Sari la conținut

Problema șoc Aprilia rs50 2005


Postări Recomandate

E soc nu soclu. Retine aspectul educativ si nu ironia sau altceva din asta. Si mie mi s-a intamplat sa se schimbe comportamentul motorului la pornire dupa inlocuirea setului la 2t dar m-am invatat de fiecare data cu " capriciile" lui. Fie trebuia sa trag la maxim, fie doar o parte din cursa. Totusi e posibil sa se fi umblat si pe la altceva de zici ca nu vrea nicicum. Tu ai schimbat setul ? Si altceva nu prea i inteleg, de ce mai tragi socul daca a pornit motorul, pt ca asta se intelege ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E soc nu soclu. Retine aspectul educativ si nu ironia sau altceva din asta. Si mie mi s-a intamplat sa se schimbe comportamentul motorului la pornire dupa inlocuirea setului la 2t dar m-am invatat de fiecare data cu " capriciile" lui. Fie trebuia sa trag la maxim, fie doar o parte din cursa. Totusi e posibil sa se fi umblat si pe la altceva de zici ca nu vrea nicicum. Tu ai schimbat setul ? Si altceva nu prea i inteleg, de ce mai tragi socul daca a pornit motorul? pt ca asta se intelege

exact...

Daca te referi la faptul ca moare motorul cand vrei sa inchizi socul dupa ce ai pornit motorul, aia e altceva. Ai probleme cu carburatia. Trebuie facut o curatare si reglare la carburator. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte de schimbarea setului ca sa porneasca la buton trebuia socul tras , nu tot timpul . in principiu cand tragi socul trebuie sa creasca turatia la relanti , respectiv cantitatea de benzina pe care o primeste carburatorul , acum daca il trag stand pe loc moare motorul , in mers imi limiteaza turatia undeva la 7000rpm . vreau sa il fac sa functioneze normal adica si pe liber daca il trag sa mareasca turatia motorului nu sa moara.

» Post actualizat in 26 Feb 2016 19:53

Fara soc tras merge perfect nu are nici o problema carburatorul este reglat si curatat. Cand am schimbat setul nu a mai fost umblat la nimic altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cred ca am inteles ce ai vrut sa spui desi felul in care ai facut-o a generat un pic de ceata. Ca sa iti stea la relanti,dupa ce o porneai, tu, inainte de schimbarea setului o "ajutai" cu socul. In mod normal, dupa pornirea motorului daca tragi socul ( desi nu ar trebui sa faci asta pt ca nu asta e rolul socului) turatia creste din cauza amestecului prea bogat. Acum tu te astepti sa se intample acelasi lucru dar iti moare. :dropsmilie: E simplu, se ineaca cu prea multa benzina si nu ar trebui deloc sa mai tragi de soc ci doar eventual sa maresti un pic relanti-ul daca acesta s-a dereglat. Cu mici reglaje aer/benzina o sa rezolvi treaba .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate , mam exprimat gresit , socul il trageam inainte de pornirea motorului din buton ,la rece, si il mai tineam cca. 1 min dupa ce pornea . relantiul sta foarte bine undeva la 2500-3000rpm , carburatorul este reglat bine. Singura chestie care nu o inteleg este de ce se opreste brusc daca il trag si 2-3mm adica daca il misc putin chiar si fara intentie , e posibil sa fi facut eu ceva cand am umblat la comenzi ca se miscau din cauza protectiei de cauciuc de pe ghidon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...