Sari la conținut

Primul Enduro 125


EDR
 Share

Postări Recomandate

Salut , in curand o sa iau A1 si as vrea sa.mi iau un enduro , ce enduro imi recomandati de inceput? Eu iubesc kawasaki kmx de 125 , altele nu prea stiu (sunt la inceput nu ma judecati ) si nu vreau sa stau 5 ore sa caut un topic pe gustul meu, as vrea sa gasesc motorul perfect pentru mine nu ce cred unii pentru preferintele altora , buget 800-850max €, echipamentul nu intra in banii acestia. 1,72 52 kg *stiu ca sunt slab insa nu sunt asa firav * Si, 2t stiu ca sunt nervoase fata de 4t dar care e mai bun? Si cum se intretine un enduro , auzisem ceva de ulei ca se schimba la nr de ore nu de km , este la fel de scump ? 70 lei pe litru? Multumesc pentru ajutor , o zi buna ! *nu, nu o pun mai multi bani pentru a lua o motocicleta mai scumpa pe care oricum o sa dau cu ea de pamant de cateva ori fiind inevitabil ca incepator* Si. Se poate merge si pe strada cu ea, adica nu actele inmatricularea si chestii, modul cum ruleaza ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca mai ai un topic facut am vreo 2 ore.

Motorul in 2T trage mai bine in turatii mai joase si cu cilindree mai mica insa consumul si uzura sunt mai mari.

Motorul in 4T consuma mai putin si se uzeaza mai greu deoarece are ungere mai buna dar de exemplu la o cilindree mica trage mult mai slab decat un 2T.

Daca vrei sa te dai ca nebunu prin padure ia-ti un 2T. Daca vrei sa te dai si pe strada si sa mergi linistit ia-ti un 4T.

La 2T schimbi mult mai des setul motor si bagi mai multi bani in benzina.

De cazut nu o sa cazi doar la inceput pentru ca esti incepator,o sa cazi mereu,cam asta e enduro....

Ti-as recomanda ktm125 exc,am avut si mi s a parut foarte bun pentru ce l-am folosit eu: plimbari prin padure si un enduro foarte soft....bineinteles ca el putea si mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

200 exc e compromisul perfect ,din ce ai scris mai sus

f usora....motor elastic..consum bun si putere arhisuficienta

depinde ce buget ai si ce vrei sa faci cu motoreta ...daca te gandesti la o motoreta mai blanda,ktm 250 exc-f ar fi o mobra care merita atentie... cu consum mai mic...dar mai puturoasa

de piese nu cred ca trebuie sa iti faci pb...2t-ul este mai usor de intretinut ,dar intr-adevar un pic mai des decat 4t-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul in 2T trage mai bine in turatii mai joase si cu cilindree mai mica insa consumul si uzura sunt mai mari.

 

2T nu trage deloc bine in ture joase, intrucat nu are cuplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai sa lamurim cateva chestii, ca sa scapi de timiditate si idei preconcepute.

Enduro = o sa dai de planeta de multe ori, de foarte multe ori in fiecare zi in care iesi in teren. Face parte din farmecul activitatii si nu e nici o rusine. Daca ai echipament si bun simt nu patesti nimic

Motor de enduro:

1) nu pateste nimic la trante de genul asta. Este conceput sa incaseze maxim si sa se repare usor / ieftin daca se buleste ceva (vorbim de enduro adevarate, cele stradale mai sufera dar nu esential)

2) Capacitatea mica este mult cautata, datorita greutaii scazute a motoarelor. Incepi prin a te uita la greutatea agregatului, la ce stiu suspensiile si apoi la cat de mare e motorul. 125 - 200 sunt absolut suficient si nu sunt doar pentru incepatori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greutatea utilajului este una din cele mai importante atu-uri care le poti avea in padure(cu asta se lupta anual si fabricantii de top)

mai ales la inceput ,cand esti incepator si culci motoreta de nenumarate ori,si 5 kg diferenta o sa le simti din plin

un 125-200 exc se poate reglaf f usor dintr-un singur surub, pentru stilul tau de pilotaj, teren,aptitudini..etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegul are (o sa aiba) categoria A1, deci limtarile sint clare: 125cmc, max. 11kw (15CP).

Probabil ca nu o sa se dea numai in teren, are si etape de asfalt si apoi care e farmecul daca nu te poti duce la magazinul de piine pe motocicleta?

Intersectind cerintele legale cu dorintele lui (fiabilitate, intretinere minimala) rezulta un motor de 125 in 4T.

In clasa asta exista Yamaha Xt125, Honda Varadero 125 si ... mai spuneti voi, probabil si KTM si Kawasaki ar avea ceva.

Eu personal, in urma experientei directe cu un astfel de motor (varianta supermoto), recomand si MZ-ul 125 enduro din anii 2000 (parca 2002-2009 au fost anii de productie), au un propulsor foarte reusit si sint motociclete bine facute, cu asamblari si finisaje de calitate.

Cu toate ca nu se mai fabrica, exista disponibilitatea de piese la depozitul fabricii din Germania si daca ai un prieten in tara aia costurile nu sint foarte mari; consumabilele sint comune, cu exceptia elementului filtrant al filtrului de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia vezi, te coafeaza asta: are si roti de enduro, daca vrei un singur rand de roti costa 800, daca le vrei pe ambele costa 1000euro

post-1864-0-06323000-1456226851_thumb.jpg

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Motorul in 2T trage mai bine in turatii mai joase si cu cilindree mai mica insa consumul si uzura sunt mai mari.

 

2T nu trage deloc bine in ture joase, intrucat nu are cuplu.

am citit de 7 ori si tot nu vad unde am scris eu a 2-a parte...

 

Tu ai scris prima parte :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...