Razvan Ionescu Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Salut , am si eu o problema cu soclul , cand il trag moare motorul , indiferent daca il trag 2-3mm sau pana la capat . ce ii pot face sa revina la normal . precizez ca nu am umblat la el , problema a aparut de cand am schimbat set-ul motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 E soc nu soclu. Retine aspectul educativ si nu ironia sau altceva din asta. Si mie mi s-a intamplat sa se schimbe comportamentul motorului la pornire dupa inlocuirea setului la 2t dar m-am invatat de fiecare data cu " capriciile" lui. Fie trebuia sa trag la maxim, fie doar o parte din cursa. Totusi e posibil sa se fi umblat si pe la altceva de zici ca nu vrea nicicum. Tu ai schimbat setul ? Si altceva nu prea i inteleg, de ce mai tragi socul daca a pornit motorul, pt ca asta se intelege ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axxo Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 E soc nu soclu. Retine aspectul educativ si nu ironia sau altceva din asta. Si mie mi s-a intamplat sa se schimbe comportamentul motorului la pornire dupa inlocuirea setului la 2t dar m-am invatat de fiecare data cu " capriciile" lui. Fie trebuia sa trag la maxim, fie doar o parte din cursa. Totusi e posibil sa se fi umblat si pe la altceva de zici ca nu vrea nicicum. Tu ai schimbat setul ? Si altceva nu prea i inteleg, de ce mai tragi socul daca a pornit motorul? pt ca asta se intelege exact... Daca te referi la faptul ca moare motorul cand vrei sa inchizi socul dupa ce ai pornit motorul, aia e altceva. Ai probleme cu carburatia. Trebuie facut o curatare si reglare la carburator. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Ionescu Postat Februarie 26, 2016 Autor Share Postat Februarie 26, 2016 Inainte de schimbarea setului ca sa porneasca la buton trebuia socul tras , nu tot timpul . in principiu cand tragi socul trebuie sa creasca turatia la relanti , respectiv cantitatea de benzina pe care o primeste carburatorul , acum daca il trag stand pe loc moare motorul , in mers imi limiteaza turatia undeva la 7000rpm . vreau sa il fac sa functioneze normal adica si pe liber daca il trag sa mareasca turatia motorului nu sa moara. » Post actualizat in 26 Feb 2016 19:53 Fara soc tras merge perfect nu are nici o problema carburatorul este reglat si curatat. Cand am schimbat setul nu a mai fost umblat la nimic altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANG3R Postat Februarie 26, 2016 Share Postat Februarie 26, 2016 Tragi soclul cand este motorul cald? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragomir Ionut Postat Februarie 27, 2016 Share Postat Februarie 27, 2016 Acum cred ca am inteles ce ai vrut sa spui desi felul in care ai facut-o a generat un pic de ceata. Ca sa iti stea la relanti,dupa ce o porneai, tu, inainte de schimbarea setului o "ajutai" cu socul. In mod normal, dupa pornirea motorului daca tragi socul ( desi nu ar trebui sa faci asta pt ca nu asta e rolul socului) turatia creste din cauza amestecului prea bogat. Acum tu te astepti sa se intample acelasi lucru dar iti moare. E simplu, se ineaca cu prea multa benzina si nu ar trebui deloc sa mai tragi de soc ci doar eventual sa maresti un pic relanti-ul daca acesta s-a dereglat. Cu mici reglaje aer/benzina o sa rezolvi treaba . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Ionescu Postat Februarie 27, 2016 Autor Share Postat Februarie 27, 2016 Ai dreptate , mam exprimat gresit , socul il trageam inainte de pornirea motorului din buton ,la rece, si il mai tineam cca. 1 min dupa ce pornea . relantiul sta foarte bine undeva la 2500-3000rpm , carburatorul este reglat bine. Singura chestie care nu o inteleg este de ce se opreste brusc daca il trag si 2-3mm adica daca il misc putin chiar si fara intentie , e posibil sa fi facut eu ceva cand am umblat la comenzi ca se miscau din cauza protectiei de cauciuc de pe ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Februarie 28, 2016 Share Postat Februarie 28, 2016 pentru ca socul inchide aerul, e simplu. Scoate filtrul de aer si astupa cu mana, e acelas lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.