LaurAlex Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Salut, am cumparat un TM 250 2T 2009, si am gasit un intrerupator cu 2 pozitii, 1 si 2, care ducea la CDI, ce rol are acel intrerupator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnye94 Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Salut, probabil ai 2 harti de putere care le poti seta de la buton. Da o tura cu intrerupatorul pus pe pozitia 1 si apoi unu pe pozitia 2 sa vezi daca se simte ceva diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 mai mult ca sigur asta e, teoretic ai si harta "de ploaie" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Decembrie 11, 2015 Share Postat Decembrie 11, 2015 Super funny! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Decembrie 13, 2015 Autor Share Postat Decembrie 13, 2015 Asa e, are 2 harti de putere.. cand e pe prima mapa e destul de tare, eu asa mergeam cu el pana acuma ca nu stiam de aia, dar cand cuplez a2a mapa, se simte foarte bine diferenta, e mult mai brutal. Merci mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 Sincer, nu stiu nimic despre brandul asta. Daca este cineva care poate aduce informatii suplimentare (tara de origine, unde sunt produse motocicletele, ce motorizari folosesc, performante, intretinere, fiabilitate, preturi, etc, etc), ar fi excelent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 este o motoreta italiana,foarte bine facuta si cu piese de top,montata manual,cu standarde de calitate f ridicate( asta din citite) laudata pe dincolo,problema cred ar fi cu piesele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 Cu motor Yamaha, parca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 http://tmracingmotorcycles.com/models/tm-racing-2009/en-250-2009/ nu sunt motoare de yamaha din cate stiu.mi se pare o mobra super ok,mai ales daca vine cu ohlins pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurAlex Postat Iulie 29, 2016 Autor Share Postat Iulie 29, 2016 Sincer, nu stiu nimic despre brandul asta. Daca este cineva care poate aduce informatii suplimentare (tara de origine, unde sunt produse motocicletele, ce motorizari folosesc, performante, intretinere, fiabilitate, preturi, etc, etc), ar fi excelent. Salut, dupa aproximativ 7-8 luni, pot sa spun ca este o mobra foarte manevrabila, perfecta pentru hard enduro, are un cuplu foarte bun, chiar si la turatii joase. Am zis ca nu bag cine stie ce ulei de amestec scump si am bagat Prista (20lei 1l), asteptand sa mi se uzeze putin pistonul sa il schimb si sa fac cilindrul daca e cazul sa stiu ca e totul nou. Ma dadeam in fiecare weekend minim 5-6 ore de hard enduro + plimbari in cursul saptamani cand ma plictiseam si pistonul a tinut peste 200h..+ cat sa mai dat fostul proprietar inainte. Consumul dupa cum mi se pare mie este foarte mic pentru un 250 2T.. am mers pe un traseu de aprox 130km in regim de soft enduro + unele portiuni hard, cu cascade, bolovani.. si mi-a luat 8 litri !.. Probleme cu el nu am avut absolut deloc. Saptamana asta am schimbat pistonul (cota A), cilindrul e in stare perfecta fara nici cea mai mica zgarietura, biela nu avea joc absolut deloc. Diferenta de compresie si putere de acum fata de cum era cand l-am cumpar este foarte mare, deci e clar ca la inceput deja segmenti si pistonul aveau uzura, nu era nici pe aproape nou. Am mers la Hard Enduro Maramures, inainte am desfacut chiuloasa, segmenti aveau deja o deschizatura mare si pistonul juca in cilindru.. cu toate astea, in prima zi am reusit sa termin cursa printre singuri 3-4 din 57 parca. pe ploaie torentiala. » Post actualizat in 29 Jul 2016 17:47 Chiulasa* » Post actualizat in 01 Aug 2016 10:44 Iar motorul este Rotax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 Mare ploaie a fost la Maramu,eu am terminat și a doua zi dar a fost extrem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.