Sari la conținut

Problema Honda Hornet 600 2007


raca_teo
 Share

Postări Recomandate

La rece, relantiul sta undeva pe la 2000 RPM pe liber.

Daca cuplez oricare treapta, relantiul creste pana la 3000 RPM.

Dupa ce se incalzeste, problema persista doar ca diferenta intre neutru si in viteza este de 150 RPM.

Asta se intampla, pe loc cu ambreiajul strans.

In mers fara acceleratie, motorul sta la aceeasi RPM ca atunci cand e pe liber.

Este normal acest comportament?

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La rece, relantiul sta undeva pe la 2000 RPM pe liber.

Daca cuplez oricare treapta, relantiul creste pana la 3000 RPM.

Dupa ce se incalzeste, problema persista doar ca diferenta intre neutru si in viteza este de 150 RPM.

Asta se intampla, pe loc cu ambreiajul strans.

In mers fara acceleratie, motorul sta la aceeasi RPM ca atunci cand e pe liber.

Este normal acest comportament?

Multumesc anticipat.

Este normal stai linistit.

» Post actualizat in 23 Feb 2016 06:19

 

Inteleg sistemul. Nu inteleg legatura cu trepta sau neutru. De ce e afectat de asta?

Legatura este in soft,diferite harti accesate in functie de ce treapta de viteza selectezi.😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...