Serban.S Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Salut. Motocicleta al luat-o in 2008 si prima chestie nasoala cu care m-am confruntat a fost ca indiferent cat de putina apa sau noroi era pe strada, roata fata mi-l arunca pana in dinti iar roata spate mi-l arunca in incuietoarea de la top-case. Asa a inceput odiseea mea de modificare functionala a BMW F650 GS. Mai tarziu a inceput si modificarea vizuala dar asta e alta poveste. Ideea principala in tot ce am facut la ea a fost sa nu aratate a "tiganie". Cel putin in ochii mei. 1. Aparatoarea rotii spate. Initial am adaugat un cauciuc mai gros prins cu nituri. Daca as fi mers numai pe strada cred ca ar fi fost OK. Insa la un mers pe munte, acel cauciuc a sfarsit prin a fi prins de roata si "tocat". Asta din cauza ca roata spate incaseaza multe socuri si nu rezista nimic elastic pe ea. Am sfarsit prin a cumpara inca o aparatoare si a o lungi pe cea din fabrica. Asa a iesit ce am acum pe moto si functioneaza. 2. Aparatoarea rotii fata. Am cumparat inca o aripa fata, am taiat-o si a iesit ce se vede in poza. Pana acum functioneaza. Nu am bagat-o prin noroaie babane pentru ca imi imaginez ca nu rezista acolo. dar nu ma bag eu prin noroaie babane. 3. Intarirea aparatoarei de lant si a suportului aparatorii de noroi spate. Din cauza dublarii aparatorii de noroi spate a crescut greutatea pe care trebuia sa o suporte apartoarea de lant care ii furnizeaza un brat de sprijin. Dupa cateva cercetari am descoperit la un BMW tip "authority" o placa conceputa (cred) pentru a proteja janta spate la ungerile frecvente ale lantului. L-am copiat si l-am facut din aluminiu de 2 mm el initial fiind facut din plastic. Pretul extrem de mare m-a facut sa il manufacturez eu din aluminiu. Momentan rezista si isi face datoria de rigidizare a protectiei de noroi spate. O poza mai clara nu am reusit dar va prindeti voi. » Post actualizat in 05 Apr 2016 19:404. Protectie amortizor spate. Am luat un covor de cauciuc mai gros, am taiat (cam in graba cu un cutter) si a iesit ce se vede in poza. Nu am avut saibe de inox dar merge si asa.Poate o sa le schimb la un moment dat. Ideea am preluat-o de la amicul zig-zag. Pana acum a rezistat fara probleme. » Post actualizat in 05 Apr 2016 19:465. Protectie articulatii amortizor spate. Asta am "imprumutat-o ) de la wunderlich. pretul era destul de baban asa ca , am rezolvat-o cu un carton pe post de tipar, o bucata de aluminiu si un flex. Mai greu a fost sa gasesc bridele de prindere dar s-a rezolvat. Rezista fara probleme si isi face treaba. Varianta "ridicata" se vede in poza de mai sus de la protectie lant. » Post actualizat in 05 Apr 2016 19:506. Protectie baie de ulei. Am "imprumutat-o" tot de la wunderlich. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 De 4 si 5 ma apuc si eu anul acesta. Ms de sugestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan d Postat Aprilie 6, 2016 Share Postat Aprilie 6, 2016 La pct 3, nu se aduna mizerie acolo? Imi imaginez ca daca intri in vreun noroi, trebuie sa demontezi totul sa cureti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Aprilie 6, 2016 Autor Share Postat Aprilie 6, 2016 Posibil cu ce zici tu la pct 3. Nu am experimentat noroaie mari pana acum. Am fost numai pe drumuri forestiere cumsecade si cam atat. Mi-e clar ca in noroaie mari prima zboara aparatoarea spate si apoi aparatoarea fata... inventiile mele de la roti » Post actualizat in 07 Apr 2016 07:037. Relee si sigurante suplimentare. Nu mai stiu exact de la ce a plecat acesorizarea asta. Cred ca am avut probleme cu claxonul si am hotarat sa il trec prin releu cu 12 V luati direct din baterie. Apoi au urmat prizele si proiectoarele. Sigurul regret este ca nu am gasit (la vremea aia) socluri pentru sigurante mini. Asta e. Merge si asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 (editat) La punctul 4, nu e prins de rezervor bucata aia de cauciuc ? La pct 5 , de unde ai facut rost de prinderile alea ? Editat Martie 24, 2017 de Atti the Hun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Martie 24, 2017 Autor Share Postat Martie 24, 2017 La pct 4 prinderea este facuta pe aripa spate. Rezervorul este mai sus putin. La pct 5 prinderile le-am luat de pe louis.de. Teava cricului are 22mm. Prinderile sunt pt 21mm. Sunt un pic la limita dar merg. La vremea aia am cautat degeaba in ro. Nu am gasit. » Post actualizat in 24 Mar 2017 16:38La pct 5 : La vremea aia am gasit colierele respective (NORMAFIX RLGU) la Tg Mures. Eu sunt din Bucuresti. Dar nu am reusit sa ii conving sa imi trimita nici macar 20 de buc. Trebuia sa iau un vagon. Asta este site-ul cu pricina. Poate tu fiind din Cluj ai mai multe sanse. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Atti the Hun Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Mersi fain ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.