Andrei Moldoveanu Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Salutare ! Postez pentru o problema la partea electrica. La bobina nr. 1 ( sa o denumim asa ) am scanteie , dar bobina nr 2 nu am scanteie. Bobinele functioneza , deoarece am interschimbat firele lor si operand asa am scanteie si la bobina cu pricina. Din fisa cu firele am inteles ca sunt 3fire : unul negru cu alb , care aduce curent la bobine ( este un fir comun) si pentru bobina nr 1 avem un fir galben/albastru care vine de la bobina si se duce in CDI si pentru bobina nr 2 avem un fir albastru/galben se duce la CDI si la Releul pompei de benzina. Exista posibilitatea ca CDI-il sa fie problema? Daca in CDI intra 12V se poate strica ? M-ar putea ajuta cineva sa testez CDI-ul (pentru o Honda Varadero XL1000V an 2000) ? Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 cum adica daca in CDI intra 12 volti se poate strica? Sunt piese care se defecteaza si la cateva zecimi de volt. Daca nu ai comanda de la CDI la bobina, sansele sunt ca este de vina CDI-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Moldoveanu Postat Martie 8, 2016 Autor Share Postat Martie 8, 2016 (editat) Ce ma nelamureste pe mine este de ce la o bobina totul este ok si la una nu am scanteie? Adica ele nu au legatura una cu alta? Editat Martie 8, 2016 de Andrei Moldoveanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Au legatura una cu cealalta dar nu in felul in care crezi tu, adica nu sunt legate in paralel sau in serie. CDI-ul le alimenteaza alternativ. Daca esti sigura ca toate fisele sunt ok urmatorul pas logic este schimbarea CDI-ului (ma indoiesc ca ai ce repara a el). Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Moldoveanu Postat Martie 9, 2016 Autor Share Postat Martie 9, 2016 Ma refeream daca au legatura in CDI. Si daca o bobina trimite mai putin curent la CDI si acesta sa nu declanseze. Si asta poate sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 M-am uitat in schema, la cilindrul 2 in paralel cu bobina pleaca o legatura la releul pompei de combustibil, sa nu fie acolo o problema, suspenzi firul respectiv si vezi daca iti apare scanteia. Nu apare clar e din TCI. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Moldoveanu Postat Martie 9, 2016 Autor Share Postat Martie 9, 2016 Firul care pleaca de la bobina cu pricina intra si in releul pompei de benzina. Pompa de benzina nu functioneza alimentata de acest releu. ( Am schimbat releul si tot nu funtioneaza) . Asa ca am facut un bypass si alimentez pompa de la firul comun cu cel care aduca curent si la bobine. Acum ma gandesc ca poate din aceasta cauza nu functineaza si releul pompei de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.