Jump to content

Recommended Posts

Salut la toata lumea. Cu mult timp in urma am deschis un topic similar pentru Vstrom si in prezent suntem multi posesori de acest model de motor.

Acum stau in dubii sa achizitionez un Versys de 1000, care model exact nu m-am decis . . .

 

Nu am stiut la ce categorie sa incadrez acest motor, la stada DA, dar parca si putin la enduro, ceva similar Vstrom. Asa ca am ales coltul Enduro Touring aceasta nefiind chiar un ZZR, CBR sau altele. As vrea sa aud parerile voastre posesori de Versys-uri. Ce impresie v-a lasat aceasta motocicleta dupa achizitionarea ei si cit de multumiti sunteti de acest motor?

 

Am vazut ca exista un topic similar, dar e prea scurt si fara o concluzie.

 

Deci cine ma cunoaste sau nu neaparat, chair as vrea niste pareri pertinente. Exprimati-va impresile despre acest motor, mai ales cei care l-au calarit.

Bafta si asfalt uscat.

Link to post
Share on other sites

Nu te pot ajuta cu pareri,dar poate te ajuta acest pont:

Baietii astia au un Versys cu 0 km de prin 2009 parca,sta de atunci in showroom,la un pret bun.Poate te avantajeaza sa iei o motocicleta noua,chiar daca are totusi cativa ani :)

 

http://www.outletmoto.ro/cumpara/kawasaki-versys-650-329

Link to post
Share on other sites

Adaug citeva filme gasite pe Youtube pe care eu l-am gasit si care teoretic pot fi concludente. Made in USA

 

Primele doua sunt dupa parerea mea OK:

 

 

 

 

 

 

 


» Post actualizat in 28 Jan 2016 17:10


Old school stiu, am fost la motoboom. Chiar au un pret super OK pentru o mobra noua. Vechia generatie nu are o fata chiar ok, dar nici urita nu e. Eu ma refer la cel de 1000 cu ABS

 

Nu te pot ajuta cu pareri,dar poate te ajuta acest pont:

Baietii astia au un Versys cu 0 km de prin 2009 parca,sta de atunci in showroom,la un pret bun.Poate te avantajeaza sa iei o motocicleta noua,chiar daca are totusi cativa ani :)

 

http://www.outletmoto.ro/cumpara/kawasaki-versys-650-329


» Post actualizat in 28 Jan 2016 17:14


Si cu scuzele de rigoare rog modelatorii sa schimbe titlul topicului din:

 

Kavasaki Versys 650 / 1000 cu si fara ABS

 

in

 

Kawasaki Versys 650 / 1000 cu si fara ABS

Edited by AS25
Link to post
Share on other sites

Daca V-Stromul are usoare tangente cu enduro, Versys-ul chiar n-are nicio treaba cu fenomenul.

Cauciucurile de strada, toba plasata sub burta, nici macar cric central nu-i poti pune (cred) o desconsidera total pentru altceva decat asfalt.

Dintre modelele enumerate de tine as alege...Z1000SX. :D

Edited by marcone
Link to post
Share on other sites

Pai asa ma duc direct către VFR 1200. Dar astea nu prea sunt genul meu. Știu ca înclinații enduro Versys ul nu are, dar crede ma ca nici Stroma cine stie ce. Adică ce vreau eu sa spun, ca cine își ia genul asta de moto cred ca merge pe drumuri pietruite mai puțin de 10% din timp asa ca la ce ajuta o roata pe 19 fata de una pe 17 asta in primul tind. In al doilea motocicletele sunt diferite, Stroama de 1000 are o ciclistice de invidiat, dar si prețul e destul de mare între ele.

Asa ca sa vezi gropile de sus cred ca e buna si Kawa.

Eu ziceam poate se găsești si un posesor sa si dea cu părerea. Totuși nu cred ca e atit de rară. Apropo pe vremuri si Stroama a fost la fel de rară.

Link to post
Share on other sites

Cu toba sub burta :

(auta forumul american al Versys 650, ca sa privesti cum merge lumea prin Alaska si prin alte parti cu motocicleta asta).

Este adevarat, asa cum vine din fabrica este o motocicleta de strada, suspensia nu este una din cele mai bune (inlocuita la modelul 2015), dar te poti da decent pe un drum neasfaltat cu cauciucuri intermediare si cu presiune scazuta, atata timp cat nu te crezi Emanuel Gyenes sau la Paris-Dakar. Pentru plimbari in principal pe drumuri neasfaltate exista Continental TKC80 sau Heidenau K60 (parca), pe dimensiunea jantelor de 17.Cauciucurile cu care vine motocicleta (Dunlop nustiucum) oricum le vei inlocui la scurt timp, dupa ce-ti vor aluneca pe asfalt ud/marcaje.

 

Diferenta dintre modelele 2007-2009<->2010-2014 o fac niste tampoane din cauciuc pe care este montat motorul (ce mai amortizeaza ceva vibratii) si frontala modificata. Daca intentionezi sa faci peste 500 km pe zi, pe strazi/autostrazi, cu consoarta si bagaje, repede => iti doresti Versys 1000 (desi avem colegul Leon care a mers pana in Grecia in concediu, cu greutate similara si s-a descurcat). De nu, Versys 650 poate zbarnai la un 125-140 la ora constant, fara probleme (Brasov - Bucuresti-Bulgaria -pasul Shipka si retur, in 2 zile),

 

P.S. Cric central : http://shop.sw-motech.com/en/4052572029022.htm

Edited by versatil
Link to post
Share on other sites

Salut Versatil si bine ne am gasit aici. M-am uitat la film si mi se pare un pic exagerat ce face baiatul ala, dar fiecare cu pasarica lui. Clar ca in situatii de genul asta sau noroi mare o roata mare pe fata te ajuta mult. Exemplu un tractoras sau o masina de teren cu cauciucuri pe 15 sau 16. Exemplul masinii ramane mult mai usor impotmolita si nu neaparat de garda la sol.

Ideea e clar ca motorul trece prin apa de diverse dimensiuni.

 

Vreau sa te intreb de cind ai acest model de mobra si din ce an este? Cred ca am inteles bine din postarea ta ca e de 650 ce ai tu.

Edited by AS25
Link to post
Share on other sites

Salut Versatil si bine ne am gasit aici. M-am uitat la film si mi se pare un pic exagerat ce face baiatul ala...

Salut AS 25, aratam doar ca mititica (vorba vine, daca-ti doresti sa ajungi cu ambele talpi pe sol, trebuie sa ai pe undeva pe la 1,75 - 1,80) poate ceva mai mult decat s-ar crede, nu trebuie desconsiderata. De altfel, cam orice motocicleta poate suficient de multe, e suficient ca pilotul sa stie cum sa puna problema (vezi turul in jurul lumii - inclusiv desert - pe o Yamaha R1).

Mobra o am de noua, din toamna lui 2013, este Versys 650 ABS model 2010 (intre 2010 si 2015 s-a schimbat doar culoarea plasticelor).

Link to post
Share on other sites

Salut. Eu intenționez sa iau pe cea de 1000. In trecut am avut de 650 si acum vreau sa cresc cilindreea. Acest model este cel mai accesibil de pe piața. Interesat as fi fost si de părerea unui posesor de miar. Sunt convins ca au ciclistici diferite si cred ca mai sunt si alte diferențe. Ca si mărime de motor cea de 650 e la fel cu cel de 1000?

Si vroiam sa mai știu si alte detalii legate de consum, etc

Link to post
Share on other sites

Eu intentionez sa imi iau modelul nou de 650 dar nu am gasit pana acum vreun posesor care sa isi dea cu parerea. Dar din review-urile de pe net si cel de 650 si cel de 1000 sunt o alegere buna, la acele preturi

Link to post
Share on other sites

Pentru cel de 650 sunt citeva posesori, dar de 1000 nici unul pana acum. Din cite am inteles eu e o motocicleta dedicată turingului, adica 95% sosea.

Link to post
Share on other sites

Salut

 

SI eu sunt in cautarea unui 650 >2010 cu ABS dar nu prea pun Italienii astia la un pret care sa se incadreze in bugetul meu :D

 

@Versatil

In datele oficiale zice ca inaltimea seii este de 845mm. Intrebarea ar fi : cam cat se lasa motocicleta in momentul in care te asezi pe ea ? Incerc sa imi dau seama cum as ajunge cu piciorul jos la 172 cm inaltime 73kg si 82 cm inseam. :D

 

Mersi

Link to post
Share on other sites

Salut

 

SI eu sunt in cautarea unui 650 >2010 cu ABS dar nu prea pun Italienii astia la un pret care sa se incadreze in bugetul meu :D

 

@Versatil

In datele oficiale zice ca inaltimea seii este de 845mm. Intrebarea ar fi : cam cat se lasa motocicleta in momentul in care te asezi pe ea ? Incerc sa imi dau seama cum as ajunge cu piciorul jos la 172 cm inaltime 73kg si 82 cm inseam. :D

AS25: marime de motor = ? 650 e bicilindru, 1000 e cvadri. Diferenta de aprox 50-60 cai ca si putere. Te referi la motocicleta intreaga? Uite fise : 650 si 1000 .

 

Foarte putin la greutatea ta, totul depinde de cum e setat amortizorul. Am aceeasi inaltime si cu vreo 5 kg in plus (pare-mi-se ca eu am 81 cm sau asa ceva), cu seaua originala era destul de nasol . Dupa ce am luat o sa SH (model low) si i-am trimis-o maestrului Dan aka moto_dan din topicul asta si am mai castigat 1-1,5 cm, stau si pernitele talpii pe asfalt. Nu dispera, mai greu e cand trebuie sa intorci motocicleta pe loc, la semafor stau cu un picior pe o scarita si cu celalalt stau cu toata talpa pe asfalt, cand sunt necesare manevre pe loc ma dau jos de pe ea si o imping inainte-inapoi. Nu i-as modifica inaltimea seii mai mult de-atat nici mort.

Link to post
Share on other sites

Vreau sa va anunț ca de trei zile un bun prieten de al meu este posesor de Versys 650 din 2010 si este super încântat de motor. Bineinteles ca nu s a plimbat încă cu el ținând cont de vreme, dar a spus ca poziția pe moto e super OK. Cu precizarea ca e primul motor si eu consider ca este OK pentru început, valabil de altfel si pentru Vstrom ul de 650.

» Post actualizat in 04 Feb 2016 12:51

Versatil merci de linkuri si sfaturi. Când ajung la Bv iti dau un semn poate bem o bere.

» Post actualizat in 04 Feb 2016 13:33

Ia uite ce bine arată modelul nou. Eu asa zic ...

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki_versys%201000%2015.htm

Link to post
Share on other sites

Diferenta dintre modelele 2007-2009<->2010-2014 o fac niste tampoane din cauciuc pe care este montat motorul (ce mai amortizeaza ceva vibratii) si frontala modificata.

 

Am inteles ca tampoanele au fost introduse de la 2015

Link to post
Share on other sites

Deci ca diferenta intre model mai vechi si asta nou de 650:

- aspectul

- rezervor mai mare pe 2015 cu 2L

- putere/cuplu mai mare pe 2015 dar mai grea

- hartile schimbate la modelul nou.

 

Diferenta de 1000e la pret

Link to post
Share on other sites

Astăzi am reușit sa merg cu noua Kawa. Am fost prin si pe lângă Bucuresti, deci nu cine stie ce, dar concluzia este una foarte buna.

Este o motocicleta foarte manevrabila, mai puțin la viteze mici cind te strecori printre mașini, aici apărând mici probleme din cauza greutăți mari a motocicletei. Resursele de putere sunt mai mult decit suficiente, motorul trăgând constant de la 2000 ture, vorbesc de cel de 1000, un mers fluent fără trepidații. Frinele sunt OK, mult peste alte motoare, dar sub GS. Consumul e undeva la 7.5 in oras, ceea ce nu e rau de loc la cum se mișca motorul. Singurul minus, dar nu atit de mare e roata pe fata pe 16 si aici vorbesc de drumurile din Bucuresti după o iarna chiar fi foarte scurta. Despre gropi e vorba da...

Din punctul meu e o motocicleta reușită, ținând cont ca am mers cam pe toate modelele adventure turing care sunt in prezent si as spune ca pret, ce stie sa facă Vesys e in cărți.

Edited by AS25
Link to post
Share on other sites

Si încă ceva de care am uitat sa precizez, suspensiile sunt confortabile, preiau șocurile foarte bine.

» Post actualizat in 14 Feb 2016 16:38

16?

Corect 17 ''. Ma gindeam la masina

» Post actualizat in 14 Feb 2016 16:39

Datele tehnice:

http://www.motoboom.ro/kawasaki-versys-1000-2014.html

» Post actualizat in 15 Feb 2016 05:25

Si inca un clip legat de acest tip de moto. Baiatul asta se lauda ca-si cauta motocicleta si se da cam cu toate modele actuale.

» Post actualizat in 15 Feb 2016 06:17

Salut versatil. Citeste mesaj

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

aka sa inteleg ca ai noul Versys de 1000 ? Ma refer la poza de profil.

Edited by AS25
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...