florian c Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 (editat) Salutare motoriste si motoristi Am postat aici sperand sa aud pareri ale altor conversii de enduro in 2T in supermoto, deoarece mie mi se par mult mai race ca SM 4T... Vreau sa va spun ca acest suzuki rmx250 din 98 cumparat de cateva luni e primul meu moto in 2T si imi place dezvoltarea aproape exploziva a puterii si greutatea de 105kg care iti da mult curaj in teren. Acuma dilema mea e urmatoarea: detin un vstrom 650 care e destul de dinamic atat in oras ca si pe autostrada si ca atare ar merita conversia rmx-ului in Supermoto, as avea avantaje reale fata de vstom? sau mai bine il las enduro cum este si pentru oras apelez in continuare la vstrom? Totusi 400 euro cat ma costa doar rotile de SM ar putea merge in alta parte daca nu as castiga din aceasta conversie... Multumesc pentru pareri / sfaturi Florian / Arad p.s. dupa multi bani cheltuiti in partea mecanica, acum RMX-ul arata un pic mai bine Editat Ianuarie 10, 2016 de florian c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Păstrează ambele Endureala e endureala și strada e strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Nu suna super bine un 2T pe strada , e inmatriculat?eu in oras folosesc supermoto,alta senzatie ,golaneala maxima,am si un zx9r dar senzatia pe care o da un supermoto e fara cuvinte , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Stiu rmx-ul asta ,vroiam sa il iau si eu o data dar m-am răzgândit,am gasit un gas gas Ec 200 intre timp care are numai 100kg. Referitor la subiect,nu cred că merita,ca sa fie totusi SM eu zic ca merita 2t macar un 300cc. In alta ordine de idei un 4t de 450 merge cel mai ok,fara vibratii,consum mai mic,pornire la buton. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Ai reglaj la suspensii?ca pe supermoto trebuie sa le intaresti,nuvpoti folosi un singur reglaj si in enduro si pe supermoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florian c Postat Ianuarie 10, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2016 Păstrează ambele Endureala e endureala și strada e strada In mod sigur vor ramene ambele...ma uitam la ceva portocalii de 300(exc) dupa 2008 cu e-starter si imediat m-am lasat pagubas... Nu suna super bine un 2T pe strada , e inmatriculat?eu in oras folosesc supermoto,alta senzatie ,golaneala maxima,am si un zx9r dar senzatia pe care o da un supermoto e fara cuvinte , intr-adevar altfel suna un mono in 4 timpi, dar asta este am acte la el si ma gandeam sa-l inscriu, nu de alta dar nu am remorca si nu vreau probleme pentru un tranzit pe un minunat "drum public" Stiu rmx-ul asta ,vroiam sa il iau si eu o data dar m-am răzgândit,am gasit un gas gas Ec 200 intre timp care are numai 100kg. Referitor la subiect,nu cred că merita,ca sa fie totusi SM eu zic ca merita 2t macar un 300cc. In alta ordine de idei un 4t de 450 merge cel mai ok,fara vibratii,consum mai mic,pornire la buton. Te felicit ca nu l-ai luat, sincer, am mai bagat aproape inca o data pretul lui in piese+manopera si inca am probleme de amestec bogat si mult fum(deja alt topic ) acum la greutate tot aia ar fi 100 sau 105, zic eu? Am vazut filmulete cu exc300 si pinion spate 38 si era foarte foarte rapid... Ai reglaj la suspensii?ca pe supermoto trebuie sa le intaresti,nuvpoti folosi un singur reglaj si in enduro si pe supermoto Nu il am decat de vre-o 3 luni din care 1 jumate a fost la mecanic si nu m-am jucat cu suspensiile....dar da, se pot regla. La categoria roti, as avea de ales intre varianta mai ieftina in care eu imi transfer discul de pe roata dirt pe cea SM de 17, unde nu sunt sigur ca franarea va fi suficienta, sau varianta cu disc oversized cu tot cu etrier care nu stiu cum se va potrivi pe furca la mine...?La ce consum in regim de mers civilizat ma pot astepta de la un 250 cmc in2t? V-strom-ul imi ia aprox 5.5 in oras+trafic. In afara de manevrabilitate crescuta si wheelie-uri (nu doresc neaparat asta in oras) ce avantaje as avea cu rmx-ul SM fata de Vstrom (in oras)? Merci de pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Vad ca inca ai probleme cu amestecul prea bogat deci si consumul o sa fie unul mare. Nu stiu daca cineva iti poate spune exact cat la suta consuma un motor de enduro pe strada. Dar in orice caz dublu decat celalalt motor al tau. Da, nu e mare diferenta 5kg dar daca faci enduro te asigur ca se simt,al naibii de mult cand esti f obosit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 11, 2016 Share Postat Ianuarie 11, 2016 e bun pt pista, in oras nu e ok, e prea zgomotos si prea o sa consume mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.