mad_max_86 Postat Iulie 5, 2016 Share Postat Iulie 5, 2016 (editat) mersi andrei ptr link o sa masor intai ca difera cam mult preturile de la 40 lei la 160 intre timp,trimitand motoreta printr-un prieten mecanic la itp, omu vine sucarit ca ce e cu gunoiul asta ca nu trage deloc....ne-am contrariat ca nu dom'ne cand bagi a 6-a si tragi de gaz trebuie sa ia top speed-ul...de cand o am eu retrogradez a 5-a daca vreau peste 100. i-am facut test de compresie.....10,1 bari la rece...10,2 bari la cald...(158-160psi)....omu zice ca e bine...eu zic ca nu....ma uit in manual si valorile sunt 230psi sau 15bari...deci clar compresie mica....avand in vedere ca nu haleste gram de ulei, suspectez supapele sau chiar garnitura cilindru care tot banuiam ca e mai groasa (a avut 12,5kw).....ca daca o fi segmentii...e trist...zilele astea ma apuc de desfacut Editat Iulie 5, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 7, 2016 Autor Share Postat Iulie 7, 2016 10 am avut si la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iulie 7, 2016 Autor Share Postat Iulie 7, 2016 Nu ajungem. Lucram in weekend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 De ce? Cui? Si proiectul cu Rusia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 Il stiu pe Peter, cum sa nu. Sa se bucure de mobra atunci, ca e de-al nostru si el. Am pus eu transalpul de-a latu, dar macar nu l-am varsat . Deci mergeti pe Suzuki amandoi. Bafta. P.S. Te-am asteptat la Tara Motilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 (editat) dupa o vara cu motorul demontat,abia acum m-a apucat cheful sa-l termin......ghidurile de la supape erau praf si pierdea usor compresie,dar dupa o zi de munca acum lucesc. comandat si rulmentii ambielaj si garniturile cilindru/chiuloasa ca pentru modelul delimitat din 89,durat 7 saptamani sosit tocmai din japonia piesele. din pacate am vrut si segmenti dar nu se mai produc. intre cota de fabrica si cota maxima de reparatie la segmenti ai mei au ceva mai mult de jumatate uzura,sper sa mai duca caci nu gasesc de la nimic altceva sa se potriveasca ptr 239cc. servisez si furca si asta la vista Editat Octombrie 7, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Octombrie 11, 2016 Share Postat Octombrie 11, 2016 (editat) fiindca am cautat ca disperatul piese,poate si altcineva va mai avea nevoie pe viitor....chinezoii au copiat integral motorul acum cativa ani si produc enduro /supermotard de la care se potriveste cam orice inclusiv galeria de admisie,statorul,galeria de evacuare etc exista si kit de 300cc chinezismul se numeste Shineray x2 /x2x cand setul meu o fi pe duca,comand unul de 250cc sau 270cc....de 300 cred ca ar fi cam subtire peretele cilindrului (76mm diametru piston) din pacate doar pe alibaba: valve https://www.aliexpress.com/item/shineray-engine-parts-250cc-engine-valve-inlet-outlet-valve-4pc-set-shinery-motorcycle-X2-X2X/1905111664.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_116_10056_10065_117_10068_10055_114_10054_115_10069_113_10059_10073_10017_10070_10060_10061_10052_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_7&btsid=1a780dce-1e17-4361-9165-d3ad493f8cac set cilindru piston segmenti 250 cc https://www.aliexpress.com/item/XY250GY-SHINERAY-250CC-x2-x2x-engine-cylinder-block-piston-ring-pin-full-set-accessories-free-shipping/1924822532.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10056_10065_10068_10055_10054_10069_10059_10078_10079_10073_10017_10080_10070_10082_10081_10060_10061_10052_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_6&btsid=e763f565-1e98-4dcb-aa8d-af5bdec8d9ab chiuloasa https://www.aliexpress.com/item/cylinder-head-block-Shineray-X2-X2X-xy250gy-250cc-CB250-water-cooled-4-valve-dirt-pit-bike/32663241323.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_116_10056_10065_117_10068_10055_114_10054_115_10069_113_10059_10073_10017_10070_10060_10061_10052_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_7&btsid=1a780dce-1e17-4361-9165-d3ad493f8cac ambielaj https://www.aliexpress.com/item/Shineray-X2-X2X-xy250gy-250cc-crankshaft-cam-rod-CB250-water-cooled-4-valve-dirt-pit-bike/32664668739.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1_116_10056_10065_117_10068_10055_114_10054_115_10069_113_10059_10073_10017_10070_10060_10061_10052_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_7&btsid=1a780dce-1e17-4361-9165-d3ad493f8cac axe cu scame https://www.aliexpress.com/item/shineray-X2-X2X-250cc-camshaft-dirt-bike-motorcycle-engine-part-free-shipping/1905086799.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10056_10065_10068_10055_10054_10069_10059_10078_10079_10073_10017_10080_10070_10082_10081_10060_10061_10052_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_6&btsid=e763f565-1e98-4dcb-aa8d-af5bdec8d9ab acum 3 luni aveam fix 10 compresie....deci mult mai bine acum Editat Octombrie 11, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Octombrie 17, 2016 Share Postat Octombrie 17, 2016 voi pe unde ati gasit cauciuc spate pe 16'' enduro sau cross,nu stradal (am deja) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coiotul555 Postat Octombrie 18, 2016 Share Postat Octombrie 18, 2016 (editat) Salutare, cauciuc pe 16 mai de scandal se gaseste greu.Producatorii pur si simplu nu se incurca sa-l faca pe dimensiunea aia. Eu am avut un Mitas C01, dar l-am tinut putin pentru ca era mult prea ingust (ca latime) si mult prea subtire in peretii laterali si dupa cateva pene m-am lipsit de el. O alta optiune de luat in calcul ar fi cun cauciuc de cross pentru mobre pentru juniori, dar de obicei vin pe dimensiunea 90/100/16 ceea ce inseamna ca este mult prea ingust. Tot pe 16 am mai cautat sa-mi iau un Golden Tyre GT200, dar nu am gasit nici un distribuitor care sa-l aduca in Ro. Am incercat sa-l aduc direct de la producator, dar m-au flituit repede cu niste preturi aberante. Modelul GT200 este dat de producator ca fiind 80% offroad si 20% onroad si merge imperechiat cu GT205 pe fata. Dunlop K460 si Bridgestone TW40 sunt orientate cu precadere spre sosea, nu sunt de recomandat daca se vrea mai mult de un forestier pe uscat. Daca dai de noroi, nisip, iarba uda, etc s-a cam terminat distractia. Dupa indelungi si obositoare cautari am decis ca e mai convenabil sa imi schimb rotile cu altele mai mari, asa ca am trecut la 17 pe spate si 21 pe fata. Acum pe spate am un Mitas C02 care se comporta decent, iar pe fata am un Mitas C19. O alta modificare adusa a fost inlocuirea amortizorului central. Se potriveste aproape plug and play amortizorul de Suzuki Bandit600(modelul de dupa anul 2000). Editat Octombrie 18, 2016 de coiotul555 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 (editat) bridgestone trail am gasit pe vreo 2 site-uri, e chiar cauciucul spate de pe mobreta (acum super slick pe mijloc ) dar la aprox 500 lei,e dublu fata de orice cauciuc similar pe 17 anul trecut am luat un metzeler laser spate nou nout dintr-un stoc vechi (dot 2011) cu 80 lei...si asa a ramas,in raft la mine ) fiind exclusiv de strada coiotule,de la ce model ai pus jentile pe 17/21? cumva xr-ul de 250? amortizoul spate nu l-as schimba fiindca pare suficient de moale si bun ptr off-road iar pe sosea n-am probleme de stabilitate. n-a trebuit sa schimbi si foaia de pe roata caci se schimba raportul de transmisie cu diametru mai mare (teoretic raport mai lung) ? Editat Octombrie 23, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coiotul555 Postat Octombrie 23, 2016 Share Postat Octombrie 23, 2016 (editat) Eu mi-am montat de XL600 din dezmembrari. Roata fata intra fara probleme, dar roata spate spate se potriveste cu mici modificari, vreo doua saibe distantiere si panoul de pe partea stanga (cush drive) trebuie pastrat de la NX250. Rotile de XR250 se potrivesc fara modificari; daca ai ocazia sa-ti iei din dezmembrari nu ezita. Amortizorul ala original era facut din jeleu, eu ii atingeam fundul mult prea usor pe off-road si am renuntat la el. Nici asta de bandit nu e chiar ce trebuie, dar este indiscutabil o inbunatatire si are si 4 trepte de reglaj pe rebound. L-am luat din dezmembrari la 150 de lei. Pinionul original de pe roata spate are 41 de dinti, iar pentru pastrarea raportului unul cu 43 de dinti ar fi suficient. Eu i-am pus de 44, dar pentru ca nu-mi prea place asfaltul nici macar uscat si pentru ca ma dau mai mult pe off, am schimbat si pinionul din fata cu unul de 12 dinti(cel original fiind de 13). Am sacrificat din viteza maxima, dar acum mobra urca si-n copaci. ...si era sa uit, trebe si un lant mai lung Editat Octombrie 23, 2016 de coiotul555 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Octombrie 24, 2016 Share Postat Octombrie 24, 2016 (editat) xl600 vorbim de vechiul model de transalp da? amortizorul tau inseamna ca a avut de munca multi ani in off-road. din aduceri aminte parca aveam 43 dinti pe foaia spate,dar trebuie sa reverific,al meu e de 239cc si are nevoie de raport mai scurt. vrut sa iau roti de xr250 dar e unul singur care vinde pe olx si sunt in stare deplorabila niste ruginituri cu 600 lei din pacate,am de mers cam 40km pana dau de macadam si padure din constanta deci nu-mi permit s-o transform total pentru off-road,in lipsa unei remorci. mersi de info,foarte utile...totusi,nu-s o investitie ieftina rotile+pinioanele+lantul+cauciucele la cat de des ies cu ea,n-ar merita investitia Editat Octombrie 24, 2016 de mad_max_86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coiotul555 Postat Octombrie 26, 2016 Share Postat Octombrie 26, 2016 Cand zic XL600 nu ma refer la Transalp ci la cel din link: https://www.olx.ro/i2/oferta/vand-motocicleta-honda-xl600-ID7eIUm.html#:9d3647f335#gallery Jantele sunt DID Made in Japan. Modificarile aduse nu i-au influentat in mod negativ ciclistica. Crampoanele nu se tocesc pe asfalt atat de usor pe cat se crede. Consumul e mic, mobra e ascultatoare, iar seaua oricum imi rupe posteriorul:) Eu pana la primul munte am de mers 100 de km pe asfalt, iar pana la prima padure nepoluata vreo 30. Nu ma deranjeaza atat de tare ca doar n-o duc in carca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad_max_86 Postat Noiembrie 9, 2016 Share Postat Noiembrie 9, 2016 http://www.craigvetter.com/pages/2011-%20Fuel%20Economy%20Contests/2011-Mid-Ohio-results.html ceva fain de citit cum s-a jucat un nene cu nx-ul si a scos 157mpg mi-am cumparat pana la urma alta roata completa de nx250 cu tot cu cauciuc de off in stare ok si tot am iesit la jumatate fata de un cauciuc nou daca shaua iti rupe fundul,ce sa mai zic de una dedicata ptr enduro /cross duminica trecuta fu de vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 10, 2017 Autor Share Postat Mai 10, 2017 Dupa 2 ani de batai de cap si incercari (sa-l futa Noe pe cel care a lucrat inainte la partea electrica), am descoperit anomalia la mobra. E un lucru stiu si afara, dar nu m-am gandit pana acolo. Dupa ce s-a ars cdi-ul original, fostul apropritar a pus un cdi chinezesc de 4 timp. Toate bune si frumoase, doar ca nu a citit schemele electrice la motocicleta, cdi original si cel am. Cel original se alimenta din stator si din baterie. O ciudatenie, dar asa a fost proiectat. Cel chinezesc, are 2 fire verzi de masa in loc de unul Verde si un galben (de la stator). Deci cel galben nu are ce cauta legat pe un cdi generic. Acest lucru influenta incarcarea. Asadar, pt cine inlocuieste cdi-ul, este o mufa pe firul galben( al 4-lea care vine de la stator) care trebuie scoasa. Se afla sub șa, in cutia cu mufe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 10, 2017 Autor Share Postat Mai 10, 2017 Cu prima ocazie cand avem weekend liber, iesim. Deocamdata sunt cu toate firele expuse la Honda. Am desfacut toata partea electrica sa vad ce țiganie au facut mesterii si acum ma apuc de izolat, rutat si sigilat mațe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathwish19 Postat Noiembrie 25, 2017 Share Postat Noiembrie 25, 2017 Dupa 2 ani de batai de cap si incercari (sa-l futa Noe pe cel care a lucrat inainte la partea electrica), am descoperit anomalia la mobra. E un lucru stiu si afara, dar nu m-am gandit pana acolo. Dupa ce s-a ars cdi-ul original, fostul apropritar a pus un cdi chinezesc de 4 timp. Toate bune si frumoase, doar ca nu a citit schemele electrice la motocicleta, cdi original si cel am. Cel original se alimenta din stator si din baterie. O ciudatenie, dar asa a fost proiectat. Cel chinezesc, are 2 fire verzi de masa in loc de unul Verde si un galben (de la stator). Deci cel galben nu are ce cauta legat pe un cdi generic. Acest lucru influenta incarcarea. Asadar, pt cine inlocuieste cdi-ul, este o mufa pe firul galben( al 4-lea care vine de la stator) care trebuie scoasa. Se afla sub șa, in cutia cu mufe. Imi pare rau sa aud ca te-a chinuit atat de mult, pe mine m-a slujit fara probleme 6 ani, ce-i drept am mers numai prin Bucuresti. Ma bucur ca ai reusit sa rezolvi problema. Ce e ciudat e ca CDI-ul a fost schimbat in iunie 2009 si eu am mers fara probleme pana in 2013, cand am vandut-o. Acum tind sa cred ca cel care mi-a adus piesa, am pus mai jos codurile gasite de mine atunci, mi-a dat o mare teapa, eu crezand ca e originala. The original part # is 30410-KW3-008 the updated part # is 30410-KW3-680 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.