Sari la conținut

coiotul555

Membru
  • Număr conținut

    67
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Honda NX250
  • Club
    iarba verde de sub roata

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda NX250

Vizitatori Recenți Profil

436 citiri profil

coiotul555's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Donez anvelopa purtata Mitas C-02 130/80/17. Valabil doar pentru Bucuresti. 0724593110.
  2. daca jiglerul ala de amestec e presat atunci e grav. Ar trebui sa fie reglabil, ajusteaza amestecul de aer/combustibil pentru turatia de relanti si cam prima patrime din plaja totala de acceleratie. Ceea ce e bagat prin presare la tine este probabil jiglerul corespondent(pilot) din camera plutitorului sau jiglerul principal. Traseul din corpul carb-ului dintre cele doua(jiglerul de amestec si jiglerul pilot) trebuie verificat, curatat cu ce solutie ai la indemana si suflat cu aer comprimat. Ai dreptate; nu pot sustine cu siguranta ca vorbim de aceleasi lucruri, dar ce pot sustine cu tarie(de peste 40 de grade) este ca acele carburatoare se vor curata singure, din ce in ce mai bine pe masura ce vei forja cu prisosinta si dibacie tastatura.
  3. Eu as verifica traseul jiglerului de amestec(pilot screw). Scoate jiglerul si baga putin aer comprimat pe traseul acestuia. Nu-ti trebuie neaparat compresor, sepoate folosi si un spray de pana. Asculta cu atentie daca aerul iese pe cealalta parte sau daca ai traseul infuntat. Verifica si jiglerul in sine sa nu fie bont. Daca a strans vreun Gheorghe inaintea ta ca apucatu de jiglerul ala la capatul de cursa, poate sa se fi bontit si sa creeze probleme. Principiul de fuctionare al al carburatorului e facil de intuit si de inteles. Tot ce iti trebuie este un manual de service si rabdare pentru putin studiu.
  4. bine ca ati avut voi ma cer senin. gami-as craca!!! cand ies io ma ploaua ca pe caine.
  5. Faina mobreta si textul l-am consumat cu placere. ...iar in comparatie cu vocabularul tehnic nemtesc este de fapt o balbaiala. Aia rostesc un singur cuvant si ala scurt, pentru a exprima regula de trei simpla. Si asta e doar un exemplu usor.
  6. Cand zic XL600 nu ma refer la Transalp ci la cel din link: https://www.olx.ro/i2/oferta/vand-motocicleta-honda-xl600-ID7eIUm.html#:9d3647f335#gallery Jantele sunt DID Made in Japan. Modificarile aduse nu i-au influentat in mod negativ ciclistica. Crampoanele nu se tocesc pe asfalt atat de usor pe cat se crede. Consumul e mic, mobra e ascultatoare, iar seaua oricum imi rupe posteriorul:) Eu pana la primul munte am de mers 100 de km pe asfalt, iar pana la prima padure nepoluata vreo 30. Nu ma deranjeaza atat de tare ca doar n-o duc in carca.
  7. Eu mi-am montat de XL600 din dezmembrari. Roata fata intra fara probleme, dar roata spate spate se potriveste cu mici modificari, vreo doua saibe distantiere si panoul de pe partea stanga (cush drive) trebuie pastrat de la NX250. Rotile de XR250 se potrivesc fara modificari; daca ai ocazia sa-ti iei din dezmembrari nu ezita. Amortizorul ala original era facut din jeleu, eu ii atingeam fundul mult prea usor pe off-road si am renuntat la el. Nici asta de bandit nu e chiar ce trebuie, dar este indiscutabil o inbunatatire si are si 4 trepte de reglaj pe rebound. L-am luat din dezmembrari la 150 de lei. Pinionul original de pe roata spate are 41 de dinti, iar pentru pastrarea raportului unul cu 43 de dinti ar fi suficient. Eu i-am pus de 44, dar pentru ca nu-mi prea place asfaltul nici macar uscat si pentru ca ma dau mai mult pe off, am schimbat si pinionul din fata cu unul de 12 dinti(cel original fiind de 13). Am sacrificat din viteza maxima, dar acum mobra urca si-n copaci. ...si era sa uit, trebe si un lant mai lung
  8. Salutare, cauciuc pe 16 mai de scandal se gaseste greu.Producatorii pur si simplu nu se incurca sa-l faca pe dimensiunea aia. Eu am avut un Mitas C01, dar l-am tinut putin pentru ca era mult prea ingust (ca latime) si mult prea subtire in peretii laterali si dupa cateva pene m-am lipsit de el. O alta optiune de luat in calcul ar fi cun cauciuc de cross pentru mobre pentru juniori, dar de obicei vin pe dimensiunea 90/100/16 ceea ce inseamna ca este mult prea ingust. Tot pe 16 am mai cautat sa-mi iau un Golden Tyre GT200, dar nu am gasit nici un distribuitor care sa-l aduca in Ro. Am incercat sa-l aduc direct de la producator, dar m-au flituit repede cu niste preturi aberante. Modelul GT200 este dat de producator ca fiind 80% offroad si 20% onroad si merge imperechiat cu GT205 pe fata. Dunlop K460 si Bridgestone TW40 sunt orientate cu precadere spre sosea, nu sunt de recomandat daca se vrea mai mult de un forestier pe uscat. Daca dai de noroi, nisip, iarba uda, etc s-a cam terminat distractia. Dupa indelungi si obositoare cautari am decis ca e mai convenabil sa imi schimb rotile cu altele mai mari, asa ca am trecut la 17 pe spate si 21 pe fata. Acum pe spate am un Mitas C02 care se comporta decent, iar pe fata am un Mitas C19. O alta modificare adusa a fost inlocuirea amortizorului central. Se potriveste aproape plug and play amortizorul de Suzuki Bandit600(modelul de dupa anul 2000).
  9. Dar la munte nu vrea nimeni? Confirm pentru maine.
  10. Maine suntem doi pentru o tura pe malul Argesului in jos pana la varsare in Dunare. Plecare in jurul orei 11.30. Cine doreste lasa mesaj.
  11. Maine suntem doi pentru o tura usurica pe potecile de pe malul Neajlovului la sud de Bucuresti. Jonctiunea la Pertom Jilava orele 10.30-11.00. Ceva doritori?
  12. De vanzare un set de placute de frana, doar spate, noi pentru Honda CR/F(cred ca merg si la alte Honde). Sunt ca cele din imagini. pret set: 20 de lei. 0724593110 doar Bucuresti
  13. eu le-am scurtat singur . in cazatura nu mai au contact cu solul si lungimea levierului este de-ajuns incat sa-mi permita sa le actionez.
  14. Salut Penetru! asta e maxima... am un prieten ce-mi impartaseste aparent aceesi pasiune. el ma saluta cu binecunoscutul "Asfalt uscat!!!". de azi inainte, multumita tie ii voi raspunede cu " Noroi la consistenta ideala!!!" weekendul asta n-am iesit, ma chinuie sinuzita capatata la mobreala de saptamana trecuta:
×
×
  • Creează nouă...