Sari la conținut

Presiune pneuri YZF R125


ClaSiC0
 Share

Postări Recomandate

Salutare. Am si eu in un YZF R 125 si in fiecare loc unde a fost taiat asfaltul si turnat din nou pe dunga aceea imi aluneca roata foarte rau, adica imi fuge roata dupa dunga aceea.

M-am gandit sa fie de la presiunea din roti, inca nu am apucat sa o verific.

Rotile par foarte umflate acuma vreau sa ma duc maine sa verific presiunea din ele, am citit in cartea motocicletei ca este recomandat 1.75 Atm pe roata din fata si 2Atm pe roata din spate. Este bine asa sau conteaza si in functie de cauciucuri?

post-89147-0-44607100-1453034220_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presiunea "ideala" variaza de la un producator la altul. La fel si calitatea cauciucului (unele aluneca mai rau decat altele). Cat de vechi e cauciucul. (odata cu varsta se intareste si isi pierde din calitati)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am alta curiozitate ?? La Tg.Jiu nu e zapada ??

De vineri da este, Pana vineri nu a fost :D

 

 

Eu nu am zis ca nu e normal sa alunece pe santul ala, dar nu in halul asta, de fiecare data cand trec pe peste linia aia am impresia ca o sa ma arunce jos, De aia am spus, poate influenta si presiunea din roti?

Editat de ClaSiC0
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Dude ,ai un motor micut ,usurel si cu suspensii ieftine .Este perfect gindit sa ai cu ce sa te invirti si sa treci prin cit mai multe de astfel de situatii cu brio , sa te poti adapta usor si cind treci pe ceva mai mare si incepi sa-i dai bice sa nu mai fi surprins si sa ai instinctele formate.Este bine ca esti interesat si vrei sa verifici presiunile si starea generala a motorului dar daca apuci sa cazi in patima analizelor ....

Atita timp cit motorul are revizia facuta si verifici periodic uleiul si pneurile , dai bice si treci prin curba de ivatare ca toata lumea si nu uita sa te distrezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude ,ai un motor micut ,usurel si cu suspensii ieftine .Este perfect gindit sa ai cu ce sa te invirti si sa treci prin cit mai multe de astfel de situatii cu brio , sa te poti adapta usor si cind treci pe ceva mai mare si incepi sa-i dai bice sa nu mai fi surprins si sa ai instinctele formate.Este bine ca esti interesat si vrei sa verifici presiunile si starea generala a motorului dar daca apuci sa cazi in patima analizelor ....

Atita timp cit motorul are revizia facuta si verifici periodic uleiul si pneurile , dai bice si treci prin curba de ivatare ca toata lumea si nu uita sa te distrezi.

Multumesc de sfaturi tuturor! Motocicleta este luata de curand si am zis sa ii fac niste verificari daca tot este vremea urata si nu pot sa ies cu ea.

Nu stiu ce m-as fi facut fara baietii de pe forumul asta :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema asta am avut-o si eu. S-a remediat prin schimbarea cauciucului. Cauciucul era imbatranit si uzat pe mijloc, ceeia ce ii oferea un contact mare cu asfaltul si dezechilibrandu-ma cand treceam pe frezarile alea in asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...