ClaSiC0 Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Salutare. Am si eu in un YZF R 125 si in fiecare loc unde a fost taiat asfaltul si turnat din nou pe dunga aceea imi aluneca roata foarte rau, adica imi fuge roata dupa dunga aceea.M-am gandit sa fie de la presiunea din roti, inca nu am apucat sa o verific. Rotile par foarte umflate acuma vreau sa ma duc maine sa verific presiunea din ele, am citit in cartea motocicletei ca este recomandat 1.75 Atm pe roata din fata si 2Atm pe roata din spate. Este bine asa sau conteaza si in functie de cauciucuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LexDee Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Presiunea "ideala" variaza de la un producator la altul. La fel si calitatea cauciucului (unele aluneca mai rau decat altele). Cat de vechi e cauciucul. (odata cu varsta se intareste si isi pierde din calitati) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Orice cauciuc iti urmeaza santul. Mai ales daca esti incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClaSiC0 Postat Ianuarie 17, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2016 Orice cauciuc iti urmeaza santul. Mai ales daca esti incepator. Am mai mers cu un derbi tot de 125 si nu urma santul in halul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Este ca si cum ai intreba de ce iti fuge roata pe linia de tramvai sau vopseaua de pe asfalt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi007 Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Eu am alta curiozitate ?? La Tg.Jiu nu e zapada ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClaSiC0 Postat Ianuarie 17, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2016 (editat) Eu am alta curiozitate ?? La Tg.Jiu nu e zapada ?? De vineri da este, Pana vineri nu a fost Eu nu am zis ca nu e normal sa alunece pe santul ala, dar nu in halul asta, de fiecare data cand trec pe peste linia aia am impresia ca o sa ma arunce jos, De aia am spus, poate influenta si presiunea din roti? Editat Ianuarie 17, 2016 de ClaSiC0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Dude ,ai un motor micut ,usurel si cu suspensii ieftine .Este perfect gindit sa ai cu ce sa te invirti si sa treci prin cit mai multe de astfel de situatii cu brio , sa te poti adapta usor si cind treci pe ceva mai mare si incepi sa-i dai bice sa nu mai fi surprins si sa ai instinctele formate.Este bine ca esti interesat si vrei sa verifici presiunile si starea generala a motorului dar daca apuci sa cazi in patima analizelor .... Atita timp cit motorul are revizia facuta si verifici periodic uleiul si pneurile , dai bice si treci prin curba de ivatare ca toata lumea si nu uita sa te distrezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ClaSiC0 Postat Ianuarie 17, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2016 Dude ,ai un motor micut ,usurel si cu suspensii ieftine .Este perfect gindit sa ai cu ce sa te invirti si sa treci prin cit mai multe de astfel de situatii cu brio , sa te poti adapta usor si cind treci pe ceva mai mare si incepi sa-i dai bice sa nu mai fi surprins si sa ai instinctele formate.Este bine ca esti interesat si vrei sa verifici presiunile si starea generala a motorului dar daca apuci sa cazi in patima analizelor .... Atita timp cit motorul are revizia facuta si verifici periodic uleiul si pneurile , dai bice si treci prin curba de ivatare ca toata lumea si nu uita sa te distrezi. Multumesc de sfaturi tuturor! Motocicleta este luata de curand si am zis sa ii fac niste verificari daca tot este vremea urata si nu pot sa ies cu ea. Nu stiu ce m-as fi facut fara baietii de pe forumul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Clasico daca stii presiunea indicata de fabricant nu inteleg de ce intrebi. Daca aluneca mergi mai incet Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_yzf Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Salut. Am avut 3 ani un yzf125 si am mers cu 2.0 pe fata si 2.2 pe spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Problema asta am avut-o si eu. S-a remediat prin schimbarea cauciucului. Cauciucul era imbatranit si uzat pe mijloc, ceeia ce ii oferea un contact mare cu asfaltul si dezechilibrandu-ma cand treceam pe frezarile alea in asfalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.