Sari la conținut

dr 650 fab 95


rzv84a
 Share

Postări Recomandate

E bine ca ne-am lamurit cu maidanul tau. :)

 

Pentru ce vrei tu, nu e bun DR-ul. Tie iti trebuie ceva mai mic si mai agil (plus ca vrei si giumbuslucuri gen dat pe o roata). De putut poti dar distractia se va transforma in chin mai repede decat crezi (mai ales pe noroi). Adica poti sa iti bagi si un cactus in fund daca vrei neaparat dar realistic vorbind nu este o idee buna.

 

DR-ul te unge pe suflet pe genul asta de drumuri:

http://cristianarsin.ro/wp-content/uploads/2015/12/drum-agricol-ADI-1080x675.jpg

http://amfostacolo.ro/FOTO/GENUINE/d009/9454/9122_20919_2.jpg

 

Dansezi cu 60 la ora fara probleme. Daca treci de 90 incepe sa fie greu. Nu mai fac fata suspensiile.

Asta nu inseamna ca nu poti sa te bagi pe unde vrei tu. Poti dar nu e indicat. Mobrele gen KTM EXC sau Yamaha WR au fost proiectate sa tina la tavalit bine. Nu cazaturile la viteze mici trebuie sa fie grija ta.

 

DR-ul meu e din '91. Nu am poze ca s-a dus HDD-ul pe care le tineam. O sa trebuiasca sa il scot la plimbare sa ii fac altele. Da, se ridica pe o roata, nu-i problema. :)

 

Ar trebui sa te orientezi pe ceva mai mic si mai usor. Poate gasesti un KTM EXC de prin 2000 la 1500 de euro dar nici ala nu stu cat de in mintile lui o sa fie.

Daca esti chitit pe DR, stai cu ochii pe topicul dedicat si poate apare cineva care il da. S-au dat mobre ingrijite cu 800 de euro.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine ca ne-am lamurit cu maidanul tau. :)

 

Pentru ce vrei tu, nu e bun DR-ul. Tie iti trebuie ceva mai mic si mai agil (plus ca vrei si giumbuslucuri gen dat pe o roata). De putut poti dar distractia se va transforma in chin mai repede decat crezi (mai ales pe noroi). Adica poti sa iti bagi si un cactus in fund daca vrei neaparat dar realistic vorbind nu este o idee buna.

 

DR-ul te unge pe suflet pe genul asta de drumuri:

http://cristianarsin.ro/wp-content/uploads/2015/12/drum-agricol-ADI-1080x675.jpg

http://amfostacolo.ro/FOTO/GENUINE/d009/9454/9122_20919_2.jpg

 

Dansezi cu 60 la ora fara probleme. Daca treci de 90 incepe sa fie greu. Nu mai fac fata suspensiile.

Asta nu inseamna ca nu poti sa te bagi pe unde vrei tu. Poti dar nu e indicat. Mobrele gen KTM EXC sau Yamaha WR au fost proiectate sa tina la tavalit bine. Nu cazaturile la viteze mici trebuie sa fie grija ta.

 

DR-ul meu e din '91. Nu am poze ca s-a dus HDD-ul pe care le tineam. O sa trebuiasca sa il scot la plimbare sa ii fac altele. Da, se ridica pe o roata, nu-i problema. :)

 

Ar trebui sa te orientezi pe ceva mai mic si mai usor. Poate gasesti un KTM EXC de prin 2000 la 1500 de euro dar nici ala nu stu cat de in mintile lui o sa fie.

Daca esti chitit pe DR, stai cu ochii pe topicul dedicat si poate apare cineva care il da. S-au dat mobre ingrijite cu 800 de euro.

adica ceva de genul?

http://olx.ro/oferta/ktm-125-exc-2004-ID5LBx6.html#742f259ca7

 

sunt mare, am 1.85 si vreo 100 +.

ma duce coropisnitza asta de 125?

Editat de rzv84a
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. Nu poti merge pe drumurile publice cu el daca nu e inmatriculat. La enduro e bun. La mers pe sosea mai putin. Acum depinde si cat vrei sa mergi pe sosea pana la forestier. Daca e vorba de sute de km ai problema cu anvelopele. Daca iei dedicate pentru enduro le tocesti repede pe asfalt.

 

Ar trebui sa te uiti si la Suzuki DRZ400 ( e intre DR si EXC). EXC 400 sau 450. Intreaba pe topicul dedicat KTM ce poti gasi in bugetul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. Nu poti merge pe drumurile publice cu el daca nu e inmatriculat. La enduro e bun. La mers pe sosea mai putin. Acum depinde si cat vrei sa mergi pe sosea pana la forestier. Daca e vorba de sute de km ai problema cu anvelopele. Daca iei dedicate pentru enduro le tocesti repede pe asfalt.

 

Ar trebui sa te uiti si la Suzuki DRZ400 ( e intre DR si EXC). EXC 400 sau 450. Intreaba pe topicul dedicat KTM ce poti gasi in bugetul tau.

drz 400 e f scump.

si nici inmatriculat n-am gasit.

Editat de rzv84a
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

drz 400 e f scump.

E greu sa gasesti ceva de enduro in mintile lui la bani putini. Daca nu poti, cumpara DR. Dar sa nu fie DR de la samsar cu texte ieftine. Si neaparat DR cu electromotor (adica pornire la buton). Vei avea probleme pe portiunile dificile, mai ales daca sunt cu noroi, din cauza gabaritului mare si a suspensiilor relativ slabe (nu sunt proaste dar daca le impingi la limita vei vedea ca limita lor e destul de jos).

 

Ca avantaje, atata vreme cat vei avea ulei in motor peste nivelul minim, motocicleta va merge. DR-ul e simplu si fiabil daca nu a fost batjocorit de te miri ce martalog.

 

Conteaza mult si cum stii tu (sau cum inveti) sa tragi de manetute. In poza asta e Alain Duclos (castigator de etapa in Dakar) cu un transalp de 20 si ceva de ani.

D20_0022.jpg

 

DR-ul e peste Transalp la mers offroad si giumbuslucuri. Eu cand am incercat fix treaba asta pentru prima oara in viata mea (in primii 500 de km de mers pe mobra :D ) am ramas fara semnalizatoarele fata-spate de pe partea stanga, am raschetat carena fata, rezervorul si carena spate, am rupt saua, am facut praf o pereche de manusi si am zdrelit o geaca. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu sa gasesti ceva de enduro in mintile lui la bani putini. Daca nu poti, cumpara DR. Dar sa nu fie DR de la samsar cu texte ieftine. Si neaparat DR cu electromotor (adica pornire la buton). Vei avea probleme pe portiunile dificile, mai ales daca sunt cu noroi, din cauza gabaritului mare si a suspensiilor relativ slabe (nu sunt proaste dar daca le impingi la limita vei vedea ca limita lor e destul de jos).

 

Ca avantaje, atata vreme cat vei avea ulei in motor peste nivelul minim, motocicleta va merge. DR-ul e simplu si fiabil daca nu a fost batjocorit de te miri ce martalog.

 

Conteaza mult si cum stii tu (sau cum inveti) sa tragi de manetute. In poza asta e Alain Duclos (castigator de etapa in Dakar) cu un transalp de 20 si ceva de ani.

D20_0022.jpg

 

DR-ul e peste Transalp la mers offroad si giumbuslucuri. Eu cand am incercat fix treaba asta pentru prima oara in viata mea (in primii 500 de km de mers pe mobra :D ) am ramas fara semnalizatoarele fata-spate de pe partea stanga, am raschetat carena fata, rezervorul si carena spate, am rupt saua, am facut praf o pereche de manusi si am zdrelit o geaca. :)

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din aceeasi zona de enduroaice batrane si ieftine mai erau honda dominator, gilera rc600, yamaha xt 600 - toate relativ ok la vremea lor


» Post actualizat in 09 Mar 2016 18:10

si yamaha tt/ttr 600

 

uite aici un xt langa tine http://olx.ro/oferta/vand-motocicleta-yamaha-xt-600e-ID5LGde.html#63b88941a9 cam scump da macar mergi si iti faci o idee

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din aceeasi zona de enduroaice batrane si ieftine mai erau honda dominator, gilera rc600, yamaha xt 600 - toate relativ ok la vremea lor

» Post actualizat in 09 Mar 2016 18:10

si yamaha tt/ttr 600

 

uite aici un xt langa tine http://olx.ro/oferta/vand-motocicleta-yamaha-xt-600e-ID5LGde.html#63b88941a9 cam scump da macar mergi si iti faci o idee

arata bine xt.ul.

sambata merg sa vad un dr 650 cu pornire la buton

adica asta http://olx.ro/oferta/suzuki-dr-650-s-ID5D4Im.html#cd5c2bb667

si sa vad acel freewind cu saua refacuta si cadrul revopsit.

Editat de rzv84a
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata bine xt.ul.

sambata merg sa vad un dr 650 cu pornire la buton

adica asta http://olx.ro/oferta/suzuki-dr-650-s-ID5D4Im.html#cd5c2bb667

si sa vad acel freewind cu saua refacuta si cadrul revopsit.

 

Spor!

 

Ca mentiuni:

- La filtrul de ulei sunt 2 o-ringuri. 1 mic intre filtru si motor si unul mare la capac. Daca curge afara, lipseste ala mare. Vezi daca macar l-a pus pe ala mic. La filtre are dreptate. Vine filtrul doar cu o-ringul mic.

- Vitezometrul este mecanic. E posibil sa fie o problema de montaj, nu neaparat de piesa defecta. A spus ca a schimbat anvelopa (si implicit a dat roata jos). Dar este posibil sa fie si ceva defect. Oricum, nu e o problema nasoala pentru o mobra de 21 de ani.

- Turometrul este electronic. Aici e putin mai complicat. Ori e defect ori nu merge din alte cauze electrice. La mine si la alti DR-isti a fost din cauza bateriei. Deci daca nu e stricat e posibil sa fie bateria proasta. La fel si daca merge dar indica aiurea turatia. De ce se intampla treaba asta, nu stiu exact.

- Ar trebui sa intrebi daca are poze inainte de vopsire. Iti poti face o idee cam in ce hal era inainte.

- Consum 4.3 am scos si eu la mers cu 90-100. In Bucuresti am scos 5.

- A bagat ulei 10W40 cum scrie in manual. Deci nu a ajuns mobra pe mana specialistilor care baga ulei mai vascos ca e motocicleta veche. Asta e un plus. :)

- Verifica discurile de frana daca sunt uzate. Discurile originale sunt foarte scumpe. Cand m-am uitat eu acum 2 ani era cam 12 milioane discul fata si 10 milioane ala spate. Discuri aftermarket sunt cam 100-150 de euro bucata. Daca sunt uzate rau asta e un argument in negociere pentru a mai lasa din pret.

- Verifica filtrul de aer. Asta poate sa fie un indiciu cu privire la cat de bine a fost ingrijita motocicleta. Dai jos saua, laterala stanga spate si capacul airbox-ului.

Filtrul de aer arata asa:

https://www.louis.de/en/artikel/delo-air-filter/100502?filter_bike_id=0381&list=154772423&filter_article_number=10051904

Au fost cazuri in care filtrul nu a fost schimbat si in timp s-a dezintegrat si a fost aspirat in motor. Ca in cazul meu care arata asa:

http://postimg.org/image/ijbsl78il/

Motorul nu a avut nimic dupa ce si-a mancat filtrul si a tras aer nefiltrat cine stie cati ani (cum spuneam, e o motocicleta simpla si fiabila)

 

Ca probleme, se duc filetele din chiulasa si motor daca tragi de cheia aia ca taranul. Sa te uiti daca are urme de ulei pe la cilindru. Eu am probleme cu contacte oxidate. Asta cred ca e mai mult ceva specific varstei (25 de ani) si nu a marcii.

 

Uite inca un link util:

http://dr650.wikia.com/wiki/Potential_problems_to_be_aware_of

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spor!

 

Ca mentiuni:

- La filtrul de ulei sunt 2 o-ringuri. 1 mic intre filtru si motor si unul mare la capac. Daca curge afara, lipseste ala mare. Vezi daca macar l-a pus pe ala mic. La filtre are dreptate. Vine filtrul doar cu o-ringul mic.

- Vitezometrul este mecanic. E posibil sa fie o problema de montaj, nu neaparat de piesa defecta. A spus ca a schimbat anvelopa (si implicit a dat roata jos). Dar este posibil sa fie si ceva defect. Oricum, nu e o problema nasoala pentru o mobra de 21 de ani.

- Turometrul este electronic. Aici e putin mai complicat. Ori e defect ori nu merge din alte cauze electrice. La mine si la alti DR-isti a fost din cauza bateriei. Deci daca nu e stricat e posibil sa fie bateria proasta. La fel si daca merge dar indica aiurea turatia. De ce se intampla treaba asta, nu stiu exact.

- Ar trebui sa intrebi daca are poze inainte de vopsire. Iti poti face o idee cam in ce hal era inainte.

- Consum 4.3 am scos si eu la mers cu 90-100. In Bucuresti am scos 5.

- A bagat ulei 10W40 cum scrie in manual. Deci nu a ajuns mobra pe mana specialistilor care baga ulei mai vascos ca e motocicleta veche. Asta e un plus. :)

- Verifica discurile de frana daca sunt uzate. Discurile originale sunt foarte scumpe. Cand m-am uitat eu acum 2 ani era cam 12 milioane discul fata si 10 milioane ala spate. Discuri aftermarket sunt cam 100-150 de euro bucata. Daca sunt uzate rau asta e un argument in negociere pentru a mai lasa din pret.

- Verifica filtrul de aer. Asta poate sa fie un indiciu cu privire la cat de bine a fost ingrijita motocicleta. Dai jos saua, laterala stanga spate si capacul airbox-ului.

Filtrul de aer arata asa:

https://www.louis.de/en/artikel/delo-air-filter/100502?filter_bike_id=0381&list=154772423&filter_article_number=10051904

Au fost cazuri in care filtrul nu a fost schimbat si in timp s-a dezintegrat si a fost aspirat in motor. Ca in cazul meu care arata asa:

http://postimg.org/image/ijbsl78il/

Motorul nu a avut nimic dupa ce si-a mancat filtrul si a tras aer nefiltrat cine stie cati ani (cum spuneam, e o motocicleta simpla si fiabila)

 

Ca probleme, se duc filetele din chiulasa si motor daca tragi de cheia aia ca taranul. Sa te uiti daca are urme de ulei pe la cilindru. Eu am probleme cu contacte oxidate. Asta cred ca e mai mult ceva specific varstei (25 de ani) si nu a marcii.

 

Uite inca un link util:

http://dr650.wikia.com/wiki/Potential_problems_to_be_aware_of

de mare ajutor.

la restul ma mai gandeam, dar la filtrul de aer sa controlez sa vad in ce stare e nu ma ducea capul.

ms.

Editat de rzv84a
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...