postat in sectiunea potrivita,rog un moderator sa il mute,multumesc. Editat Decembrie 7, 2015 de jaman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 verifica scanteia, si apoi alimentarea cu benzina, asta daca motorul se invarte dar nu porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny72 Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 electromotorul invirte? daca nu vezi carbuni daca invirte si nu porneste sarita de la punct umbli la capac motor dreapta are acolo o pana rupta......boala lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Nu are legatura incarcarea cu pornitul, daca ai pus bateria pe redresor are curent. Bujia cum este, uscata sau uda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jaman Postat Decembrie 7, 2015 Autor Share Postat Decembrie 7, 2015 De invartit nu invarte,se aude doar pompa de benzina... » Post actualizat in 07 Dec 2015 08:47Bujia era uscata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 electromotorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Salutare.Am o mica problema cu Burgmanul din dotare.L-am bagat in octombrie la iernat/asigurare expirata si la ce vreme era nu am mai vrut sa innoiesc.In ziua cand l-am dus la sat s-a comportat bine,nu avea probleme sa nu porneasca sau faze.Pornea de fiecare data fara probleme.Am ajuns acolo si am simtit un miros de ars,de undeva de sub sa/roata spate-asa banui ca de acolo ar fi venit mirosul.L-am examinat si nu vad nimic suspect.Am zis ca poate o fi de la curea/lipsa ulei transmisie/lipsa ulei-verificate si sunt in regula.Am ignorat acest lucru ulterior.Dupa vreo 2 saptamani am dat sa il pornesc si nu vrea deloc.Am schimbat bujia,am pus bateria pe redresor si nu vrea.Cand ii dau la automat se aude ca un fel de jet de presiune,ca si cum pompa ar baga benzina dar nu este aprindere.Un amic o zis sa incerc pe la releul de pornire.Alte chestii ce as putea verifica ar fi placut sa imi indicati.Iarna e lunga si am timp. Posibil releu incarcare/cdi/electromotor? Multam'... Edit-daca nu e postat in sectiunea potrivita,rog un moderator sa il mute,multumesc. Am patit la fel la releul de pornire. Cei drept alt model de moto, dar simptomele identice. La mine s-a topit siguranta aceea de 10 A dupa releu. Nici acum nu am aflat cauza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Decembrie 7, 2015 Share Postat Decembrie 7, 2015 Sub sa/roata spate este electromotorul, daca-mi aduc bine aminte. Daca zici ca din zona aia venea miros de ars, atunci trebuie desfacut si verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jaman Postat Decembrie 26, 2015 Autor Share Postat Decembrie 26, 2015 (editat) Salutare,am revenit cu mici detalii.Ieri am reusit sa ajung la sat sa ma uit la scuteras.Am dat jos releul de pornire si l-am verificat.Sunt in ceata acum...click face , dar la valori cand l-am masurat imi da 0000,cand pun multimetrul imi arata valoarea 1 iar cand ii dau semnal de la baterie el face click dar valoarea este 0000.Ce am vazut pe net e ca trebuie sa fie o mica valoare~0005 parca.Daca face click dar da valoare 0000 ar fi mort-asa scrie in manual.Stiu,mi-am raspuns singur dar un al doilea raspuns ar fi binevenit ca sa nu ma arunc la unul nou si sa nu fie ala buba...Cat a fost pus pe scuter,i-am dat un mic scurt sa vad ce face(cu surubelnita la releu am facut scurtul),daca invarte sau nu.Electromotorul invartea dar altceva nimic.Ahhh,si cat a fost pe scuter cand ii dadeam la automat,de la releu se auzea un barait,ca un fel de scurt de priza... In caz ca nu e ceva coerent,am baut un pic de vin ,deci scuzele de rigoare )) Editat Decembrie 26, 2015 de jaman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 Ia-ti baterie noua si nu mai face scurt ca la priza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jaman Postat Decembrie 26, 2015 Autor Share Postat Decembrie 26, 2015 Ia-ti baterie noua si nu mai face scurt ca la priza! Hmm,de la rahatul ala de baterie sa ii se traga asta ? Posibil ,dar a si mirosit a ars,cum am descris mai sus. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Presupun ca valorile 0000 si 0005 de care vorbesti sunt defapt 00.0ohmi respectiv 00.5ohmi. In cazul asta daca atunci cand alimentezi bobina releului, ohmmetrul conectat la contactele releului iti arata 00.0 si cand e nealimentata iti arata 1 , releul pare ok, are comportament normal. Valoarea de 0.5ohmi de care zici e defapt rezistenta cablurilor aparatului de masura, asa e la majoritatea aparatelor ieftine, insa cele mai ''smechere'' stiu sa compenseze rezistenta si arata 00.0ohm, probabil ai masurat cu un aparat mai ''smecher''. Baraitul ala de care zici poate avea 3 cauze: - baterie slaba - contacte imperfecte la bornele bateriei, electromotorului, si/sau releului de pornire (sau cablurile dintre acestea corodate in izolatie , se intampla mai rar si e greu de depistat) - electromotor, ambreiaj de pornire sau motor blocat In general acel barait indica faptul ca releul de pornire este ok iar problema e in alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zamcu Vasile Postat Martie 29, 2020 Share Postat Martie 29, 2020 Am un suzuki burgman an 400 cc model 2001 am pus baterie releu reîncărcare electromotor noi perl deci învârte motorul dar nu pornește câteodată pornește dar când îl accelerez se oprește ce ar putea să aibă uleiul lam schimbat benzina bună iam pus nu pot sa știu ce săi ma fac sa pornească care ma poate ajuta cu vreo idee mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.