EDR Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Salut , in curand o sa iau A1 si as vrea sa.mi iau un enduro , ce enduro imi recomandati de inceput? Eu iubesc kawasaki kmx de 125 , altele nu prea stiu (sunt la inceput nu ma judecati ) si nu vreau sa stau 5 ore sa caut un topic pe gustul meu, as vrea sa gasesc motorul perfect pentru mine nu ce cred unii pentru preferintele altora , buget 800-850max €, echipamentul nu intra in banii acestia. 1,72 52 kg *stiu ca sunt slab insa nu sunt asa firav * Si, 2t stiu ca sunt nervoase fata de 4t dar care e mai bun? Si cum se intretine un enduro , auzisem ceva de ulei ca se schimba la nr de ore nu de km , este la fel de scump ? 70 lei pe litru? Multumesc pentru ajutor , o zi buna ! *nu, nu o pun mai multi bani pentru a lua o motocicleta mai scumpa pe care oricum o sa dau cu ea de pamant de cateva ori fiind inevitabil ca incepator* Si. Se poate merge si pe strada cu ea, adica nu actele inmatricularea si chestii, modul cum ruleaza ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sinisterr Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Vad ca mai ai un topic facut am vreo 2 ore. Motorul in 2T trage mai bine in turatii mai joase si cu cilindree mai mica insa consumul si uzura sunt mai mari. Motorul in 4T consuma mai putin si se uzeaza mai greu deoarece are ungere mai buna dar de exemplu la o cilindree mica trage mult mai slab decat un 2T. Daca vrei sa te dai ca nebunu prin padure ia-ti un 2T. Daca vrei sa te dai si pe strada si sa mergi linistit ia-ti un 4T. La 2T schimbi mult mai des setul motor si bagi mai multi bani in benzina. De cazut nu o sa cazi doar la inceput pentru ca esti incepator,o sa cazi mereu,cam asta e enduro.... Ti-as recomanda ktm125 exc,am avut si mi s a parut foarte bun pentru ce l-am folosit eu: plimbari prin padure si un enduro foarte soft....bineinteles ca el putea si mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 200 exc e compromisul perfect ,din ce ai scris mai sus f usora....motor elastic..consum bun si putere arhisuficienta depinde ce buget ai si ce vrei sa faci cu motoreta ...daca te gandesti la o motoreta mai blanda,ktm 250 exc-f ar fi o mobra care merita atentie... cu consum mai mic...dar mai puturoasa de piese nu cred ca trebuie sa iti faci pb...2t-ul este mai usor de intretinut ,dar intr-adevar un pic mai des decat 4t-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Februarie 22, 2016 Share Postat Februarie 22, 2016 Motorul in 2T trage mai bine in turatii mai joase si cu cilindree mai mica insa consumul si uzura sunt mai mari. 2T nu trage deloc bine in ture joase, intrucat nu are cuplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 hai sa lamurim cateva chestii, ca sa scapi de timiditate si idei preconcepute. Enduro = o sa dai de planeta de multe ori, de foarte multe ori in fiecare zi in care iesi in teren. Face parte din farmecul activitatii si nu e nici o rusine. Daca ai echipament si bun simt nu patesti nimic Motor de enduro: 1) nu pateste nimic la trante de genul asta. Este conceput sa incaseze maxim si sa se repare usor / ieftin daca se buleste ceva (vorbim de enduro adevarate, cele stradale mai sufera dar nu esential) 2) Capacitatea mica este mult cautata, datorita greutaii scazute a motoarelor. Incepi prin a te uita la greutatea agregatului, la ce stiu suspensiile si apoi la cat de mare e motorul. 125 - 200 sunt absolut suficient si nu sunt doar pentru incepatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 greutatea utilajului este una din cele mai importante atu-uri care le poti avea in padure(cu asta se lupta anual si fabricantii de top) mai ales la inceput ,cand esti incepator si culci motoreta de nenumarate ori,si 5 kg diferenta o sa le simti din plin un 125-200 exc se poate reglaf f usor dintr-un singur surub, pentru stilul tau de pilotaj, teren,aptitudini..etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Colegul are (o sa aiba) categoria A1, deci limtarile sint clare: 125cmc, max. 11kw (15CP). Probabil ca nu o sa se dea numai in teren, are si etape de asfalt si apoi care e farmecul daca nu te poti duce la magazinul de piine pe motocicleta? Intersectind cerintele legale cu dorintele lui (fiabilitate, intretinere minimala) rezulta un motor de 125 in 4T. In clasa asta exista Yamaha Xt125, Honda Varadero 125 si ... mai spuneti voi, probabil si KTM si Kawasaki ar avea ceva. Eu personal, in urma experientei directe cu un astfel de motor (varianta supermoto), recomand si MZ-ul 125 enduro din anii 2000 (parca 2002-2009 au fost anii de productie), au un propulsor foarte reusit si sint motociclete bine facute, cu asamblari si finisaje de calitate. Cu toate ca nu se mai fabrica, exista disponibilitatea de piese la depozitul fabricii din Germania si daca ai un prieten in tara aia costurile nu sint foarte mari; consumabilele sint comune, cu exceptia elementului filtrant al filtrului de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 pai si ktm-urile 2 t sunt imatriculabile,pb este bugetul care este destul de mic...la 850 de euro e complicat ,daca nu imposibil sa gaseti o mobra in mintile ei,si nu vorbesc doar de ktm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 se gasesc endur touring de 125 - mai vechi dar bune - suuki dr 125, mai are si aprilia cate ceva (dar rebuie limitate pt a1) si tot asa. au ceva ani dar pot fi decente dpdv mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sinisterr Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Motorul in 2T trage mai bine in turatii mai joase si cu cilindree mai mica insa consumul si uzura sunt mai mari. 2T nu trage deloc bine in ture joase, intrucat nu are cuplu. am citit de 7 ori si tot nu vad unde am scris eu a 2-a parte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 si ktm-urile de 125 si 200 exc intra in categoria A1 cred...in talon scrie ca au 11 kw, desi ele cu rezonatorul mare(nu cel subtire si tuguiat) au in jur de 40 de caluti 125 4t este lesinat rau,parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 (editat) ia vezi, te coafeaza asta: are si roti de enduro, daca vrei un singur rand de roti costa 800, daca le vrei pe ambele costa 1000euro Editat Februarie 23, 2016 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 23, 2016 Share Postat Februarie 23, 2016 Motorul in 2T trage mai bine in turatii mai joase si cu cilindree mai mica insa consumul si uzura sunt mai mari. 2T nu trage deloc bine in ture joase, intrucat nu are cuplu. am citit de 7 ori si tot nu vad unde am scris eu a 2-a parte... Tu ai scris prima parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.