dori_x Postat Decembrie 26, 2006 Share Postat Decembrie 26, 2006 Salut ! M-ar interesa si pe mine daca stie cineva unde ar trebui sa duca cele 2 furtune din imagine ( de la 2 ). Cel de la 1 , alimenteaza cu benzina de la rezervor . Celelalte 2, daca suflu pe ele, ridica pistonasele din carburatoare si dau voie sa iese mai multa benzina . Tin sa precizez ca de cand nu am mai pus aceste 2 furtune , motocicleta se plafoneaza pe la 3000 de ture, si chiar daca se tureaza mai mult, viteza nu mai creste . Voi ce parere aveti ? E o Honda CBX-550 F Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Decembrie 26, 2006 Share Postat Decembrie 26, 2006 Salut ! M-ar interesa si pe mine daca stie cineva unde ar trebui sa duca cele 2 furtune din imagine ( de la 2 ). Cel de la 1 , alimenteaza cu benzina de la rezervor . Celelalte 2, daca suflu pe ele, ridica pistonasele din carburatoare si dau voie sa iese mai multa benzina . Tin sa precizez ca de cand nu am mai pus aceste 2 furtune , motocicleta se plafoneaza pe la 3000 de ture, si chiar daca se tureaza mai mult, viteza nu mai creste . Voi ce parere aveti ? E o Honda CBX-550 F sal ! cele doua furtune nr.2 sint asa zise de aerisire si trebuie sa "atirne" in asa fel incit capetele furtunului sa nu fie opturat! vezi ca la unele moto (exemplu yamaha tdm) au un jigler in ele! la honda ta nu stiu daca au! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Decembrie 26, 2006 Autor Share Postat Decembrie 26, 2006 sal ! cele doua furtune nr.2 sint asa zise de aerisire si trebuie sa "atirne" in asa fel incit capetele furtunului sa nu fie opturat! vezi ca la unele moto (exemplu yamaha tdm) au un jigler in ele! la honda ta nu stiu daca au! Deci nu au nici o legatura cu plafonarea motorului meu ? Atunci ce ar putea avea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 26, 2006 Share Postat Decembrie 26, 2006 zic si io...nu ai robinet de benzina vacuumatic?poate trebuie sa intre in robinet. nu dati cu pietre daca nu-i asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticalosu Postat Decembrie 26, 2006 Share Postat Decembrie 26, 2006 Deci nu au nici o legatura cu plafonarea motorului meu ? Atunci ce ar putea avea ? sal ! daca furtunul este opturat si bujiile sint negre (afumate) s-ar putea sa aibe de-aface cu simptomele tale ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Decembrie 26, 2006 Share Postat Decembrie 26, 2006 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dori_x Postat Decembrie 26, 2006 Autor Share Postat Decembrie 26, 2006 zic si io...nu ai robinet de benzina vacuumatic?poate trebuie sa intre in robinet. nu dati cu pietre daca nu-i asa. Tot la acest lucru ma gandeam si eu . Da, am robinet vacuumatic, care mai are, in afara de furtunul principal de benzina si cel de vacuum, inca un locas mai subtire care nu stiu pt ce ar putea fi . Deci : catre exterior este furtunul scurt pt vacuum, care vine dintre primul carburator si chiuloasa, de pe cotul acela, iar catre interior sunt 2 locase : unul mai gros pt alimentarea cu benzina, unul mai subtire pt ... ? Nu am apucat sa vad ce e cu acela pt ca motocicleta o am in alta localitate . E posibil totusi ca acela sa fie tot un fel de aerisire dar ... Nu stiu ... Si acum nici nu mai pot incerca pt ca nu am un senzor de la aprindere, si nu stiu daca , da unde si cand o sa fac rost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.