Armand241097 Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 Am reusit si eu sa fac upgrade de la 125 la 650. Am trecut de la 7 luni de uz zilnic al unui KTM Duke 125 ( aprox 8000 km facuti ) la un Yamaha Dragstar 650 classic din 2002. Dragstar-ul l-am adus din italia acum o luna iar KTM-ul l-am vandut prin 26 decembrie parca. Mereu mi-am dorit un chopper pentru ca sunt mai pe " stilul meu " . Nu pot spune multe despre mobra noua, avand in vedere ca nu prea am reusit sa ma plimb cu ea pentru ca nu am permis si nu e inmatriculata. Dar m-am mai dat cu dragstar de 650 prin parcari si pot spune ca propietarul anterior a avut mare grija de ea, estetic nu prezinta nici o problema si nici mecanic. Trage bine, nu scoate zgomote ciudate, carburatoarele sunt reglate, etc. Oricum inainte de inmatriculare am sa-i scot niste numere rosii sa o duc la service pentru o revizie si pentru a comanda niste piese pentru ca prezinta niste modificari destul de ciudate si tare imi e ca nu voi trece la RAR cu ele. In mare, despre motocicleta, am dat 3100E pe ea + transport din italia si inmatriculare probabil am sa ajung la 4000E . Am avut urmatoarele modificari la ea: far mai mic omologat, mansoane metalice si manete rizoma, ghidon lat, oglinzi la capatul mansoanelor, suport de numar lateral cu stop omologat, sissy bar givi, semnalizari barracuda omologate, tobe highway hawks ( nu sunt sigur, din ce am cautat pe net si par identice ) , suport casca, suport bagaj, butoane laterale ( semnalizare, start si faza lunga/faza scurta ) .... destul de ciudata faza cu butoanele. Am primit pe langa si piesele originale precum ghidonul, semnalizari, far, stop, o alta sa facuta dintr-o bucata, tobele stock etc.... Cand vine vorba despre motorul in sine.... 4 timpi in 2 cilindri in V, racire pe aer, pornire electrica, 40 cp 30 kw @6500 rpm, cuplu de 50 Nm@3000rpm, 5 viteze, viteza maxima undeva la 160 km/h, capacitate rezervor de 17L si consum de 6-7L/100km ( cred ) Momentan este in garaj , cu prelata peste ea si bateria scoasa. Astept sa termin cu cat. B ( in 2 feb dau orasul ) si dupa ma apuc de A2. De inmatriculat, sper ca la inceputul lui februarie. Nu este ceva de performanta, dar pentru plimbari scurte cu prietenii, aspect, mi se pare perfecta. Sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 Poti sa mergi cu A2 cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Armand241097 Postat Ianuarie 2, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2016 Poti sa mergi cu A2 cu ea? da. A2 e pana in 35 kw si 48 cp. eu am 30 kw si 40 cp. nu e dupa cilindree aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 (editat) consum de 6-7L/100km ( cred ) Salut. Teoretic, la tipul asta de motor si tinand cont ca nu urca in ture pana in 11k RPM, ar trebui sa scoti consum undeva in jur de 5% (maxim 6) in oras mers normal, iar afara sa nu fii surprins daca scoti 4%. ) Eu am scos 4.3% cel mai mic consum la SV. Tot V2, 650cm, doar ca plaja de turatii este mai permisiva. Bafta si km multi. Editat Ianuarie 2, 2016 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Armand241097 Postat Ianuarie 4, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2016 Salut. Teoretic, la tipul asta de motor si tinand cont ca nu urca in ture pana in 11k RPM, ar trebui sa scoti consum undeva in jur de 5% (maxim 6) in oras mers normal, iar afara sa nu fii surprins daca scoti 4%. ) Eu am scos 4.3% cel mai mic consum la SV. Tot V2, 650cm, doar ca plaja de turatii este mai permisiva. Bafta si km multi. multumesc. km multi si fara incidente si tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat Ianuarie 9, 2016 Share Postat Ianuarie 9, 2016 superb motorul ... » Post actualizat in 09 Jan 2016 19:30Oricum, se știe că dragstarul e cel mai bun și frumos motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Arata bine, bine, sa il stapanesti sanatos! Pacat de motor, ca are niste specificatii triste Dar cum ziceai si tu, pt. plimbari linistite nu iti trebuie mai mult... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMP Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Frumoasa,am si eu una,consum 4.2-4.5%.Dupa ce te obisnuiesti cu ea simti nevoia de mai multa putere.☺ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MPsihopatu Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Sunt tare curios cum se aud tobele alea nu ai pe undeva un video? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Armand241097 Postat Ianuarie 10, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2016 superb motorul ... » Post actualizat in 09 Jan 2016 19:30 Oricum, se știe că dragstarul e cel mai bun și frumos motor multumesc! da, chiar arata bine, si imi place cum l-am prins cu modificarile astea Arata bine, bine, sa il stapanesti sanatos! Pacat de motor, ca are niste specificatii triste Dar cum ziceai si tu, pt. plimbari linistite nu iti trebuie mai mult... multumesc! da, e destul de lenes pentru un 650, dar nu il voi folosi pentru touring sau altceva, e numai bun pentru mine. plus ca nu sunt foarte experimentat, am doar cateva luni de motociclism pe un 125. pe viitor poate imi voi lua ceva mai puternic pe langa XVS daca o sa am bani. mi-am dorit prea mult dragstarul sa il dau. avand in vedere ca e vechi si nu are atata electronica, poate invat si eu putina mecanica, incercand sa mesteresc la el. Frumoasa,am si eu una,consum 4.2-4.5%.Dupa ce te obisnuiesti cu ea simti nevoia de mai multa putere.☺ stiu ca nu prea are putere dar nu ma deranjeaza. nu sunt tipul cu viteza. oricum, orice motociclist isi doreste putere sub sa . daca nu era prostia asta cu A2-ul, sau faceau limita putin mai mare, mi-as fi luat XVS de 1100 care are putin mai multi caluti. viteza ideala de cruise e cam 110 din cate stiu, dupa vibreaza asa tare ca abia vezi in oglinzi. Sunt tare curios cum se aud tobele alea nu ai pe undeva un video? https://www.youtube.com/watch?v=fZBI_F9Oqfk am doar asta, nu e nu stiu ce... microfon de telefon. dar in realitate se aude super! la relatiu e incet, dar cand tragi de acceleratie se aude puternic. tipul asta are tobe ca si ale mele, uita-te si la asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin1 Postat Martie 16, 2020 Share Postat Martie 16, 2020 Îmi puteți spune pe ce parte se afla plăcuțele de la ambreiaj la dragstar 1100? Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virgi.nico Postat Ianuarie 25, 2023 Share Postat Ianuarie 25, 2023 Salutări tuturor !! Sunt proprietar nou de dragstar 650 și am o singura întrebare.daca mă poate ajuta cineva va mulțumesc foarte mult . Știm toți că nu avem indicator de benzina ,dar întrebarea mea este .am rezerva ? adică când mi se termina ce e in rezervor să știu că am trecut pe rezerva și mai am un Nr de km ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Ianuarie 25, 2023 Share Postat Ianuarie 25, 2023 In general, toate au "rezerva", uita-te la robinetul de benzina, ai acolo niste indicatii... de obicei este inchis/deschis/res... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.